Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Settop boxen
P
promat
Itunes op tv
Jul 10, 2011

Goedemiddag Ik heb mijn complete cd collectie in itunes gezet op mijn pc boven. Heeft iemand een tip wat voor mogelijkheden er zijn om itunes beneden op mijn tv te krijgen zodat ik mijn cd collectie ook kan afspelen en bladeren ? Ik heb en AcRyan Mediaspeler dus die is al niet compatible. Is de Appletv een oplossing of zijn er nog goedkopere alternatieven?

M
Marcellow
Jul 13, 2011

Apple TV, een ipod touch en een WDTV live.. (laatste is zoals ik het doe, werkt perfect)

Als die AcRyan DLNA support zou het daarmee ook moeten lukken...

reply
0
P
promat
Jul 20, 2011

Er staat wel ergens dat je de DLNA support kan aanzetten op de ACRyan maar ik heb het niet voor elkaar gekregen. Volgens mij kan het ook niet omdat die Ryan niet echt een grafische interface heeft.

Kun je met die Apple tv ook internetten (surfen) eigenlijk ?

reply
0
S
StefaanD
Jul 20, 2011

Niet out-of-the-box nee, voor de eerste versie was er zoiets als aTV Flash, welke
véél meer mogelijkheden toevoegde o.a. CoachSafari, MKV en AVI's afspelen, ...

Voor de 2de versie is aTV Flash nog altijd in beta-fase en dat reeds geruime tijd.

Zit zelf ook te twijfelen aan een aTV 2 maar dat zou dan reeds de vierde mediaspeler
in huis zijn ... een beetje teveel van het goede :-)

reply
0