Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Babbelbox
MH
Marcel den Haan
Crewmeeting 2011
Apr 13, 2011

Ook dit jaar moeten we uiteraard weer een meeting houden. Er zijn enkele personen gestopt met de site, maar ook nieuwe bijgekomen. Kennis maken met die mensen lijkt me een vereiste! Ook moet er het nodige besproken worden, aangezien vrijwel alle ideeën van de vorige meeting een stille dood gestorven zijn! Erg zonde van enkele goede ideeën! Het lijkt me deze keer handig als we nu alvast beginnen met plannen, zodat iedereen ruim van te voren de datum in zijn agenda kan zetten. De opkomst was de laatste keer erg laag, dus dit moet zeker beter. Als iedereen nu al een paar maanden van te voren weet hoe of wat, hoeven ze ook niet af zeggen of de meeting nodeloos verplaatst te worden...:mrgreen: ;) Kom maar met ideeën en datums! Ergens in september is misschien het handigst, dan hebben we nog ruim de tijd en kan iedereen aanwezig zijn...;)

MH
Michael Hamers
Apr 13, 2011

Ik zeg karten en eten. Don't care where ;-)

reply
0
RJ
Roy de Jong
Apr 13, 2011

Natuurlijk zal ik er ook dit jaar weer alles aan doen om weer aanwezig te zijn, ik ben ook erg benieuwd naar de nieuwe crew-leden.

Karten ben ik altijd wel voor in, ben alleen niet heel erg goed... ;)

Locatie en datum ben ik erg flexibel in, september lijkt mij uitstekend, eerder mag natuurlijk ook. Er is ook gesproken over een cinemarathon en deze moet er eigenlijk gewoon komen.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Apr 13, 2011

Ik heb enige tijd geleden wat voorzichtig geïnformeerd naar die marathon en ik denk - zonder de pessimist uit te hangen - dat dat erg moeilijk gaat worden. Maargoed, wie weet..

Ik ben er sowieso bij ;)

reply
0
KK
Koen Koene
Apr 14, 2011

Goed idee! Zullen we een zondag aanhouden? Dan zijn in september de opties: 4/11/18/25.

Vorige keer had er iemand zo'n online-invul-dingetje gemaakt. Kan diegene dat nu weer doen?

Ik ga er alles aan doen om er deze keer echt bij te zijn (geen heel erg zwangere vriendin deze keer, dus dat moet lukken ;)).

reply
0
MH
Michael Hamers
Apr 14, 2011

Koen Koene;1787400 wrote: Vorige keer had er iemand zo'n online-invul-dingetje gemaakt. Kan diegene dat nu weer doen?

Dat was ik idd. Ik zal er weer 1 opzetten...

reply
0
MH
Michael Hamers
Apr 14, 2011

Misschien rare vraag, maar wie zitten er nu uiteindelijk allemaal nog bij de crew en wie niet? Is er een lijst je van?

reply
0
RJ
Roy de Jong
Apr 14, 2011

Michael Hamers;1787410 wrote: Misschien rare vraag, maar wie zitten er nu uiteindelijk allemaal nog bij de crew en wie niet? Is er een lijst je van?

http://www.allesoverfilm.nl/forum/showgroups.php

reply
0
MH
Marcel den Haan
Apr 14, 2011

Hier staat Wilbert nog bij, die is toch gestopt? Onder zijn naam staat ook nog steeds redactie, dus hij kan nog hier kijken.

reply
0
MH
Michael Hamers
Apr 14, 2011

En niet bij iedereen staat een @ adres. Van Vincent en Laurens heb ik geen email adres. De rest staat nu al klaar in Datumprikker.nl

reply
0
LM
Laurens van der Molen
Apr 15, 2011

Michael Hamers;1787508 wrote: En niet bij iedereen staat een @ adres. Van Vincent en Laurens heb ik geen email adres. De rest staat nu al klaar in Datumprikker.nl

mijne is a_van_der_molen56 en dan hotmail.com

reply
0
MH
Michael Hamers
Apr 15, 2011

Laurens van der Molen;1787621 wrote: mijne is a_van_der_molen56 en dan hotmail.com

Dank! Uitnodiging volgt spoedig

reply
0
MH
Marcel den Haan
May 05, 2011

Hoe staat het hiermee Michael? Anders gaan we weer snel richting september en de bedoeling is juist om nu al een datum te hebben zodat iedereen kan komen.

reply
0
MH
Marcel den Haan
May 07, 2011

Marcel den Haan;1792581 wrote: Hoe staat het hiermee Michael? Anders gaan we weer snel richting september en de bedoeling is juist om nu al een datum te hebben zodat iedereen kan komen.

Joehoe Michael!!!! :lol:

reply
0
PH
Patrick van den Hul
May 05, 2011

Ik ga er in ieder geval alles aan doen om er dit keer weer bij te zijn! Vakantie en ziekte kunnen voor mij de enige reden zijn.

Als we maar vroeg genoeg een datum prikken dan kan iedereen die van te voren alvast reserveren.

reply
0
MH
Michael Hamers
May 09, 2011

Sorry voor de late reactie mensen. Uitnodigingen zijn verstuurd. Ik heb de weekenden in september even aangehouden als beschikbare data. Alleen van Vincent had ik nog steeds geen email adres, dus die krijgt geen uitnodiging via Datumprikker.... Tenzij hij zijn email adres even aan me doorgeeft natuurlijk...

reply
0
VV
Vincent Vernel
May 10, 2011

Michael Hamers;1793503 wrote: Alleen van Vincent had ik nog steeds geen email adres, dus die krijgt geen uitnodiging via Datumprikker.... Tenzij hij zijn email adres even aan me doorgeeft natuurlijk...

Hierbij: [EMAIL="vincentvernel@hotmail.com"]vincentvernel@hotmail.com[/EMAIL]. Heb het nogal hectisch met de laatste loodjes van mijn master-scriptie, vandaar de late reactie ;)

reply
0
MH
Michael Hamers
May 10, 2011

Vincent Vernel;1793655 wrote: Hierbij: [EMAIL="vincentvernel@hotmail.com"]vincentvernel@hotmail.com[/EMAIL]. Heb het nogal hectisch met de laatste loodjes van mijn master-scriptie, vandaar de late reactie ;)

Danku. En geen probleem ;-)

Als het goed is heb jij nu ook een uitnodiging!

reply
0
VV
Vincent Vernel
May 10, 2011

Heb m ingevuld :) T kan zijn dat het nog wat verandert, aangezien ik nog geen idee heb wat ik ga doen na mijn afstuderen eind augustus, maar als t een beetje op tijd vaststaat (begin/midden augustus), dan komt het waarschijnlijk wel goed.

reply
0
MH
Marcel den Haan
May 09, 2011

Ingevuld! De 10e komt voor mij het beste uit. Ik doe het liever niet op zondag, want moet om half 5 beginnen de volgende dag. Of het moet overdag zijn, want moet gewoon op tijd in bedje liggen.

reply
0
MH
Michael Hamers
May 10, 2011

Geldt voor mij hetzelfde hoor. Ik weet ook nog niet of ik wel of niet kan. Aangezien wij meestal pas een week vantevoren de weekenden plannen zal het wel goedkomen denk ik.

