Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Info over (internet)winkels en handelaren
P
pjblack
ECI ervaringen?
May 31, 2011

Meestal koop ik mijn blu rays bij Bol.com, FRS en soms bij Mediamarkt, maar ik zie dat ECI nu ook heel veel blu rays verkoopt en vaak tegen een leuke prijs. Heeft iemand ervaringen met dit bedrijf? Netjes geseald bijvoorbeeld?

J
Johan1967
May 31, 2011

Vind ECI nou niet echt goedkoop. Alleen de X-Men Quadrilogy Blu-Ray voor € 16,99 viel me op.

Heroes Seizoen 1 en 2 resp. € 89,99 en € 84,99!

reply
0
P
pjblack
May 31, 2011

Je moet soms ook een beetje zoeken he. Het ene uur is ie nog 9.99 en het volgend moment kost ie 19.95. Ging mij meer om de service.

reply
0
R
RWLover
Jun 01, 2011

Bestel er vrij regelmatig, producten zijn altijd netjes geseald en worden verzonden in een stevige kartonnen doos.

reply
0
Q
Qzyn
Jun 01, 2011

Je zou ook eens kunnen kijken bij Cosmox. Is onderdeel van hetzelfde bedrijf als ECI, gevestigd op hetzelfde adres, produkten en service komen ook overeen en prijzen zijn nagenoeg vergelijkbaar, alleen hoef je van Cosmox geen lid te worden en is bezorgen altijd gratis.

reply
0
H
herci
Jun 03, 2011

het is een achterhaald idee dat je ECI lid moet worden,

iedereen kan tegenwoordig kopen in de winkels en online zonder lid te worden...

reply
0
Y
Yvonne
Jun 03, 2011

nee nee, je kan ook zonder lid worden kopen,
maar als lid (VIP) moet je minimaal 4 VIP artikelen kopen per jaar...

VIP artikelen koop je wel met met flinke korting
maar 99% van de tijd is het troep dat je ergens anders veel goedkoper kan krijgen.

reply
0
K
kristofke
Jun 03, 2011

Mijn ervaringen waren superslecht.

Ik had er Glee 2,1 besteld, met levering in het filiaal in Antwerpen. Toen ik na een paar dagen ging vragen of het al binnen was, was dat niet het geval.

Ik ga kijken op de website, product is teruggestuurd wegens verkeerd en andere bestelling is geplaatst. Ik bel naar de klantendienst en die vertelde mij dat het filiaal de dvd heeft teruggestuurd en Glee 1,1 heeft besteld.

Ik had dit natuurlijk totaal niet gevraagd, echter kon het filiaal niets doen en wisten ze van toeten of blazen. Ik heb daarna een mail gestuurd naar de klantendienst met de gehele historie en inclusief mijn opzegging van lidmaatschap.

Ben er uiteindelijk drie weken mee bezig geweest. Nooit meer bij ECI.

reply
0
PK
Pieter Kleine
Jun 03, 2011

Bel al enige tijd lid van ECI. Vooral eind 2010 en begin 2011 heel wat blu-rays daar gekocht. Ben welk VIP lid waardoor ik vaak extra korting krijg die de blu-ray toch weer goedkoper maakt dan elders op internet. Op zich goede service. Minpunt is wel dat je lopende bestellingen niet kunt annuleren, maar altijd moet retourneren na ontvangst. Ook wordt geld direct afgeschreven,

reply
0