Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
theregiment
Apr 11, 2011
Zo bij deze wil ik even mijn ongenoegen uiten over deze internet winkel! Met de zoek functie kreeg ik geen topic gevonden. Movies-blu-ray.nl is een internetshop met een winkel in drunen! Voor het eerst iets besteld tijdje geleden, het was een pre-order van True grit steelbook maar er was nog geen artwork beschikbaar maar ik had al wel betaald.. Maar goed hij had er 100 op in bestelling staan en toen toch maar besteld dacht kan altijd nog cancelen als ik het niks vind. (wat geen ongewoon iets is dacht ik zo) Nu komt het want ik ben nog nooit zo dom van hun kant(lekkere reclame) en zo slecht geholpen/ aangesproken door een internet winkel. Slap verhaal Bart….order wordt gecrediteerd Gr Bert Van: Bart Delien [mailto:bart......] Verzonden: woensdag 6 april 2011 23:12 Aan: 'Movies Blu-Ray.nl' Onderwerp: RE: Annuleren order 1301163685 Omdat ik na het zien van het artwork ik de steelbook niet mooi vind! Gr Bart Van: Movies Blu-Ray.nl [mailto:info@movies-blu-ray.nl] Verzonden: woensdag 6 april 2011 22:38 Aan: 'Bart Delien' Onderwerp: RE: Annuleren order 1301163685 Waarom Bart Van: Bart Delien [mailto:bart.......] Verzonden: woensdag 6 april 2011 19:21 Aan: [EMAIL="info@movies-blu-ray.nl"]info@movies-blu-ray.nl[/EMAIL] Onderwerp: Annuleren order 1301163685 Beste M&M Multimedia Drunen B.V. Bij deze wil ik mijn steelbook van True Grit annuleren. Deze is reeds met Ideal betaald. Ik neem aan dat mijn betaling binnen afzienbare tijd wordt terug gestort? Hoop van u te horen, Gr Bart .. In mijn ogen ben je dan als winkel niet slim bezig om je klanten zo aan te spreken! Iemand anders ook al eens zo vriendelijk geholpen door deze internetshop/winkel?