Suggesties voor wat we gaan doen mensen???

reply
0
JB
Jordy van Buel
May 10, 2011

Een keer iets anders dan bowlen (sorry Roy ;)). Karten kan, maar is misschien wat duur voor wat je er qua tijd voor terugkrijgt. Misschien kunnen we wel met zijn allen naar Beeld en Geluid in Hilversum of een Film Museum (is dat er?)

reply
0
PH
Patrick van den Hul
May 11, 2011

Jordy van Buel;1793775 wrote: Misschien kunnen we wel met zijn allen naar Beeld en Geluid in Hilversum of een Film Museum (is dat er?)

Leuk idee! En daarna gewoon weer even een hapje eten.

reply
0
MH
Michael Hamers
May 11, 2011

Jordy van Buel;1793775 wrote: Een keer iets anders dan bowlen (sorry Roy ;)). Karten kan, maar is misschien wat duur voor wat je er qua tijd voor terugkrijgt. Misschien kunnen we wel met zijn allen naar Beeld en Geluid in Hilversum of een Film Museum (is dat er?)

Op zich een leuk idee, maar Beeld en Geluid kost ook €14,00 p.p. Daarnaast duurt de tour gemiddeld 4 a 5 uur. Dat is ook wel erg lang vind ik persoonlijk. Daar haak ik dus al af aangezien je met reistijd, eten etc gewoon dik 8, misschien wel 9 uur weg bent.

Uit eten vind ik er in ieder geval gewoon bij horen. Dan komen de beste ideeën op tafel. Tenminste, dat was de laatste keer zo. Daarvoor was ik er niet bij. Tijdens en na het eten heb je veel tijd om lekker over de site en de hobby te praten. Dus m.i. moeten we gewoon eten erbij doen, maar qua activiteit moeten we dus nog even kijken hoe en wat.

Het Eye instituut heb ik ook al naar gekeken. Daarin is het filmmuseum opgegaan. In het Vondelpark zit/zat een filmmuseum, maar daar zie ik verder ook niks over op internet.

Wat misschien ook een optie is, is een filmpje doen met vooraf een rondleiding door een (IMAX) bioscoop. Daar kan dan ook weer een artikel over op de site komen wellicht. Daarin zijn we natuurlijk wel afhankelijk van de bereidheid van de betreffende bioscoop om hieraan mee te werken.

reply
0
MH
Marcel den Haan
May 11, 2011

Voor mij persoonlijk vind ik het niet nodig om iets te gaan doen. Ik besteed die tijd veel liever aan het praten, aangezien ik het niet erg goed vind gaan met de site.
Van de vorige meeting zijn volgens mij nul ideeën iets geworden of mee gedaan. Heeft het dan uberhaupt nut om te gaan praten over ideeën?
Ook zitten we met een eigenaar die nul euro in de site wil stoppen en vraag me dan ook af waarom hij de site heeft gekocht. Verder wordt er weinig tot niets gedaan met het Platinum Membership en wordt de shop niet meer geupdate. Verder begrijp ik dat Ludo vaak weg moet, maar het laat de site enigszins onbeheerd achter. Er is niemand die echte stappen kan nemen of beslissingen, hierdoor bleef mijn artikel van Rapunzel lang liggen en ging het niet helemaal lekker met recensies online zetten. Overigens geen verwijt naar iemand, maar meer het feit dat niemand van ons hier echt in thuis is. Mocht er echt iets gebeuren, bijvoorbeeld een crash van de site, dan kan niemand hier op inspelen.

Ik ben wel wat gewend na bijna acht jaar crew, vooral wat betreft het langzaam voortschrijden van plannen, maar zoals het nu gaat is in mijn ogen toch wel zorgelijk! Ik zit dan ook te wachten op de dag dat de eigenaar de stekker eruit trekt, aangezien de site volgens mij nu alleen maar geld kost. Misschien ben ik wat pessimistisch, maar het gaat me allemaal wel aan het hart.

reply
0
MH
Michael Hamers
May 11, 2011

Eens Marcel. Misschien verstandig om idd gewoon een gezellig etentje te doen en daarna of daarvoor een drankje ergens pakken, al dan niet in dezelfde tent. Dan loopt het kostentechnisch ook niet uit de klauwen en kunnen we allemaal onze zorgen uiten en input geven en uiteraard elkaar weer eens live zien en spreken. Als we wel iets gaan doen, zoals ik al zei, niet iets wat erg lang duurt. Dat gaat ten koste van onze kostbare tijd om echt de koppen bij elkaar te steken.

Ik begrijp je zorgen ook helemaal Marcel. Het lijkt zo'n doelloos bestaan wat DVD.nl nu heeft. Misschien op zoek naar een nieuwe eigenaar of sponsors? Geen idee of dat wij daar invloed op hebben, maar nu is het idd ook niks. Denk dat dat bij mij de motivatie ook wel een beetje heeft weggenomen. Of misschien zelfs hoofdzakelijk.

reply
0
JB
Jordy van Buel
May 11, 2011

Ben het er mee eens Marcel. Ik heb na de vorige meeting wat tijd gestoken in het 10-jarige jubileum van de site (de FilmMarathon), maar door die enorme kostenpost die er toen uitrolde is dat project ook wat op een zijspoor gezet. We komen allemaal met uitstekende ideeën, maar weten deze om de een of andere reden nooit goed uit te werken door gebrek aan geld, kunde of tijd en dat is zeker jammer. Misschien is het dan ook vast goed voor iedereen om na te denken over wat nu echt belangrijk is voor de site en hoe we die punten kunnen verbeteren/toevoegen. Ik wil ook niet de pessimist uithangen, maar we moeten wel reëel blijven over wat er mogelijk is voor deze site en dan kun je beter excelleren in de dingen waar je goed in bent, dan een hoop tijd en moeite gaan steken in projecten die toch niet aanslaan.

reply
0
MH
Michael Hamers
May 11, 2011

Ook daar ben ik het volledig mee eens Jordy. Mooi, al 3 op 1 lijn.

reply
0
RJ
Roy de Jong
May 11, 2011

Voeg mij daar maar aan toe: 4 op 1 lijn ;).

Ik snap precies wat jullie bedoelen.
Toen Arnold nog aan het roer stond kwamen er ontzettend veel recensies/nieuwsberichten online vergeleken met nu. Dit was omdat Arnold zelf erg veel voor zijn rekening nam en er erg veel tijd in stopte.
Ik zou er zelf ook graag meer tijd in stoppen, maar dat lukt (nu...) gewoon niet.

Ik kom hier later nog op terug, moet nu eerst wat anders doen... alweer...

reply
0
MH
Michael Hamers
May 17, 2011

Het lijkt erop dat 17 sept de meest geschikte datum is. Er kunnen er dan 2 'liever' niet en de rest tot nu toe allemaal wel...

reply
0
MH
Michael Hamers
Aug 11, 2011

Vanwege het goede nieuws heb ik weer helemaal zin in de crewmeeting gekregen. Wil iedereen zijn beschikbaarheid nog even een keer checken aub? Dan kunnen we de datum weer netjes actueel krijgen.

reply
0
RJ
Roy de Jong
Aug 12, 2011

Bij deze geheel ingevuld ;).

reply
0
JB
Jordy van Buel
Aug 12, 2011

Ook even wat aanpassingen gemaakt. Zaterdagen komen mij het beste uit, mits ik op die zaterdag niet 's avonds hoef te werken (wat om het weekend is). Zaterdagochtenden moet ik altijd werken eigenlijk, dus ik kan dan altijd wel wat later in de middag (maar ik ga er vanuit dat dat sowieso de bedoeling is).

reply
0
KK
Koen Koene
Aug 12, 2011

Ik heb het ook bijgewerkt, begin september zijn een paar dagen afgevallen.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Aug 12, 2011

Hier ook bijgewerkt, vallen bij mij ook een paar dagen af maar de meeste kan ik nog.

