Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Blu-ray Disc Te Koop Aangeboden
H
Hombre
Hombre
TK diverse BD (update 13-10)
Feb 21, 2011
De prijzen zijn exclusief verzendkosten. De BD’s worden verzonden in een bubbeltjesenveloppe volgens TPG tarief en gewicht, zie: http://www.tntpost.nl/ (Meerdere afname kan dus voordeliger zijn) Deze zijn bijna of nieuw! en Nederlandse uitgaven met Nederlandse ondertitels. Te Koop of te Ruil Blu-Ray’s regio B met NL ot: € 4,0 - Cat Run (2011) [P.Vega/J.McTeer/C.McDonald] (Actie/Komedie) Verdere info via de PB. Ruil is eventueel ook mogelijk
Feb 21, 2011
De prijzen zijn exclusief verzendkosten. De BD’s worden verzonden in een bubbeltjesenveloppe volgens TPG tarief en gewicht, zie: http://www.tntpost.nl/ (Meerdere afname kan dus voordeliger zijn) Deze zijn bijna of nieuw! en Nederlandse uitgaven met Nederlandse ondertitels. Te Koop of te Ruil Blu-Ray’s regio B met NL ot: € 4,0 - Cat Run (2011) [P.Vega/J.McTeer/C.McDonald] (Actie/Komedie) Verdere info via de PB. Ruil is eventueel ook mogelijk
JB
Jordy van Buel
Jordy van Buel
Feb 21, 2011
Waarom een topic openen met daarin een waslijst aan verkochte titels? Dat is niet echt logisch en tevens niet handig als mensen zoeken op een bepaalde titel. Graag deze titels verwijderen.
Waarom een topic openen met daarin een waslijst aan verkochte titels? Dat is niet echt logisch en tevens niet handig als mensen zoeken op een bepaalde titel. Graag deze titels verwijderen.
reply
0
C
chev
chev
Mar 06, 2011
Zit hier iets bij voor the social network?
Starship troopers UK geen nl subs
teminator 2 UK skynet edition
lethal weapon nl uitvoering
shrek de derde nl uitvoering
predator 2 nl uitvoering
lost seizoen 5 (denk uk uitvoering maar iig wel nl subbed)michael clayton nl uitvoering
night at the museum (nl doosje met engelse blu ray zonder nl subs)ivm met aankoop box van beide films
first blood
stallone rambo (nl doosje met engelse blu ray zonder nl subs) ivm aankoop rambo box
Zit hier iets bij voor the social network?
Starship troopers UK geen nl subs
teminator 2 UK skynet edition
lethal weapon nl uitvoering
shrek de derde nl uitvoering
predator 2 nl uitvoering
lost seizoen 5 (denk uk uitvoering maar iig wel nl subbed)michael clayton nl uitvoering
night at the museum (nl doosje met engelse blu ray zonder nl subs)ivm met aankoop box van beide films
first blood
stallone rambo (nl doosje met engelse blu ray zonder nl subs) ivm aankoop rambo box
reply
0
DG
Dan G.
Dan G.
Mar 06, 2011
12,= - Legend Of The Guardians: The Owls Of Ga'Hoole [digitale animatie] (Avontuur/Familie)
Pm.
12,= - Legend Of The Guardians: The Owls Of Ga'Hoole [digitale animatie] (Avontuur/Familie)
Pm.
reply
0
DG
Dan G.
Dan G.
Mar 06, 2011
Rustig aan. Lees de reacties boven je.
snakeplahah;1778977 wrote: doe mij lengeda of gahoole en social network maar.
Rustig aan. Lees de reacties boven je.
reply
0
BH
Ben H.
Ben H.
Mar 06, 2011
Mocht ik niks te ruil hebben, wil ik egend Of The Guardians: The Owls Of Ga'Hoole wel.
Mocht ik niks te ruil hebben, wil ik egend Of The Guardians: The Owls Of Ga'Hoole wel.
reply
0
S
snakeplahah
snakeplahah
Mar 06, 2011
ik ben rustig hoor, maar de ene is een ruil voor een titel en de ander (van jou, koop voor legend) dus blijft misschien the social network over, weet de verkoper tenminste dat ik ook veel interesse heb.En misschien dat jij denkt, oh het is een film over uilen, dus doe maar niet, dan heb ik ze misschien beiden :D
ik ben rustig hoor, maar de ene is een ruil voor een titel en de ander (van jou, koop voor legend) dus blijft misschien the social network over, weet de verkoper tenminste dat ik ook veel interesse heb.En misschien dat jij denkt, oh het is een film over uilen, dus doe maar niet, dan heb ik ze misschien beiden :D
reply
0
*
*TIMMIE*
*TIMMIE*
Mar 06, 2011
Is je goed recht. Al had ik voor je al een PM gestuurd over Social Network. ;)
snakeplahah;1778992 wrote: ik ben rustig hoor, maar de ene is een ruil voor een titel en de ander (van jou, koop voor legend) dus blijft misschien the social network over, weet de verkoper tenminste dat ik ook veel interesse heb.En misschien dat jij denkt, oh het is een film over uilen, dus doe maar niet, dan heb ik ze misschien beiden :D
Is je goed recht. Al had ik voor je al een PM gestuurd over Social Network. ;)
reply
0
W
Wieba
Wieba
DG
Dan G.
