Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Blu-ray Disc Te Koop Aangeboden
S
SAB
tka: Blu-Ray "Léon"
Oct 24, 2011

*** verkocht aan merlon *** 5,50 euro inclusief verzenden http://www.bol.com/nl/p/dvd/leon/1002004009597031/index.html deze is het NL subs [IMG]http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/1/3/0/7/1002004009597031.jpg[/IMG]

E
edwinvb
Oct 25, 2011

pm

reply
0
E
edwinvb
Oct 27, 2011

antwoord???

reply
0
S
SAB
Oct 28, 2011

edwinvb;1831518 wrote: antwoord???

PM

reply
0
S
SAB
Oct 30, 2011

@edwinvb

Ik heb nog geen reactie op mijn PM.

Er zijn nog meer gegadigden, dus voor maandag geen reactie, dan is de Blu-Ray weer beschikbaar en kan er weer geboden worden.

reply
0
E
edwinvb
Oct 31, 2011

dan zet je hem lekker maar in de verkoop
voor hoeft het niet meer

eerst dagen laten wachten
dan vlak voor weekend pm sturen

ik ben weekend weg voor werk
dan op zondagavond dreigbericht dat ik voor maandag moet reageren
beetje kort dag

dus....
voor mij hoeft het niet meer

gegroet

reply
0
JB
Jordy van Buel
Oct 31, 2011

Terecht edwin, dit is namelijk niet de manier waarop je met potentiële kopers omgaat. Als iemand interesse heeft in de titel, verkoop hem dan gewoon voor de prijs die je samen hebt afgesproken en houdt niet iemand aan het lijntje omdat 'er nog meer gegadigden zijn'.

reply
0
S
SAB
Oct 31, 2011

uhmmm

volgens mij was edwinvb de eerste die na 2 dagen nogal bot reageert met "antwoord???" Dan mag ik na 2 dagen toch (volgens mij met een nette reply) aangeven dat ik dan ook binnen 3 dagen van hem antwoord op mijn PM wil hebben?? Hij was een weekend weg, ik had twee dagen niet op allesoverfilm.nl gekeken, volgens mij is dat toch bijna hetzelfde??? En die 2e reactie van edwinvb, die vind ik pas bot ...

Dat er meerdere gegadigden zijn is juist de reden dat ik graag voor vanavond antwoord van hem wilde hebben, ik heb nl. best vaak meegemaakt dat mensen een bod deden en daarna niets meer van zich lieten horen.

Dus als iemand nog interesse heeft in deze Blu-Ray, dan graag een PM en hij is van jou!

reply
0
S
SAB
Oct 31, 2011

Jordy van Buel;1832089 wrote: Terecht edwin, dit is namelijk niet de manier waarop je met potentiële kopers omgaat. Als iemand interesse heeft in de titel, verkoop hem dan gewoon voor de prijs die je samen hebt afgesproken en houdt niet iemand aan het lijntje omdat 'er nog meer gegadigden zijn'.

uhmmm

volgens mij was edwinvb de eerste die na 2 dagen nogal bot reageert met "antwoord???" Dan mag ik na 2 dagen toch (volgens mij met een nette reply) aangeven dat ik dan ook binnen 3 dagen van hem antwoord op mijn PM wil hebben?? Hij was een weekend weg, ik had twee dagen niet op allesoverfilm.nl gekeken, volgens mij is dat toch bijna hetzelfde??? En die 2e reactie van edwinvb, die vind ik pas bot ...

Dat er meerdere gegadigden zijn is juist de reden dat ik graag voor vanavond antwoord van hem wilde hebben, ik heb nl. best vaak meegemaakt dat mensen een bod deden en daarna niets meer van zich lieten horen.

Dus als iemand nog interesse heeft in deze Blu-Ray, dan graag een PM en hij is van jou!

reply
0
S
SAB
Oct 31, 2011

verkocht, kan een slotje op!

reply
0