Zullen we als deadline voor opgeven beschikbaarheid zondag 21 augustus stellen en daarna een datum prikken? Hoe langer we wachten, hoe minder mensen kunnen. Ik kan bijvoorbeeld in oktober nog vrij veel maar in september alweer minder omdat dat al dichterbij is.

@Michael. Zou je 3 dagen voor deze datum een herinneringsmail willen sturen naar de mensen die nog helemaal geen beschikbaarheid hebben opgegeven?

reply
0
MH
Michael Hamers
Aug 12, 2011

Patrick van den Hul;1815286 wrote: @Michael. Zou je 3 dagen voor deze datum een herinneringsmail willen sturen naar de mensen die nog helemaal geen beschikbaarheid hebben opgegeven?

Ik zal volgende week donderdag nog even een reminder sturen.

reply
0
BH
Ben H.
Aug 12, 2011

Ik ben nog niet geheel bekend met het fenomeen Crewmeeting, maar het klinkt gezellig. Ik weet echter alleen totaal nog niet hoe mijn weken eruit zullen zien na de zomer aangezien ik net afgestudeerd ben. Vooralsnog kan ik alle data, maar daar kan goed verandering in komen. Met andere woorden, ik kan er dus nog maar weinig over zeggen. Verder heb ik geen mail gehad met beschikbare data als dat de bedoeling was ([EMAIL="b.y.hendriks@live.nl"]b.y.hendriks@live.nl[/EMAIL]). Ik hoor wel wat de bedoeling is!

reply
0
MH
Michael Hamers
Aug 12, 2011

Benjamin Hendriks;1815301 wrote: Ik ben nog niet geheel bekend met het fenomeen Crewmeeting, maar het klinkt gezellig. Ik weet echter alleen totaal nog niet hoe mijn weken eruit zullen zien na de zomer aangezien ik net afgestudeerd ben. Vooralsnog kan ik alle data, maar daar kan goed verandering in komen. Met andere woorden, ik kan er dus nog maar weinig over zeggen. Verder heb ik geen mail gehad met beschikbare data als dat de bedoeling was ([EMAIL="b.y.hendriks@live.nl"]b.y.hendriks@live.nl[/EMAIL]). Ik hoor wel wat de bedoeling is!

Je bent pas later bij de crew gekomen en ben de afspraak volledig vergeten aan te passen door je toe te voegen. Excuses. De uitnodiging is nu in elk geval verstuurd via Datumprikker

reply
0
BH
Ben H.
Aug 12, 2011

Geen probleem! Ik heb de mail inderdaad binnen. Ik kan vooralsnog alle data (en dat heb ik dan ook ingevuld), maar daar kan tegen die tijd goed verandering in komen. Ik zal het up-to-date houden!

reply
0
MH
Michael Hamers
Aug 13, 2011

Nog lang niet iedereen heeft em ingevuld, maar vooralsnog lijkt het erop dat 11 september de meesten kunnen.

Even een verzoek aan iedereen om alsnog in te vullen.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Sep 03, 2011

Michael Hamers;1815456 wrote: Nog lang niet iedereen heeft em ingevuld, maar vooralsnog lijkt het erop dat 11 september de meesten kunnen.

Even een verzoek aan iedereen om alsnog in te vullen.

11 september nog steeds de beste optie?

reply
0
MH
Michael Hamers
Sep 03, 2011

Patrick van den Hul;1820254 wrote: 11 september nog steeds de beste optie?

Ja 11 wel en 2 niet. Is volgende week al...

Zit ik nu helaas wel met het probleem dat ik nu geen rooie cent heb. Maartje is zonder baan komen te zitten om haar bedrijf is opgedoekt. Lekker...

Ik weet natuurlijk niet hoe de rest er tegenaan kijkt op zo'n korte termijn.

reply
0
RJ
Roy de Jong
Aug 14, 2011

Ik vraag me toch een paar dingen af voor de komende meeting.

Wat gaan we doen? Ik heb namelijk het idee dat wat wij ook gaan doen dit voor eigen rekening komt. Mij maakt het niet uit om een kleine bijdrage te doen, maar het moet niet te gek worden. Daarnaast kan ik me ook goed voorstellen dat niet iedereen een eventuele eigen bijdrage wil/kan doen.

Wat gaan we hier dan uiteindelijk bespreken? Hetgeen wat we voorgaande keren ook al hebben besproken? De toekomst van DVD.nl? Misschien is het een optie dat de eigenaar er ook bij kan zijn en zo zijn visie toe kan lichten. Anderen van de crew hebben in ander topics al laten weten er nogal een dubbel gevoel bij te hebben door de koerswijziging van 180 graden. Nu ik daar zo over nadenk zit ik ook steeds meer met hetzelfde dubbele gevoel en zou ik graag de visie van de eigenaar horen/lezen.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Aug 14, 2011

Tja, zoals gezegd liggen er nog best wat ideeën van de afgelopen meeting op tafel. Het is natuurlijk altijd leuk om een meeting te houden om elkaar weer een keer te zien en te spreken, maar in die zin moet ik het ook wel eens zijn met je Roy.

reply
0
LM
Laurens van der Molen
Sep 03, 2011

Het is inmiddels september, is er al bekend wanneer de meeting plaats vindt?

reply
0
JB
Jordy van Buel
Sep 03, 2011

Ik wil geen party-pooper zijn, maar is het niet verstandig even de komende ontwikkelingen af te wachten? Wellicht kunnen we dan in November/December beter een meeting plannen als er ook daadwerkelijk het een en ander te bespreken valt. Tegen die tijd zijn er hopelijk wat veranderingen geweest en kunnen we evalueren.

reply
0
LK
Ludo Keeris
Sep 03, 2011

Dat kan ook, maar we kunnen ook de 11e afspreken om elkaar weer even te zien, elkaar in het gezicht te kijken en om kennis te maken met een aantal nieuwe mensen (mits ze ook komen natuurlijk).
We kunnen het dan ook echt als een meeting zien, zonder uitje erbij. Dan blijft het betaalbaar en dan kunnen we in oktober/november (december lijkt me te druk met alle feestdagen) een 'echte' crewmeeting mét uitje organiseren.

reply
0
MH
Michael Hamers
Sep 04, 2011

Mensen, het is al over een week he. Laten we knopen doorhakken. Wat mij betreft cancellen we aanstaande zondag. Ik had er erg veel zin in, maar die zin is rap verdwenen eigenlijk nadat er maar weinig reactie van eenieder kwam om concreet iets te regelen. En daarbij nu dan ook nog mijn financiële situatie. En goed, een uitje niet doen om het betaalbaar te houden, tja, benzine kost ook niet niks. Dus ik zeg bij dezen af.

