Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

HT Algemeen
N
Nobilety
geluid van tv programmas over de home cinnema set ??
Jul 24, 2011

Hallo, ik heb een philips tv type 37pfl5404 en nu wil ik graag een home cinnema set kopen de philips Philips HTS3510. is het nu zo dat ik alleen het geluid over de boxen krijg bij het afspelen van een dvd of ook het geluid van de gewone tv programmas. Want dat is eigenlijk wat ik wil. Het geluid van de tv is nogal erg blikkerig en daarom wil ik dat het geluid van de tv programmas ook over de boxen gaat. Is dit mogelijk? en hoe moet het dan aangesloten worden? groetjes lenie

RJ
Roy de Jong
Jul 25, 2011

Hallo Lenie, welkom op het forum.

Hoe kijk je televisie? Doe je dit nog analoog, of heb je inmiddels een digitale TV-tuner (een aparte settop-box) op je TV aangesloten?

reply
0
N
Nobilety
Jul 25, 2011

Ik kijk digitale tv. Via de ci+ module in mijn tv.;)

reply
0
D
DVDProfilersFilmgek
Jul 26, 2011

Nobilety;1811385 wrote: Hallo,

ik heb een philips tv type 37pfl5404 en nu wil ik graag een home cinnema set kopen de philips Philips HTS3510.

is het nu zo dat ik alleen het geluid over de boxen krijg bij het afspelen van een dvd of ook het geluid van de gewone tv programmas.

Want dat is eigenlijk wat ik wil. Het geluid van de tv is nogal erg blikkerig en daarom wil ik dat het geluid van de tv programmas ook over de boxen gaat.

Is dit mogelijk? en hoe moet het dan aangesloten worden?

groetjes lenie

Je wilt dit setje aanschaffen:

[IMG]http://static.vergelijk.nl/fotos/500x500/0/3/4/4/philips-hts-3510-12-17430344.jpg[/IMG]

Heel veel plastic voor weinig geld (€129,--), wel rommel die ik iedereen afraad, als er wat stuk aan gaat is het van die alles in 1x weggooizooi :-(

Ook blinkt het setje niet uit in aansluitmogelijkheden, enkel 1 analoge audio ingang is erg zuinig, maar zou kunnen voldoen aan je wensen.

Heb geprobeerd je TV op te zoeken, deze bestaat volgens Philips niet in 37inch uitvoering, dus gaarne nog even controleren, bij de 32inch versie was igg voorzien van een analoge stereo-tulp uitgang, op dat gebied zou het moeten kunnen werken. Is het dit model:

[IMG]http://download.p4c.philips.com/files/3/32pfl5404h_12/32pfl5404h_12_tlv_.jpg[/IMG]

Onder voorbehoud TV model, zou het moeten kunnen, toch dien ik wel op te merken dat de HT set niet mijn keuze zou zijn, te minimalistisch, te veel plastic, het geluid zal waarschijnlijk wel beter zijn dan van de TV, maar al teveel moet je van zo'n instap HT setje niet verwachten:-( , beter is het om door te sparen voor iets knaps als je daar de mogelijkheid voor hebt8-)

reply
0
N
Nobilety
Jul 26, 2011

dit zijn de specificaties van de tv

http://www.plasma-discounter.nl/lcd-tv/philips-lcd-tv/philips-37pfl5405-art-115946.htm?gclid=CNXmn7uRoKoCFQEk3god-1BR_Q#anSpecificaties

heb begrepen dat het niet veel voorstelt de home cinnema,dus denk dat ik het maar niet doe en even door spaar,

bedankt voor u reactie

mvg lenie

reply
0
D
DVDProfilersFilmgek
Jul 27, 2011

Nobilety;1811946 wrote: dit zijn de specificaties van de tv

http://www.plasma-discounter.nl/lcd-tv/philips-lcd-tv/philips-37pfl5405-art-115946.htm?gclid=CNXmn7uRoKoCFQEk3god-1BR_Q#anSpecificaties

heb begrepen dat het niet veel voorstelt de home cinnema,dus denk dat ik het maar niet doe en even door spaar,

bedankt voor u reactie

mvg lenie

Lenie, graag gedaan, helaast stelt het HT setje niet veel voor, als je niet veel om goed geluid geeft en er bijna niets op aansluiten wilt, dan gaat zo'n setje nog wel, al zijn ze denk ik meer bedoeld voor een kinderkamer of slaapkamer waar er alleen nog even naar gekeken wordt om "de slaap te pakken" te krigen.

Met je TV zit het wel goed(y)

Tegen de tijd dat je wat meer bijelkaar hebt gesprokkeld en je wat leuks voor je centjes wilt, gewoon weer even op het forum je licht opsteken, ik ben niet de enige die leuke tips heeft. BTW, soms gaat het per PM ook heel goed;)

reply
0