Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

HT Algemeen
B
batmaster
Onkyo tx-sr508 hulp
Jul 16, 2011

Hallo iedereen. Ik heb al een tijdje deze mooie set, maar nou vroeg ik me eigenlijk af. Hoe kan ik hem nou het beste instellen? Ik heb op mijn slaapkamer jawel 7 kleine boxjes staan. Waarvan 5 van het ene merk, en 2 van een ander. Nou wou ik eigenlijk weten hoe ik hem goed kan instellen. Ik vind zelf het boekje maar ingewikkeld. Maar wat ik dus niet meer wil is dat als ik een film zit te kijken, hoor ik vaak hetzelfde geluid uit elke box, en dat zou niet moeten. Ik wil gewoon als een film 7.1 is dat je 7 boxen hebt, en als een film 5.1 is, je het uit 5 boxen hoort. Ik hoor uit alle boxen altijd de stemmen(denk wel dat dit zo hoort, maar weet het dus niet zeker). En je hebt ook op de afstand bediening dus listening mode. Maar wat kan ik het beste kiezen. Ik heb vaak plIIx aanstaan. Maar welke kan ik het beste voor een film bijvoorbeeld kiezen. Ik speel mijn films af op een playstation 3. Weet iemand gewoon hoe nou precies goed kan kiezen voor dolby true hd. Want het knopje sp layout werkt ook niet. Super bedankt, want ik weet het namelijk niet allemaal heel goed.

A
adam1411
Jul 16, 2011

Het gebeurt vaak dat de afstandbedienig van Onkyo is gelocked!!! Door dat te verhelpen druk je op de toets "receiver en daarna op audio" Hierna kan je alle knoppen weer indrukken.

reply
0
B
batmaster
Jul 16, 2011

Er gebeurt niks, maar ik kon altijd al alle knoppen in drukken. Dus heb geen idee.

reply
0
G
geoffreyvanvugt
Jul 17, 2011

batmaster;1809275 wrote: Er gebeurt niks, maar ik kon altijd al alle knoppen in drukken. Dus heb geen idee.

Heb je in je ps3 ook de dolby true hd en dts master aan staan?
Welke generatie ps 3 heb je?
Alleen de slims geven deze codecs weer..

reply
0
D
DVDProfilersFilmgek
Jul 17, 2011

geoffreyvanvugt;1809278 wrote: Heb je in je ps3 ook de dolby true hd en dts master aan staan?
Welke generatie ps 3 heb je?
Alleen de slims geven deze codecs weer..

Correct(y) kleine aanvulling, met 3D weer niet8-)

reply
0
B
batmaster
Jul 17, 2011

Ik heb een slim, en hij zegt dat ik master heb bij audio instellingen.

reply
0