Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Wim S.
Aug 23, 2011
Inmiddels heb ik Ziappiti aan de kant geschoven en nu gebruik ik jaDIS en dat werkt 100 % goed, dus topic mag dicht. Ik gebruik sinds gisteren Zappiti en ik heb dit nu redelijk werkend echter nu helaas nog maar met 1 externe hd. Als ik de 2e extern hd er op wil aansluiten wil ie dat doen via samba echter gaat dit veels te langzaam en gaan mijn eigen home-video's erg schokkerig. Nu is mijn vraag hoe kan ik de 2e hd werkend krijgen? 1ste hd werkt met als path: \\DUNE\wdtv1uuidcode/path\films Als ik dat voor de wdtv2 (2e externe hd) wil gaan doen werkt zo'n pad weer niet,met samba weer wel maar dat gaat veels te traag.. Ik gebruik als mediaspeler de dune hd base 3.0 en middels een usb splitter heb ik er 3 hd's op aangesloten. Dus iemand nog tips..