reply
0
KK
Koen Koene
Sep 05, 2011

Ik lees deze berichten nu pas: komende zondag zou voor mij nog steeds kunnen, ook al is het kort dag. Het voorstel van Ludo is wat mij betreft prima: alleen even bij elkaar komen om bij te kletsen, zonder "grote" activiteit. Maar dan moet er natuurlijk wel animo zijn... Als het komende zondag niet doorgaat, dan lijkt het me wel verstandig om alvast een definitieve datum te prikken voor de "officiële" crewmeeting van oktober/november.

reply
0
LK
Ludo Keeris
Sep 05, 2011

Ikzelf kan zondag ook nog steeds.
Het kan in een café, restaurant, bij iemand thuis.
Wel graag iets centraal in NL. Ergens rond Utrecht is altijd fijn.

reply
0
BH
Ben H.
Sep 05, 2011

Zondag komt voor mij ook erg snel. Heb deze week de verdediging van mijn Masterthesis en zit daarvoor in Antwerpen. Zou eigenlijk zondag terug naar Tilburg komen, maar kan eventueel mijn planning aanpassen. Wat is precies de bedoeling? Het lijkt me leuk om iedereen te ontmoeten, maar als het slechts bij een uitgebreide kennismaking blijft stel ik ook liever oktober/ november voor. Dan is er wellicht meer duidelijkheid over de site en hebben we in de tussentijd meer ideeën kunnen opdoen.

reply
0
RJ
Roy de Jong
Sep 06, 2011

Ik kan komende zondag ook nog steeds. Ik heb een auto tot mijn beschikking en eventueel ons huis, al is dit niet voor iedereen centraal gelegen.

reply
0
VV
Vincent Vernel
Sep 06, 2011

Ik zou zondag eventueel kunnen, hoewel ik liever iets heb zoals Benjamin voorstelde. Ik had in mijn hoofd rekening gehouden met een crewmeeting ergens mid-oktober.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Sep 06, 2011

Ik sluit me aan bij Benjamin. Nu meeten om elkaar 'slechts' de hand te kunnen schudden vind ik onnodig en zonde van het geld.

reply
0
LK
Ludo Keeris
Sep 06, 2011

Het is niet om 'slechts' de handen te schudden. Tenminste, zo zie ik het niet.
Het is ook om samen ideeën door te praten van wat we met DVD.nl willen, zodat ook wij een plan kunnen voorleggen aan Duitsland.
Er staan er natuurlijk al een aantal op het lijstje, maar ik weet van de vorige keer dat samen brainstormen meer oplevert.

En als we zondag afspreken wil niet zeggen dat we in okt/nov niet gaan afspreken!

Maar als de animo beperkt is, doen we het alleen in okt/nov.

reply
0
LM
Laurens van der Molen
Sep 06, 2011

Bij mij hangt het er ook een beetje vanaf hoe lang het is enzo, als het de moeite waard is gezellig! Maar als het inderdaad even een uurtje is dan vind ik het een beetje zonde (heb op dit moment ook niet echt veel te besteden)

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Sep 06, 2011

Ik zou graag willen, maar als ik naar Utrecht heen en weer reis (OV-kosten 30 euro) wil ik toch op zijn minst ook wat drinken en eten. Als het dan alleen voor een borrel is vind ik dat onvoldoende. Ik proef echter uit verschillende reacties van mensen dat ze het geld niet paraat hebben om uit eten te gaan. Is hiervoor budget beschikbaar vanuit de eigenaar? Zo niet dan is het misschien goed om het iets te verzetten, maar dan wel zo snel mogelijk. Oktober?

reply
0
LM
Laurens van der Molen
Sep 06, 2011

Patrick van den Hul;1820936 wrote: Ik zou graag willen, maar als ik naar Utrecht heen en weer reis (OV-kosten 30 euro) wil ik toch op zijn minst ook wat drinken en eten. Als het dan alleen voor een borrel is vind ik dat onvoldoende. Ik proef echter uit verschillende reacties van mensen dat ze het geld niet paraat hebben om uit eten te gaan. Is hiervoor budget beschikbaar vanuit de eigenaar? Zo niet dan is het misschien goed om het iets te verzetten, maar dan wel zo snel mogelijk. Oktober?

Das ook wat ik bedoel, als ik kom dan wil ik niet na een uurtje weer meteen naar huis ;-) Vind in oktober echter ook prima hoor!

reply
0
KK
Koen Koene
Sep 07, 2011

Mag ik concluderen dat er weinig animo is voor komende zondag? En dat we dus een meeting gaan plannen in oktober/november?

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Sep 07, 2011

Ik denk dat dat een veilige conclusie is. Maar laten we dan niet weer dezelfde fout maken en nu alvast een datum prikken in oktober.

Het kan ook november worden, maar dan ben ik niet van de partij want ik ben bijna die hele maand op vakantie.

reply
0
VV
Vincent Vernel
Sep 20, 2011

Wat doen we nu? Ergens eind oktober aan de hand van de datumprikker? Het is wel zaak dat er snel een datum geprikt wordt, waar we ons ook echt aan houden.

reply
0
KK
Koen Koene
Sep 20, 2011

Inderdaad, het komt alweer snel dichterbij... Anders zijn we straks weer te laat.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Sep 21, 2011

We hebben toch nog dat overzicht van datumprikker? Ik ben de link even kwijt...

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Sep 21, 2011

Opnieuw ingevuld op basis van link in mail. Ik tel tot nu toe 8 mensen op de 22e. Zullen we die datum reserveren?

reply
0
MH
Marcel den Haan
Sep 21, 2011

Dan kan Jordy niet, die moet er toch wel bij zijn aangezien hij veel modereert.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Sep 21, 2011

Er zullen altijd mensen niet kunnen, 8 is het hoogste dat ik tot nu toe tel.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Sep 21, 2011

Nog niet iedereen heeft het ingevuld/bijgewerkt, dus wellicht komt er nog een datum in November beter uit. Zou er graag bij zijn iig :) 30 Oktober bijvoorbeeld zou ik nog wat kunnen regelen met mijn werk en dan kun jij ook nog Patrick.

reply
0
ES
Edgar Smit
Sep 21, 2011

Reken maar niet op mij bij deze meeting, mijn thuissituatie laat het gewoon niet meer toe om naast mijn 40 uur werk, avond thuiswerk en opvoeden nog een sociaal leven te leiden.

reply
0
BH
Ben H.
Oct 07, 2011

Zoals ik eerder aangaf kan ik vooralsnog alle data (heb dit ook aangegeven in de prikker). Ik begin over een week waarschijnlijk aan een stage bij Eyeworks, waar ik ook in de weekenden beschikbaar moet zijn. Met andere woorden, ik weet op dit moment dus niet welke weekenden ik vrij heb. Dat is natuurlijk lastig voor de planning, maar het is in ieder geval geen desinteresse of laksheid. Dan weten jullie dat!

reply
0
JB
Jordy van Buel
Oct 10, 2011

22/23 Oktober of 6 November lijken nu de beste opties. Ik zou knopen door gaan hakken :)

reply
0
MH
Michael Hamers
Oct 11, 2011

Jordy van Buel;1828595 wrote: 22/23 Oktober of 6 November lijken nu de beste opties. Ik zou knopen door gaan hakken :)

Roep ik al langer, maar kennelijk vinden alleen wij dat;) Iedereen vult het in, maar ik vind dat Ludo de uiteindelijke knoop door moet hakken. Dus Ludo...(y)

Aantal beschikbaar tegenover niet beschikbaar van totaal 15 genodigden:

22-10: 9 / 3
23-10: 9 / 3
30-10: 8 / 4
06-11: 8 / 2

My 2 cents: wordt het niet 1 van deze data, dan moeten we naar 2012 gaan kijken gezien de feestdagen en de doorgaans volle agenda's...

