Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
dragstar
Aug 16, 2011
Beste leden, Ik realiseer me dat onderstaande vraag al honderden keren aan de orde is geweest binnen dit forum; maar ben na alle reacties gelezen te hebben nog geen stap verder gekomen:evil:. Ik ben in het bezit van een: Sony Bravia tv model KDL 32P5500 Sony Home cinema set DAV DZ 340 Settopbox van Digitenne (Topfield singletuner) Na alle op de diverse (sub)forums aangeboden mogelijkheden getest te hebben, nog steeds geen geluid van mijn tv naar de HCS:oops:. Gebruikershandleidingen spreken elkaar tegen, tips bij winkels werken ook niet, kortom: ik weet het ff niet meer! Natuurlijk is er beter spul op de markt, maar daar kun ik nu weinig mee! Wie o wie is er zo slim en kan mij en mijn setje een zetje in de goede richting geven???