Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Audio en Luidsprekers
D
DaanVernooy
Sub aansluiten op Denon utp-250
Jun 09, 2011

Hallo, Ik heb op mijn kamer een Denon-utp250 versterker + Tuner staan. En ik wil daar nu een subwoofer op aansluiten, kan ik dat gewoon doen zonder dat er iets fout gaat? En als het kan een uitleg hoe ik dan kan doen... Alvast bedankt, Daan

D
DVDProfilersFilmgek
Jun 09, 2011

DaanVernooy;1800293 wrote: Hallo,
Ik heb op mijn kamer een Denon-utp250 versterker + Tuner staan.
En ik wil daar nu een subwoofer op aansluiten, kan ik dat gewoon doen zonder dat er iets fout gaat?
En als het kan een uitleg hoe ik dan kan doen...

Alvast bedankt, Daan

Even wat meer info please, die Denon is dat een voorversterker met de eindversterker erbij?

Gaarne een link naar een site met de gebruiksaanwijzing, tevens zou het wel aardig zijn als je vermeld wat voor een soort sub je erop aansluiten wilt, ook gaarne merk en model noemen.

We willen hier best helpen, maar kunnen niet alles raden:rolleyes:

reply
0
D
DVDProfilersFilmgek
Jun 09, 2011

BTW, heb je er al geluid uit...... en de vraag is dan hoe, want ik heb tot nu alleen kunnen vinden dat de Denon UTP een voorversterker met een tuner is..... stereo.....

Zonder eindversterker weinig kans op geluid, een sub wordt dan ook al heel lastig:-(

reply
0
D
DaanVernooy
Jun 10, 2011

Ja ik heb er al geluid uit:grin:
Ik heb deze subwoofer gekocht voor in mijn (toekomstige) auto..
http://tinyurl.com/6y7d2je
En ik wil hem dus aansluiten op mijn versterker om er nu alvast plezier van te hebben.

Ook nog even een kleine uitleg hoe mijn set-up nu is:
Er loopt een kabel vanauit mijn computer naar de tuner toe er loopt vanaf de tuner een kabeltje naar de versterker en vanuit daar kabels naar mijn speakers(kef q100).
Ik weet niet of je hier wat aan hebt?

reply
0
D
DVDProfilersFilmgek
Jun 10, 2011

DaanVernooy;1800455 wrote: Ja ik heb er al geluid uit:grin:
Ik heb deze subwoofer gekocht voor in mijn (toekomstige) auto..
http://tinyurl.com/6y7d2je
En ik wil hem dus aansluiten op mijn versterker om er nu alvast plezier van te hebben.

Ook nog even een kleine uitleg hoe mijn set-up nu is:
Er loopt een kabel vanauit mijn computer naar de tuner toe er loopt vanaf de tuner een kabeltje naar de versterker en vanuit daar kabels naar mijn speakers(kef q100).
Ik weet niet of je hier wat aan hebt?

Helaas dat linkje werkt niet, ze kunnen bij Conrad voor mij geen winkelwagen aanmaken:-(

Heb je misschien een plaatje van je tuner en je versterker? Liefst van de achterzijden, dat zegt meer dan de voorkant.....

reply
0