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Oct 11, 2011

Inderdaad, Ludo, pick a date!

reply
0
LK
Ludo Keeris
Oct 11, 2011

Dan wordt het de 22e of 23e oktober, want het is goed als Jeroen er bij is.
De 23e lijkt me het meest geschikt, moeten dan wel alleen nog een plek bedenken.
Iemand leuke (en centrale) suggesties?

reply
0
MH
Michael Hamers
Oct 11, 2011

23e dus. Klaar!

Ik zeg: niet te uitbundig. Gewoon gezellig, hapje, drankje en vooral over de site ouwehoeren en elkaar gewoon (weer) eens spreken.

Locatie: tja, altijd lastig. Utrecht, Arnhem, Apeldoorn, Deventer... allemaal leuke plaatsen en redelijk centraal in NL gelegen.

Alleen erg jammer dat Jordy er niet bij kan zijn, gezien de tijd die hij in het modereren steekt.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Oct 12, 2011

Dat is niet anders Michael, ik lig dan lekker aan het strand iig 8-) Ik hoor bij terugkomst wel wat er is besproken.

reply
0
MH
Michael Hamers
Oct 12, 2011

Jordy van Buel;1828854 wrote: Dat is niet anders Michael, ik lig dan lekker aan het strand iig 8-) Ik hoor bij terugkomst wel wat er is besproken.

(y)

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Oct 12, 2011

Ik ben voor Amersfoort of Utrecht, daar gaan namelijk alle treinen naartoe. Misschien is Amersfoort wat handiger dan Utrecht kwa parkeren enzo?

reply
0
RJ
Roy de Jong
Oct 14, 2011

De plaats maakt mij niet zo gek veel uit. Ik kom voor 99% zeker met de auto, het heeft dan wel mijn voorkeur om dit niet in het centrum van een stad te houden i.v.m. de hoge parkeerkosten.

Wat gaan we nu doen? En wie regelt er eventueel wat? Gaan we weer bowlen, of alleen even gezellig wat eten en drinken? En zijn de kosten nu voor onszelf, of wordt is een (klein) potje voor beschikbaar?

reply
0
MH
Michael Hamers
Oct 14, 2011

Roy de Jong;1829284 wrote: De plaats maakt mij niet zo gek veel uit. Ik kom voor 99% zeker met de auto, het heeft dan wel mijn voorkeur om dit niet in het centrum van een stad te houden i.v.m. de hoge parkeerkosten.

Wat gaan we nu doen? En wie regelt er eventueel wat? Gaan we weer bowlen, of alleen even gezellig wat eten en drinken? En zijn de kosten nu voor onszelf, of wordt is een (klein) potje voor beschikbaar?

Waarom zo'n gebrek aan info? Ludo, kun jij antwoord geven op de vragen van Roy en ons allemaal eigenlijk?

reply
0
LK
Ludo Keeris
Oct 14, 2011

Ik had hier vanmiddag een post geplaatst, nog voor Roy z'n bericht :confused:
Geen idee waar die gebleven is!

De crewmeeting is niet op de 23e, maar op de 22e, zaterdag dus!
Jeroen kan namelijk toch niet op de 23e, maar wel op de 22e.
En het lijkt me zinvol dat hij er bij is.
Het lijkt me goed om de meeting ergens in Utrecht te houden, dat is het meest centraal en goed te bereiken met trein en auto.
Ik denk dat het voor deze meeting goed is als we het houden bij gezamelijk wat drinken (en misschien wat eten, afhankelijk ook van de tijd die we afspreken).
Ik weet nog niet wie voor de kosten op gaat draaien. Misschien dat Jeroen hier al een budget voor heeft, maar dat weet ik dus niet.
Weet iemand een goede, gezellige plek in Utrecht waar we met elkaar kunnen overleggen (dus niet teveel lawaai van muziek etc.)?

reply
0
MH
Michael Hamers
Oct 15, 2011

Ok 22e dus. Ik had al rekening gehouden met de 23e. Wellicht fout van mijn kant, maar nu moet ik dus kijken of ik de 22e nog wel kan. Oppas technisch gezien. Want vrouwlief heeft intussen e.e.a. afgesproken. En Quinty meenemen doe ik uiteraard niet. Is niet handig.

I'll let you know

reply
0
KK
Koen Koene
Oct 15, 2011

Zoals aangegeven in de datumprikker ben ik de 22e verhinderd. Jammer, maar niks aan te doen...

reply
0
MH
Marcel den Haan
Oct 15, 2011

Ik moet de 22e werken, dus het gaat afhangen van de tijd van afspreken.

reply
0
LK
Ludo Keeris
Oct 15, 2011

Tot hoe laat moet je werken? Dan kunnen we daar ook rekening mee houden.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Oct 15, 2011

Ik kan de 22e ook niet en heb net een verjaardag afgezegd op de 23e :(. Vind het heel erg jammer dat ik er weer niet bij kan zijn.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Oct 15, 2011

30 Oktober of 6 November maar doen dan, dan kan ik er zelf ook weer bij zijn! Wel echt typisch dit weer.. :lol:

reply
0
MH
Michael Hamers
Oct 16, 2011

Ik kan definitief niet a.s. zaterdag...

reply
0
LK
Ludo Keeris
Oct 16, 2011

Dan kunnen er teveel mensen niet en lijkt het me niet zinvol om het de 22e te doen...
Andere optie is tóch de 23e, maar dan zonder Jeroen, of inderdaad een paar weken later.

Wat stellen jullie voor?

reply
0
RJ
Roy de Jong
Oct 16, 2011

Het lijkt mij wel zinvol dat Jeroen er ook bij kan zijn. Dan kan hij zijn visie over de toekomst van DVD.nl verwoorden.

Dan maar een paar weken later.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Oct 16, 2011

Of de 23e en over een paar maanden nog een keer!

reply
0
LM
Laurens van der Molen
Oct 16, 2011

Ik denk dat Jeroen er beter meteen bij kan zijn. Hij kan immers duidelijk aangeven wat haalbare ideen en welke niet. Paar weken uitstellen lijkt me beter denk ik. Ik vrees zoiezo dat er nu ook weer mensen zijn die inmiddels ook de 23ste niet meer kunnen. Maar ik hoor het wel, ik ben de komende weekenden gewoon beschikbaar ;-)

reply
0
KK
Koen Koene
Oct 17, 2011

Ook mij lijkt het beter om een datum te prikken waarop Jeroen ook kan. Een paar weken langer wachten maakt nu ook niet meer uit ;)

reply
0
VV
Vincent Vernel
Oct 18, 2011

Ik heb juist geregeld dat ik de 22st kan ipv de 23ste :(

Maar het klopt, liever een dag waarop iedereen wel kan. Vooralsnog kan ik de aankomende weekenden, mits het op tijd wordt besloten. Alleen 5 november niet (met een stel andere filmnerds al drinkende V for Vendetta kijken en dan feesten)

reply
0
LK
Ludo Keeris
Oct 18, 2011

De 22e lijkt me niet meer een optie. Begin november lukt het hopelijk wel.
Ik wacht heel even op data dat Jeroen ook zou kunnen.

