Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Settop boxen
E
erik
welke HD recorder?
Oct 08, 2011

Ik had een LG RH397H recorder aangeschaft, maar dankzij jullie informatie ben ik erachter gekomen dat ik alleen van vaste aansluiting kan opnemen. Wil ook van satelliet opnemen. Ga een nieuwe kopen, waar moet ik dan op leten of kunnen jullie mij een aanraden. Gr Erik

D
DVDProfilersFilmgek
Oct 11, 2011

Deze vraag had je ook kunnen stellen in je vorige post..... en dan had je ook beleefder overgekomen.

reply
0
PP
Peter Porrio
Oct 11, 2011

DVDProfilersFilmgek;1828651 wrote: Deze vraag had je ook kunnen stellen in je vorige post..... en dan had je ook beleefder overgekomen.

+1

Vanaf welke bronnen wil je allemaal opnemen? Satelliet (DVB-S), digitale kabel TV (DVB-C), analoge TV, Digitenne (DVB-T)?

Dat is vrij belangrijk om te weten voordat je een apparaat gaat aanschaffen. Anders zit je straks nog steeds met iets dat niet naar je zin is.

reply
0
E
erik
Oct 11, 2011

Hey Peter Porrio

Danke voor je serieuze reactie
Mijn bronnen zijn DVB-S en analoge TV.
Heb (nog) geen verstand van dit soort. Wil me er wel graag in verdiepen, en dankzij fatsoendelijke reacties wordt ik daar beetje bij beetje wijzer van.

Alvast bedankt gr Erik

reply
0
E
erik
Oct 11, 2011

DVDProfilersFilmgek;1828651 wrote: Deze vraag had je ook kunnen stellen in je vorige post..... en dan had je ook beleefder overgekomen.

Hey DVDProfilersFilmgek

Sorry hoor, maar ik wil echt niet onbeleefd overkomen.
Ik kan "dit soort" Forums nog niet zo goed. Had niet in de gaten dat ik daarmee onbeleefd was
Toch bedankt voor je eerste reactie

Gr Erik

reply
0
PP
Peter Porrio
Oct 12, 2011

Er zijn decoders met harddisk verkrijgbaar voor DVB-S die tevens de mogelijkheid hebben om een (optioneel) een DVB-C of DVB-T tuner ernaast te plaatsen. Echter, kom ik nog geen decoders tegen die ook analoge uitzendingen kunnen verwerken, enkel digitaal.

Dreambox heeft modellen die meerdere soorten digitale tuners aan boord hebben. Echter, ik weet niet of de DVB-C tuner geschikt zijn voor Ziggo en/of UPC.

reply
0
HG
Harrie van Geleuken
Oct 12, 2011

Peter Porrio;1828833 wrote: Er zijn decoders met harddisk verkrijgbaar voor DVB-S die tevens de mogelijkheid hebben om een (optioneel) een DVB-C of DVB-T tuner ernaast te plaatsen. Echter, kom ik nog geen decoders tegen die ook analoge uitzendingen kunnen verwerken, enkel digitaal.

Dreambox heeft modellen die meerdere soorten digitale tuners aan boord hebben. Echter, ik weet niet of de DVB-C tuner geschikt zijn voor Ziggo en/of UPC.

Gebruik naar volle tevredenheid een DREAM 8000 met twee sat en twee ZIGGO tuners erin !
De beeldkwaliteit is fantastisch goed (zelfs met een PIONEER HD ready Plasma)en je kan wel tot 5 programma's tegelijk opnemen.Kost wel wat...maar dan beleef je ook wat !

reply
0