Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD's Te Koop Gevraagd
J
joostdizzy
Zoek:l'immortel, Rabbits, This is England
Oct 18, 2011

Na al meer als een jaar ondertussen bijna dagelijks hier het verkoop gedeelte te checken toch maar eens een gevraagd topic openen. Mede omdat ik toch ook alweer een paar keer naast een paar titels heb gegrepen. Van alle titels zal het wel de R2 versie moeten zijn. NL subs hebben absolute voorkeur, engelse subs zijn geen afknapper. Verder ben ik de beroerdste niet qua prijzen e.d. maar ik handel graag op een serieuze manier. DE lijst: Boy's don't cry Bronson Dead man's shoes L'Immortel The Kings Speech El Laberinto del fauno Rabbits(2002 van david lynch) Rise of the footsoldier Serbian Film This is England True Grit (2010) The whistleblower Year of the dragon Gevonden: Mean Streets Blue Velvet Dirty Harry Der Baader Meinhof komplex A short film about killing Basic instinct the french connection butterfly effect Following 12 angry men Man bites dog machete city of god Romper stomper Oldboy Dogville Big lebowski straw dogs Dog Day Afternoon

SA
S. Akar
Oct 18, 2011

PM over Dogville en Straw Dogs.

reply
0
CP
Coen P.
Oct 18, 2011

Oldeuboi/oldboy
Heb de r2 nl versie voor je (A-Film - Asiamania uitgave)

reply
0
CP
Coen P.
Oct 18, 2011

Daarnaast heb ik nog de digital remastered versie van The Big Lebowski (r2 nl)

reply
0
J
jan_tran
Oct 19, 2011

Heb Dog Day Afternoon 2-Disc Special Edition voor je, R2NL. €3,- excl.

reply
0
F
Fikret
Oct 22, 2011

PM.

reply
0
A
Albert
Nov 07, 2011

van Man Bites Dog heb ik de criterion, is regiovrij met engelse subs.

reply
0
A
Albert
Nov 10, 2011

pm over 12 angry men

reply
0
J
joostdizzy
Dec 09, 2011

Ondertussen weer een titeltje gevonden (following) waarvoor grote dank!

Ook weer tijd voor een UP dankzij een financiele meevaller!

reply
0
SA
S. Akar
Dec 09, 2011

Je hebt een PM voor Basic Instinct, The French Connection en The Butterfly Effect.

reply
0
J
joostdizzy
Jan 09, 2012

de laatste up alweer een maand geleden maar altijd nog zoekende!

reply
0
CP
Coen P.
Jan 10, 2012

Blue Velvet

Heb ik voor je. R2 NL versie! Staat in de kast ;)

reply
0
J
joostdizzy
Mar 09, 2012

Upje!

Nieuw is Violent Naples, schijnbaar een zeer mooie introductie in een voor mij nieuw subgenre. Ik heb geen idee of deze te krijgen is op dvd, met ondertitels of hoe en wat. Dus wellicht ben ik iets te enthousiast. Iemand meer info over deze film?

reply
0
SA
S. Akar
Mar 10, 2012

PM over Mean Streets.

reply
0
J
joostdizzy
Mar 31, 2012

Up, vooral voor Violent Naples/ Napoli violenta. Heeft er niemand een idee over het hoe en wat? Is deze er wel op dvd? Is deze verkrijgbaar enzovoorts. Of helemaal mooi zou zijn: Wil iemand er van af?

Uiteraard andere titels uit de lijst zijn ook welkom

reply
0