Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Vincent Vernel
Aug 14, 2011
Het nieuws dat DVD.nl blijft is het beste nieuws wat mij in tijden is overkomen:lol: Zodra ik het hoorde, zat ik weer vol goede moed en vond ik de energie terug om recensies te schrijven, die anderen in de onzekere tijd voor DVD.nl ook voelden wegebben. Dit was afgelopen vrijdag 16.00. Sinds die tijd weet ik dat het uit is met mijn vriendin na 1,5 jaar (ze is vreemdgegaan in de 3 weken dat we elkaar niet zagen) en dat mijn vader aankomende vrijdag geopereerd zal worden aan zijn prostaat, waar hopelijk niets kwaadaardigs uit voorkomt. Ik wil heel graag weer op volle toeren recensies schrijven, maar op dit moment staat mijn hoofd vol met andere zaken. Het leek mij het eerlijkst om jullie dit mee te delen, zodat jullie weten waar ik sta en niet denken dat mijn passie voor DVD.nl ook maar enigszins is verminderd omdat ik de afgelopen tijd weinig werk heb opgeleverd. Ik zal proberen aan het eind van deze week weer een recensie op de queue te zetten, zij het ook om mijn gedachten op leukere dingen te kunnen focussen.