Dan G.
Mar 06, 2011
Het moet niet te lang duren natuurlijk maar dit klinkt wel erg ongeduldig.
Ik heb antwoord gehad. No deal dus leef je uit.
Het moet niet te lang duren natuurlijk maar dit klinkt wel erg ongeduldig.
Ik heb antwoord gehad. No deal dus leef je uit.
reply
0
*
*TIMMIE*
*TIMMIE*
Mar 06, 2011
Ik ga ervan uit dat Hombre dat wel doet (gezien zijn traderstatus en de tijd dat hij actief is). Zo lang staan ze er immers ook nog niet op. :)
Ik ga ervan uit dat Hombre dat wel doet (gezien zijn traderstatus en de tijd dat hij actief is). Zo lang staan ze er immers ook nog niet op. :)
reply
0
S
snakeplahah
snakeplahah
Mar 07, 2011
nou nou als iemand niet reageerd, dan kan dat toch allerlei oorzaken hebben, misschien carnavallen ofzo? doe lekker rustig aan met zijn allen,en wacht je berichtje af!
nou nou als iemand niet reageerd, dan kan dat toch allerlei oorzaken hebben, misschien carnavallen ofzo? doe lekker rustig aan met zijn allen,en wacht je berichtje af!
reply
0
MH
Michael Hamers
Michael Hamers
Mar 27, 2011
Mod opmerking: Het is geen regel, maar ik wil je toch vragen de verkochte titels weg te halen. Het voegt helemaal niets toe aan je topic en het vervuilt zelfs de zoekopdrachten die op het forum worden uitgevoerd. Daardoor wordt het lastiger voor andere forumgebruikers om een specifieke titel te vinden die nog te koop is. Begrijp je? Ik of iemand anders van de crew zal ze niet weghalen, want nogmaals, het is geen regel.
Mod opmerking: Het is geen regel, maar ik wil je toch vragen de verkochte titels weg te halen. Het voegt helemaal niets toe aan je topic en het vervuilt zelfs de zoekopdrachten die op het forum worden uitgevoerd. Daardoor wordt het lastiger voor andere forumgebruikers om een specifieke titel te vinden die nog te koop is. Begrijp je? Ik of iemand anders van de crew zal ze niet weghalen, want nogmaals, het is geen regel.
reply
0
D
DVDProfilersFilmgek
DVDProfilersFilmgek
Jun 05, 2011
Als je mij beide titels voor 9,84 incl verzenden kunt doen toekomen, doe mij dan maar een PMmetje.
BTW, ga er wel van uit dat ook The Curse Of King Tut’s Tomb krasvrij is en de rest ook zgan is.
Hombre;1776391 wrote: De prijzen zijn exclusief verzenden.
Deze zijn bijna of nieuw! en Nederlandse uitgaven met Nederlandse ondertitels.
Te Koop of te Ruil Blu-Ray’s regio B met NL ot:
- € 4,0 - The Ten Commandment [O.Sharif/M.Meastro] (Epic) -seal
- € 4,0 -The Curse Of King Tut’s Tomb [C.van Dien/J.Hyde](Avontuur)
Verdere info via de PB.
Ruil is eventueel ook mogelijk
Als je mij beide titels voor 9,84 incl verzenden kunt doen toekomen, doe mij dan maar een PMmetje.
BTW, ga er wel van uit dat ook The Curse Of King Tut’s Tomb krasvrij is en de rest ook zgan is.
reply
0
D
DVDProfilersFilmgek
DVDProfilersFilmgek
D
DVDProfilersFilmgek
DVDProfilersFilmgek
Jul 24, 2011
PM voor Season of the Witch indien er geen belangstelling bestaat voor de ruil.
PM voor Season of the Witch indien er geen belangstelling bestaat voor de ruil.
reply
0
H
Hombre
Hombre
Jul 25, 2011
Sorry, geen intresse in die titel. Bedankt voor het aanbod.
PM's naar andere belangstellende
stargazer;1811262 wrote: Season Of The Witch ruilen tegen new kids turbo?