reply
0
MH
Michael Hamers
Oct 19, 2011

Beste allemaal, ik kan er helaas helemaal niet bij zijn deze keer. Ik ben geveld door een hernia. Ik moet het minstens een week of 6 rustig aan doen. Lang (in de auto) zitten en/of lang staan moet ik vermijden. Daarnaast veel pijn. Wel probeer ik regelmatig te bewegen, maar dat is lastig met zoveel pijn. Daarnaast heb ik krachtverlies in mijn linkerbeen, trekt de pijn door in mijn linkerdijbeen en heb ik een dof gevoel in mijn linkervoet. Al met al shit dus, zeker met een kleine in huis, maar goed. Dan weten jullie dat jullie in elk geval niet op mij hoeven te rekenen. Ik heb mijn beschikbaarheid dan ook aangepast.

reply
0
LK
Ludo Keeris
Oct 19, 2011

Klote Michael. Ik las er al wat van op FB.
Hou je taai, in ieder geval!

Zojuist met Jeroen overlegd en hij zou zaterdag 5 november kunnen.
Is dat een goede datum om af te spreken? Of kunnen er dan weer teveel mensen niet?

In Utrecht of Den Haag (daar woont Jeroen).

reply
0
JB
Jordy van Buel
Oct 19, 2011

Balen Michael, hoop dat het snel aan de betere hand zal gaan met je!

reply
0
MH
Marcel den Haan
Oct 19, 2011

Michael Hamers;1830098 wrote: Beste allemaal, ik kan er helaas helemaal niet bij zijn deze keer. Ik ben geveld door een hernia. Ik moet het minstens een week of 6 rustig aan doen. Lang (in de auto) zitten en/of lang staan moet ik vermijden. Daarnaast veel pijn. Wel probeer ik regelmatig te bewegen, maar dat is lastig met zoveel pijn. Daarnaast heb ik krachtverlies in mijn linkerbeen, trekt de pijn door in mijn linkerdijbeen en heb ik een dof gevoel in mijn linkervoet. Al met al shit dus, zeker met een kleine in huis, maar goed. Dan weten jullie dat jullie in elk geval niet op mij hoeven te rekenen. Ik heb mijn beschikbaarheid dan ook aangepast.

Las het op FB! Balen man. Hopelijk helpt de rust en hoef je niet onder het mes.

Ludo Keeris;1830100 wrote:
Zojuist met Jeroen overlegd en hij zou zaterdag 5 november kunnen.
Is dat een goede datum om af te spreken? Of kunnen er dan weer teveel mensen niet?

In Utrecht of Den Haag (daar woont Jeroen).

Vijf november komt voor mij helemaal goed uit! Ik zeg snel spijkers met koppen slaan en een dag vastleggen.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Oct 19, 2011

5 November kan ik (y)

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Oct 19, 2011

5 november vlieg ik naar Thailand. Maar ik kan de rest van de maand november daardoor ook niet dus ik zou wat dat betreft geen rekening met mij houden.

reply
0
LM
Laurens van der Molen
Oct 19, 2011

Ik vind het prima ;-)

reply
0
ES
Edgar Smit
Oct 19, 2011

5 november in Den Haag zou misschien voor mij wel lukken.

reply
0
VV
Vincent Vernel
Oct 19, 2011

5 november heb ik een verjaardag in de avond

reply
0
KK
Koen Koene
Oct 20, 2011

Hoe laat willen we afspreken? 5 november heb ik namelijk aan het eind van de middag andere verplichtingen, dus voor mij loont het alleen om naar Utrecht of Den Haag te rijden als we (heel) vroeg in de middag afspreken.

reply
0
RJ
Roy de Jong
Oct 20, 2011

Koen Koene;1830256 wrote: Hoe laat willen we afspreken? 5 november heb ik namelijk aan het eind van de middag andere verplichtingen, dus voor mij loont het alleen om naar Utrecht of Den Haag te rijden als we (heel) vroeg in de middag afspreken.

Voor mij geld hetzelfde. Ik moet om 17:30uur weer thuis zijn. Dus vroeg in de middag heeft ook mijn voorkeur.

reply
0
LK
Ludo Keeris
Oct 21, 2011

Schrijf maar in jullie agenda's: de crewmeeting is op 5 november in Den Haag.
De aanvang is 13.00 uur.
Adres volgt nog!
Het is bij Jeroen thuis en hij zorgt voor de lunch.

reply
0
MH
Marcel den Haan
Oct 21, 2011

Ich bin dabei!

Zal eens even gaan brainstormen over ideeën en hoe de zaken ervoor staan...:twisted:

reply
0
VV
Vincent Vernel
Oct 21, 2011

Ik zal er zijn! :)

Waar woont Jeroen? Hij staat niet in de adressenlijst.

reply
0
LM
Laurens van der Molen
Oct 21, 2011

Vincent Vernel;1830420 wrote: Ik zal er zijn! :)

Waar woont Jeroen? Hij staat niet in de adressenlijst.

Ludo Keeris;1830387 wrote: Schrijf maar in jullie agenda's: de crewmeeting is op 5 november in Den Haag.
De aanvang is 13.00 uur.
Adres volgt nog!
Het is bij Jeroen thuis en hij zorgt voor de lunch.

Adres volgt nog ;-)

Ik zal er ook bij zijn!

reply
0
RJ
Roy de Jong
Oct 21, 2011

Ik ben er ook bij, moet alleen wel op tijd weg i.v.m. andere verplichtingen.

reply
0
KK
Koen Koene
Oct 22, 2011

Staat genoteerd!

reply
0
ES
Edgar Smit
Oct 22, 2011

Ik zal er ook zijn, thuiswedstrijd voor mij.
Het lijkt me verstandig gezien de huidige situatie dat er ook een soort agenda komt.

Een aantal punten die daarop zouden kunnen staan zijn dan:
-de doelstelling van allesoverfilm.nl in de huidige staat
-de mogelijkheden en de financien daarvoor
-een groot aantal ideen zijn al eens geopperd, in hoeverre zijn die uitvoerbaar
-de huidige dvdshop en platinummemberships voortzetting
-het modereren

Als ik me niet vergis werkt Jeroen vanuit huis en is het adres : Loosduinseweg 799, 2571AS Den Haag

reply
0
MH
Marcel den Haan
Oct 23, 2011

Prima idee om alle punten te verzamelen. Ook een overzicht van alle geopperde ideeën om die te kunnen bespreken lijkt me handig.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Oct 28, 2011

Prima, ik ben er bij! (y)

reply
0
ES
Edgar Smit
Oct 29, 2011

Ludo,

kun je laten weten of het adres klopt?

reply
0
LK
Ludo Keeris
Oct 29, 2011

Ik vraag het nog even na, weet het zelf namelijk ook niet precies...

reply
0
BH
Ben H.
Oct 29, 2011

Ik weet nog steeds niet of ik er bij zal zijn... De kans is aanwezig dat ik volgend weekend moet werken en aangezien het pas mijn eerste week is wil ik niet meteen vragen of ik het weekend (of zaterdag) vrij mag. Zal komende week voorzichtig informeren.

