Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Blu-ray Disc Te Koop Aangeboden
T
TomVDJ
TKA: Fantastic Beasts 3D - Firefly - The Strain Seizoen 1
Jun 10, 2011

Wegens gekregen voor verjaardag + zelf aangekocht: Fantastic Beasts and where to find them bluray (3D versie + Normale versie + Digital HD download, met slipcover). In absolute nieuwstaat. => €20 Beiden R2, Benelux uitgaves (NL tekst op de cover, NL subs). The Strain - Seizoen 1 => Nieuw in seal => €20 Firefly - Volledige serie => Nieuw en in perfecte staat, maar niet meer gesealed (ik heb deze gekregen als verjaardaggeschenk, maar had de box reeds). Schijfjes zijn echter nooit uit de box gekomen en dus 100% kras / stof / vingerafdruk vrij. Ook de box + keepcases zijn in perfecte staat (geen deuken, scheurtjes, shelfwear). => €25 Prijzen zijn vast (gelieve geen "best offers" te sturen) en exclusief verzending (verzending vanuit België). Stuur een PB-tje als je iets van bovenstaande wenst.

MH
Michael Hamers
Jun 10, 2011

Je kunt deze beter bij het te ruil topic aanbieden. Anders is een vraagprijs verplicht.

reply
0
M
marco37
Jun 10, 2011

ik heb wel interesse in de back to the future box

pm mij anders even als je hem zo los verkoopt

reply
0
T
TomVDJ
Jun 10, 2011

Michael Hamers;1800418 wrote: Je kunt deze beter bij het te ruil topic aanbieden. Anders is een vraagprijs verplicht.

Oeps, vraagprijs vergeten vermelden. Deze is dus: Doosje National Treasure in perfecte staat + 50 € (denk dat dit een meer dan redelijke prijs is). => Openingspost is ook aangepast in die zin.

reply
0
T
TomVDJ
Jul 27, 2011

...

reply
0
S
simplisico
Jul 28, 2011

Dit is ridicuul;-)
Tevens mag je deze uitgave alleen van mij overnemen als je bij mij voor de deur een getrouwe 1 op 1 kopie van de Delorean parkeert met de bijrijdersdeur op een kier. Let wel geheel geopende deuren worden niet geaccepteerd. ;-p

reply
0
T
TomVDJ
Jul 29, 2011

simplisico;1812381 wrote: Dit is ridicuul;-)
Tevens mag je deze uitgave alleen van mij overnemen als je bij mij voor de deur een getrouwe 1 op 1 kopie van de Delorean parkeert met de bijrijdersdeur op een kier. Let wel geheel geopende deuren worden niet geaccepteerd. ;-p

Je doet je nick eer aan, simplisico. Er zijn hier zelfs mensen die een te koop gevraagd posten voor een DVD-set waar er bijvoorbeeld maar 1000 van gemaakt zijn wereldwijd. Is dit ook ridicuul? Neen! Daar dienen dit soort fora namelijk voor: wie niet vraagt, gaat ook nooit vinden wat hij zoekt. Gelieve mijn topic dus niet verder te vervuilen met onzin. Als er een mod meeleest: off-topic berichten mogen gerust uit deze draad verwijderd worden.

Voor de rest: aanbod blijft open.

reply
0
T
TomVDJ
Nov 16, 2012

Deze even bumpen. Deze box zou héél binnenkort wel eens weg kunnen zijn. Als iemand hier nog interesse heeft: laat het me zeker weten!

reply
0
T
TomVDJ
Nov 26, 2012

Deze is nog beschikbaar. Staat ook op eBay, maar zolang daar geen biedingen zijn, kan ik hem hier aanbieden tegen (prijs op ebay) - (ebay kosten).

reply
0
T
TomVDJ
Apr 04, 2013

Nog steeds beschikbaar. Onlangs is er eentje geveild op eBay en deze is toch voor een stuk meer weg gegaan (dacht dat het 270 € was of iets in die aard). Ik post vanavond de link naar die veiling.

Verder ook nog de JP Collector's edition toegevoegd.

reply
0
DG
Dan G.
Apr 04, 2013

Ik zie dat je twee trades hebt lopen Tom. Dit is niet toegestaan. Graag even samenvoegen ;)

reply
0
T
TomVDJ
Apr 05, 2013

Dan Goossens;1932615 wrote: Ik zie dat je twee trades hebt lopen Tom. Dit is niet toegestaan. Graag even samenvoegen ;)

Het andere draadje mag weg. Wat in dit draadje staat is het enige dat ik nog in de aanbieding heb. Als ik me niet vergis had ik in de andere draad al aangegeven dat die op slot / weg mocht?

reply
0
T
TomVDJ
Apr 15, 2013

Bumpy. Beide boxen nog beschikbaar.

reply
0
T
TomVDJ
Apr 22, 2013

Bump.

reply
0
T
TomVDJ
Apr 27, 2013

Bump

reply
0
J
jan_tran
Apr 27, 2013

eBay link werkt niet.

reply
0
T
TomVDJ
Jun 07, 2016

Bump... Kunnen TKA topics eigenlijk "opgeruimd" worden? Dit is een vrij oud draadje dat ik nu moet aanpassen omdat iedere gebruiker maar één TKA draadje mag hebben...

reply
0
T
TomVDJ
Apr 13, 2017

Bump. Fantastic Beasts toegevoegd.

reply
0