Sorry, geen intresse in die titel. Bedankt voor het aanbod.
reply
0
D
DVDProfilersFilmgek
DVDProfilersFilmgek
Jul 25, 2011
Misschien iets mis gegaan?
Nog geen PM terugontvangen.
Hombre;1811469 wrote: Sorry, geen intresse in die titel. Bedankt voor het aanbod.
Misschien iets mis gegaan?
Nog geen PM terugontvangen.
reply
0
S
shiwawatiwa
shiwawatiwa
Oct 08, 2011
Heartbreak Ridge ruilen tegen Pretty woman, Starsky and Hutch, The Big Hit of Wanted
Heartbreak Ridge ruilen tegen Pretty woman, Starsky and Hutch, The Big Hit of Wanted
reply
0
H
Hombre
Hombre
Oct 09, 2011
Pretty woman, Starsky and Hutch, Wanted reeds in bezit
The Big Hit niets voor mij
Bedankt voor het aanbod.
shiwawatiwa;1828174 wrote: Heartbreak Ridge ruilen tegen Pretty woman, Starsky and Hutch, The Big Hit of Wanted
Pretty woman, Starsky and Hutch, Wanted reeds in bezit
The Big Hit niets voor mij
Bedankt voor het aanbod.
reply
0
DG
Dan G.
Dan G.
Nov 20, 2011
1,= - Men In Black - silpcase
1 euro?? Klopt dit wel Hombre?
Zo ja dan doe mij maar ;)
1,= - Men In Black - silpcase
reply
0
D
DVDProfilersFilmgek
DVDProfilersFilmgek
Nov 20, 2011
Wat sommige mensen al niet willen betalen voor een kartonnen hoesje:twisted: , komen daar ook nog eens verzendkosten bij...:lol:
Dan G.;1835727 wrote: 1,= - Men In Black - silpcase
Wat sommige mensen al niet willen betalen voor een kartonnen hoesje:twisted: , komen daar ook nog eens verzendkosten bij...:lol:
reply
0
DG
Dan G.
Dan G.
D
DVDProfilersFilmgek
DVDProfilersFilmgek
Nov 20, 2011
Dream on baby, dream on;)
Dan G.;1835738 wrote: Ik ga uit van de gehele blu ray. Maar ook dat het een type foutje is ;)
Dream on baby, dream on;)
reply
0
H
Hombre
Hombre
Nov 23, 2011
Het is inderdaad alleen de slipcase.
Die heb ik dubbel, en ik weet dat er sommige (net als met steelbooks e.d.) voor gaan. :lol:
Het is inderdaad alleen de slipcase.
Die heb ik dubbel, en ik weet dat er sommige (net als met steelbooks e.d.) voor gaan. :lol:
reply
0
S
shiwawatiwa
shiwawatiwa
Apr 24, 2012
Happy Feet 2 ruilen tegen Slumdog Millionaire of een uit deze http://www.movieminutes.com/shop/blu-ray
gr.
Jacky
Happy Feet 2 ruilen tegen Slumdog Millionaire of een uit deze http://www.movieminutes.com/shop/blu-ray
gr.
Jacky
reply
0
H
Hombre
Hombre
Apr 24, 2012
Hoi Jacky,
Bedankt voor het aanbod, maar Slundag is niet mijn stijl en heb zelf nog 900 mm waar ik niets mee doe door het onintersante aanbod van Disney.
Gr, Hombre
shiwawatiwa;1864801 wrote: Happy Feet 2 ruilen tegen Slumdog Millionaire of een uit deze http://www.movieminutes.com/shop/blu-ray
gr.
Jacky
Hoi Jacky,
Bedankt voor het aanbod, maar Slundag is niet mijn stijl en heb zelf nog 900 mm waar ik niets mee doe door het onintersante aanbod van Disney.
Gr, Hombre
reply
0
LM
Laurens van der Molen
Laurens van der Molen
Jun 12, 2012
10,= - War Horse - 2-disc [Steven Spielberg] (Avontuur/Drama) (seal)
8,= - Happy Feet 2 (animatie) (seal)
Doe mij deze twee maar, 20 inclusief samen?
