Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
The Terminator
May 06, 2011
Goedemiddag, Ik heb de afgelopen weken mijn mediacenter van een aantal upgrades voorzien. Het systeem is nu zo krachtig dat ik zelfs de nieuwste spellen op full hd kan spelen. Echter zit ik nog met het geluid. Ik heb de logitech z5500 waar ik zeer tevreden mee ben, en ook voorlopig nog niet wil vervangen. De Z5500 staat in verbinding met mijn mediacenter middels een coax kabel voor digitale geluidaansturing. Echter hij zit gekoppeld aan een onboard geluidskaart...ik heb verhalen gehoord dat als je een externe geluidskaart aanschaft en installeert en hem vervolgens daar op aansluit daat de kwaliteit veel beter moet zijn. Echter mijn vraag is, scheelt dat echt zoveel? Digitaal is digitaal?? Zo ja, wat raden jullie mij aan? Dit zijn mij spec. nu: Summary Operating System MS Windows 7 Ultimate 64-bit CPU AMD Phenom II X4 965 44 °C Deneb 45nm Technology RAM 4.0GB Dual-Channel DDR2 @ 400MHz (5-5-5-18) Motherboard ASUSTeK Computer INC. M3N78 PRO (Socket AM2 ) Graphics MD 20110 @ 1920x1080 NVIDIA GeForce GTX 560 Ti Optical Drives HL-DT-ST BDDVDRW GGC-H20L ATA Device LET XIFGXI7 SCSI CdRom Device Optiarc DVD RW AD-7200A ATA Device Audio NVIDIA High Definition Audio Daarnaast zit ik er ook aan te denken om mijn werkgeheugen op te hogen naar 6 of 8, of is dit echt overkill??