reply
0
LK
Ludo Keeris
Nov 01, 2011

Het adres van Jeroen is als volgt (Edgar had het goed):

Loosduinseweg 799/801, 2571AS Den Haag

De crewmeeting begint om 13.00 uur. Zorg dat je een beetje op tijd bent.
Er is een lunch, verzorgd door Jeroen!
En we spreken dan ook wat punten door en Jeroen gaat vertellen wat voor plannen hij voor DVD.nl heeft.

reply
0
RJ
Roy de Jong
Nov 02, 2011

Bij welk nummer moeten we aanbellen :lol:

Ik zal er ruim op tijd zijn. Kunnen degene die te vroeg zijn al eerder terecht?

reply
0
LK
Ludo Keeris
Nov 02, 2011

Ik denk dat zich dat vanzelf wel wijst... ;)

Hoeveel eerder denk je er te zijn?

reply
0
RJ
Roy de Jong
Nov 02, 2011

Geen idee. Ik ben liever een halfuur te vroeg dan ook maar een minuut te laat.

edit: ik wil op tijd gaan rijden om enige vertraging op te kunnen vangen. Ik zal er op z'n vroegst om 12:30uur zijn.

reply
0
MH
Marcel den Haan
Nov 02, 2011

Groot huis heeft de beste man als hij twee nummers in beslag neemt!

reply
0
ES
Edgar Smit
Nov 02, 2011

Marcel den Haan;1832498 wrote: Groot huis heeft de beste man als hij twee nummers in beslag neemt!
hij staat geloof ik op 501 dus net geen Quote 500 en nog net geen 2 postcodes nodig voor het huis.

reply
0
KK
Koen Koene
Nov 03, 2011

Belangrijker, hoe groot is zijn scherm??? ;)

BTW, het is voor mij bijna 2 uur rijden en aangezien ik rond 17:00 weer thuis moet zijn kan ik maar tot 15:00 blijven.

reply
0
BH
Ben H.
Nov 03, 2011

Bij deze mijn definitieve afmelding... Had er graag bij willen zijn, maar moet morgen helaas werken zoals ik al enigszins verwachtte. Volgende keer ben ik erbij!

reply
0
JB
Jordy van Buel
Nov 04, 2011

Iemand die me kan vertellen of het vanaf Den Haag Centraal te lopen is naar dat adres? Ben totaal niet bekend in Den Haag eigenlijk.

reply
0
LK
Ludo Keeris
Nov 04, 2011

Dat is vrij ver.
Beter is om tram 12 te nemen richting Duindorp, halte Loosduinseweg (tot. ong 12 min).
Dan nog een minuut of 4 lopen.

Of Tram 2 richting Kraayenstein, halte Fahrenheitstraat (tot. ong. 11 min). Met nog een minuutje lopen.

Welke je het beste kunt nemen is ook afhankelijk van de aankomsttijd van je trein.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Nov 04, 2011

Nou ja, ik was van plan wat eerder te gaan. Dan ga ik nog even naar de American Book Center op Lange Poten. Iemand die me daar een bepaalde tijd soms kan oppikken zodat ik al het gedoe met de tram kan vermijden?

reply
0
LK
Ludo Keeris
Nov 04, 2011

Ik weet niet of dat handig is Jordy.
Het is namelijk a) behoorlijk uit de route als je van de snelweg komt
en b) midden in het centrum, waar het heel lastig is om te komen met de auto.
Het klinkt een beetje als een mijl op zeven, ben ik bang.
We zouden wel iets af kunnen spreken op het Rijswijkseplein, als je daar kunt komen.
Daar zou ik wel langs kunnen rijden.

reply
0
ES
Edgar Smit
Nov 04, 2011

Ludo Keeris;1832851 wrote: Ik weet niet of dat handig is Jordy.
Het is namelijk a) behoorlijk uit de route als je van de snelweg komt
en b) midden in het centrum, waar het heel lastig is om te komen met de auto.
Het klinkt een beetje als een mijl op zeven, ben ik bang.
We zouden wel iets af kunnen spreken op het Rijswijkseplein, als je daar kunt komen.
Daar zou ik wel langs kunnen rijden.
Het centrum van Den Haag heeft men geprobeerd autoluw te maken en alleen 2 of 3 parkeergarages kun je bereiken, voor de rest is het 1 groot drama met de auto, en dan heb ik nog niets gezegd over alle opbrekingen op het moment.

Tot morgen in ieder geval.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Nov 04, 2011

Geen probleem Ludo, dat is een klein stukje lopen vanaf Lange Poten. Zullen we daar rond 12.30u afspreken? Zal ik voor Den Haag HS wachen, dat is vlak achter het Rijswijkseplein?

reply
0
LK
Ludo Keeris
Nov 04, 2011

Lijkt me goed. Ik neem in ieder geval je 06 mee uit de adressenlijst, als dat tenminste 06-51580529 is.
Tot morgen!

reply
0
JB
Jordy van Buel
Nov 04, 2011

Dat is het nummer ja! Tot morgen :)

reply
0
LK
Ludo Keeris
Nov 05, 2011

Dank dat jullie er waren vandaag! Ik vond het een gezellige en informatieve dag en ik hoop voor jullie ook.

reply
0
KK
Koen Koene
Nov 06, 2011

Het was inderdaad leuk om iedereen weer een keer te zien! Al was het voor mij maar kort (heb twee keer zo lang in de auto gezeten dan dat ik bij de meeting ben geweest ;)). Zijn er nog spannende dingen besproken nadat ik weg was?

reply
0
MH
Marcel den Haan
Nov 06, 2011

Het was zeker gezellig en ook veel besproken. Jeroen heeft veel plannen, ben benieuwd welke er allemaal uit gaan komen.

@Koen: we hebben er nog tot net na zes uur gezeten (dan moest je gaan betalen namelijk voor het parkeren :mrgreen: ) Even Ludo's lijstje afgelopen met ideeën van voorgaande meetings en van het forum.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Nov 07, 2011

Het was me weer een waar genoegen! Jeroen heeft me overtuigd van het feit dat deze site nog veel toekomstperspectief heeft :)

reply
0
LK
Ludo Keeris
Nov 07, 2011

Toch even vragen n.a.v. de discussie tijdens de meeting: waar zien jullie de "Uit ons Archief" recensies staan?
Ik zie ze niet...

reply
0
JB
Jordy van Buel
Nov 07, 2011

Als je een recensie opent zie je ze aan de rechtse kant staan Ludo :)

reply
0
LK
Ludo Keeris
Nov 07, 2011

Tja, en toch zie ik ze niet...

[IMG]http://www.allesoverfilm.nl/files/uitarchief1.jpg[/IMG]

[IMG]http://www.allesoverfilm.nl/files/uitarchief2.jpg[/IMG]

reply
0
RJ
Roy de Jong
Nov 07, 2011

Hmmm, ik anders weer wel:

[IMG]http://www.allesoverfilm.nl/forum/attachment.php?attachmentid=2257&stc=1&d=1320688889[/IMG]

reply
0
LK
Ludo Keeris
Nov 07, 2011

Ah, ik zie het! Als je een ad-blocker draait, dan krijg je het archief te zien!
Goed om te weten.

reply
0
RJ
Roy de Jong
Nov 07, 2011

Volgens mij heb ik geen ad-blocker draaien...