10,= - War Horse - 2-disc [Steven Spielberg] (Avontuur/Drama) (seal)
8,= - Happy Feet 2 (animatie) (seal)
Doe mij deze twee maar, 20 inclusief samen?
reply
0
D
DVDProfilersFilmgek
DVDProfilersFilmgek
Aug 23, 2012
Doe mij deze maar:
8,= - Ghost Rider: Spirit Of Vengeance 2D+3D [N.Cage/V.Placido] (Actie) (seal)
Schijnt een matige film te zijn, maar het prijsje is wel heel aanlokkelijk(y)
Doe me maar een PM met je gegevens, dan maak ik 10 euro aan je over(als 2 euro verzendkosten voor jou akkoord is tenminste? )
Doe mij deze maar:
Schijnt een matige film te zijn, maar het prijsje is wel heel aanlokkelijk(y)
Doe me maar een PM met je gegevens, dan maak ik 10 euro aan je over(als 2 euro verzendkosten voor jou akkoord is tenminste? )
reply
0
D
DVDProfilersFilmgek
DVDProfilersFilmgek
Aug 26, 2012
Heb je maar even een PM gestuurd....... :???:
nog steeds voor deze:
Heb je maar even een PM gestuurd....... :???:
nog steeds voor deze:
reply
0
H
Hombre
Hombre
Aug 27, 2012
Sorry, was even weg en iemand was je ook net voor.
DVDProfilersFilmgek;1888266 wrote: Heb je maar even een PM gestuurd....... :???:
nog steeds voor deze:
Sorry, was even weg en iemand was je ook net voor.
reply
0
D
DVDProfilersFilmgek
DVDProfilersFilmgek
Aug 27, 2012
Neem me niet kwalijk, maar je komt ongeloofwaardig over.
Je hebt ge-upt zonder je openingspost aan te passen, mijn vraag stond er toen al reeds enkele dagen.
Leugenaar:evil:
Hombre;1888359 wrote: Sorry, was even weg en iemand was je ook net voor.
Neem me niet kwalijk, maar je komt ongeloofwaardig over.
Je hebt ge-upt zonder je openingspost aan te passen, mijn vraag stond er toen al reeds enkele dagen.
reply
0
C
CoSo
CoSo
Sep 02, 2012
Ik heb hem gekocht in mijn vakantie via het HTforum waar deze ook te koop stond.
DVDProfilersFilmgek;1888372 wrote: Neem me niet kwalijk, maar je komt ongeloofwaardig over.
Ik heb hem gekocht in mijn vakantie via het HTforum waar deze ook te koop stond.
reply
0
D
DVDProfilersFilmgek
DVDProfilersFilmgek
Sep 02, 2012
Dan nog is het heel slordig als je dan hier wel een up geeft alsof er niets verkocht is, het was tevens de 2e keer, ook geen antwoord op de PM, al met al geeft dat geen goede indruk.:-(
Dat jij met vakantie was, is geen reden om hier onfatsoenlijk te handelen.:evil:
CoSo;1890003 wrote: Ik heb hem gekocht in mijn vakantie via het HTforum waar deze ook te koop stond.
Dan nog is het heel slordig als je dan hier wel een up geeft alsof er niets verkocht is, het was tevens de 2e keer, ook geen antwoord op de PM, al met al geeft dat geen goede indruk.:-(
Dat jij met vakantie was, is geen reden om hier onfatsoenlijk te handelen.:evil:
reply
0
H
Hombre
Hombre
Sep 02, 2012
Door het ontbreken van enig niveau bij o.a. de eerste reactie, heb ik daarop niet gereageerd en je aangemerkt al Ignore.
DVDProfilersFilmgek;1888372 wrote: Neem me niet kwalijk, maar je komt ongeloofwaardig over.
DVDProfilersFilmgek;1890020 wrote: Dan nog is het heel slordig als je dan hier wel een up geeft alsof er niets verkocht is, het was tevens de 2e keer, ook geen antwoord op de PM, al met al geeft dat geen goede indruk.:-(
Door het ontbreken van enig niveau bij o.a. de eerste reactie, heb ik daarop niet gereageerd en je aangemerkt al Ignore.
reply
0
D
DVDProfilersFilmgek
DVDProfilersFilmgek
Sep 02, 2012
Over niveau gesproken:lol:
Mensen aan het lijntje houden, slordig handelen en dan de gebeten hond spelen.....:mrgreen:
Niveau, m'n zitvlak heeft meer en daar komt niet veel bijzonders uit....
Hombre;1890059 wrote: Door het ontbreken van enig niveau bij o.a. de eerste reactie, heb ik daarop niet gereageerd en je aangemerkt al Ignore.
Over niveau gesproken:lol:
Mensen aan het lijntje houden, slordig handelen en dan de gebeten hond spelen.....:mrgreen:
Niveau, m'n zitvlak heeft meer en daar komt niet veel bijzonders uit....
reply
0
E
edwinvb
edwinvb
Mar 10, 2013
ik weet het off topic, maar...
waarom in titel: diverse BD...
en 1 bd te koop hebben?
ik weet het off topic, maar...
waarom in titel: diverse BD...
en 1 bd te koop hebben?