Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Op- / Aanmerkingen op AllesOverFlim
RB
Rogier Burghout
Spoilertags en e-mail notificatie
Jun 06, 2011

Via de mail krijg ik bij een nieuwe reactie op een geabonneerd forumtopic altijd de reactie meegestuurd. Op zich vind ik dat altijd erg fijn omdat ik dan zo kan inschatten of er wat relevante nieuwe reacties gepost worden. Echter kwam ik er vorige week (pas) achter dat reacties met spoilertags in zijn geheel worden meegestuurd (topic van X-Men:First Class). Ik las dus per ongeluk een aantal dingen uit de film die ik niet wilde lezen! Is hier iets aan te doen? bvd voor jullie reactie.

R
RobinB
Jun 06, 2011

Ik zou het ook fijn vinden als er een spoliertag button in het reactiescherm zit. Dit bespaart dat onhandige gedoe met tekens. Bij verschillende websites wordt dit al toegepast.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Jun 06, 2011

Het is al langer gebleken dat de spoilers inderdaad zichtbaar zijn bij email-notificaties. Daar is helaas niet zoveel aan te doen. Het enige wat ik je kan adviseren is alert te zijn wanneer je deze berichten ontvangt.

reply
0
RB
Rogier Burghout
Jun 06, 2011

Jordy van Buel;1799453 wrote: Het is al langer gebleken dat de spoilers inderdaad zichtbaar zijn bij email-notificaties. Daar is helaas niet zoveel aan te doen. Het enige wat ik je kan adviseren is alert te zijn wanneer je deze berichten ontvangt.

Kan me idd herinneren dat hierover eerder werd gediscussieerd... Jammer dat het niet kan; dan maar even afmelden totdat ik de film daadwerkelijk heb gezien...

reply
0