Volgens mij krijgen wij geen ads te zien omdat wij als platinum-member staan ;).

reply
0
LK
Ludo Keeris
Nov 07, 2011

Ah ja, dat is hetzelfde...
Ik ben geen platinum, dus zie de advertenties wel.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Nov 07, 2011

Platinum mag er overigens ook wel uit, alsmede de webshop toch? (of ga je dit middels een aankondiging doen?)
Hoe ga je het overigens doen met mensen die wel een Platinum account hebben gekocht?

reply
0
LK
Ludo Keeris
Nov 07, 2011

Er zijn niet veel mensen die een platinum account hebben gekocht...
Volgens mij is alleen die van Eric Onnes vrij recent. De rest is allemaal al oud, dus daar zullen weinig mensen moeilijk over gaan doen.
Het platinum (net als de webshop) zal verdwijnen met de overzetting naar de nieuwe website.

reply
0
ES
Edgar Smit
Nov 08, 2011

Heeft Jeroen inmiddels al een account en toegang tot dit deel?

reply
0
LK
Ludo Keeris
Nov 08, 2011

Nee, nog niet.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Nov 08, 2011

Wil iemand nog even een samenvatting op hoofdlijnen geven voor de mensen die er niet bij konden zijn?

reply
0
LK
Ludo Keeris
Nov 08, 2011

Beetje lastig om een volledige samenvatting te geven.
Maar in het kort:

Jeroen heeft verteld wat zijn plannen zijn met DVD.nl. Hij wil het breder trekken dan alleen DVD's en BD's. Ook streaming gaat een onderdeel worden, omdat streaming de toekomst wordt.
En als het een film is, mag het gerecenseerd worden: DVD, BD, TV, Bioscoop, Streaming.
De nadruk bij de recensies blijft (vooralsnog) wel op DVD's en BD's liggen.

Alex was ook aanwezig. Hij gaat het redesign van de site doen.

Daarnaast hebben wij onze ideeën en suggesties (die soms al een aantal jaar oud zijn) uit de doeken gedaan. Jeroen vond daar een aantal heel bruikbare bijzitten.
Maar eerst gaat Alex aan het werk om de site een nieuwe look te geven.

reply
0
ES
Edgar Smit
Nov 11, 2011

Notulen:
Jeroen heeft zich even kort voorgesteld, Jeroen heeft ook Alex even kort voorgesteld.
Alex heeft o.a. voor hardware.info de restyling gedaan.
Jeroen is al sinds 2001 advertentieverkoper voor hardware.info en allesoverfilm.nl. Zijn plannen voor allesoverfilm.nl zijn inderdaad het breder trekken van recensies en reviews om zo meer leden aan te trekken maar ook om de adverteermogelijkheden te vergroten en de site dus commercieel interessanter te maken.
Hierna hebben wij ons even voorgesteld en mening gegeven op het idee van Jeroen. Eigenlijk was iedereen daar positief over.

Een van de zaken die Jeroen graag op korte termijn wil realiseren is een overzicht van de mogelijkheden, kosten en aanbod van de streaming VOD mogelijkheden, hier is al een opzetje voor gemaakt door Roy. De vraag is gesteld of een ieder zijn input /medewerking hier voor wil aangeven.

Tevens is een van de belangrijkste wijzigingen, mede door het idee van de restyling en geopperd door Marcel, om de homepage te voorzien van tabbladen voor dvd, blu-ray, streaming/VOD en bioscoop met elk een eigen eigen lay-out. Marcel gaf dat de site van Blu-ray.com daar een zeer goed voorbeeld van is vwb het tabbladen systeem.

Daarnaast zijn alle bestaande ideën nogmaals geopperd en zijn we tot de conclusie gekomen dat een samenvoeging van een aantal ideeën tot 1 groots idee best interessant kan zijn, namelijk de ruilbeurs, een event/showcase, een cinemarathon en een soort hardwaredemo voor fabrikanten. Dit zou eventueel gecombineerd kunnen worden met een reeds bestaand (film)festival. Dit is echter nog even toekomstmuziek.

Ook samenwerken met hardware.info staat op de planning, vooral vwb hardware reviews.

Vwb de dvd/bd reviews heeft Jeroen aangegeven veel contacten te hebben en mochten er maatschappijen moeilijk doen om op tijd schijven te sturen (zoals nu vaak het geval is) kan hij proberen via zijn contacten de schijven te ontvangen voordat ze in de winkel liggen.

De reviewers zijn er eigenlijk te weinig evenals de hardware reviewers. Hiervoor zullen we moeten proberen mensen te vinden, Roy neemt contact op met DVDfilmprofilersgek (Herman) om hem te vragen hiervoor.

Er is sprake van het ontwikkelen van een App voor de site vwb reviews en prijsvergelijker. Hier heeft Jeroen iemand voor.

Laatste punt is de server waar de site op draait, die staat nu nog in Duitsland en zal binnen niet al lange tijd in Nederland gaan draaien.

Samengevat kunnen we stellen dat allesoverfilm.nl van een hobbyclub van liefhebbers nu de stap heeft gezet naar een professionele site.

Volgens mij heb ik zo wel ongeveer alles genoemd wat er besproken is, weliswaar niet perse in die volgorde maar toch heb ik volgens mij alles wel gehad.

reply
0
RJ
Roy de Jong
Nov 11, 2011

Edgar Smit;1834053 wrote:

De reviewers zijn er eigenlijk te weinig evenals de hardware reviewers. Hiervoor zullen we moeten proberen mensen te vinden, Roy neemt contact op met DVDfilmprofilersgek (Herman) om hem te vragen hiervoor.

Ik heb inmiddels al een hele conversatie met Herman via PM gehad. Het wil graag HW-reviews gaan schrijven. Hij heeft wat bedenktijd gevraagd, maar ik heb het gevoel dat dit goed gaat komen.

reply
0
LK
Ludo Keeris
Nov 08, 2011

Ehm, vanaf nu in het crewgedeelte Engels praten jongens!
Jeroen heeft namelijk vanaf nu ook toegang tot dit gedeelte van de site... :mrgreen: :twisted:

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Nov 13, 2011

Dank voor de uitgebreide update heren! Voel me nu weer goed op de hoogte.

reply
0
JB
Jeroen Bloemberg
Mijn eerste post; ff kijken hoe het werkt.
Nov 17, 2011

Na onze bijeenkomst van alweer anderhalve week geleden had ik beloofd jullie op de hoogte te houden van teen en tander. Wegens kortstondige ziekte en digibetisme duurde het wat langer dan gepland, maar hier is mijn eerste post. Ik heb vandaag de inlog codes van de server in Duitsland gekregen, het lijkt er echter op dat er nog een IP slot (inderdaad Ludo, dat betekent dat je alleen maar kunt inloggen als je van een bepaald IP adres komt) op zit, waardoor de toegang helaas nog steeds geblokkeerd is. Ik neem aan dat dit vandaag verholpen wordt, kan niet wachten om te horen hoe de technische staat van de website is. Wordt vervolgd!

reply
0
MH
Marcel den Haan
Nov 17, 2011

Welkom op uuuh, jouw forum :mrgreen:

reply
0
JB
Jordy van Buel
Nov 17, 2011

(y) Hallo Jeroen!