Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Michael Hamers
Oct 29, 2011
Hallo allemaal, ik zal maar meteen met de deur in huis vallen. Ik stop per direct met mijn werkzaamheden voor DVD.nl. Maar er is wel een maar. Daar kom ik zo op. Eerst zal ik uitleggen wat er aan de hand is, waardoor ik geen tijd en motivatie kan vinden op dit moment. Het is allemaal begonnen met het nieuws dat de site wellicht op zwart zou gaan. Dit is gelukkig nooit gebeurd en zal hopelijk ook nooit gebeuren. Dat voorop gesteld is de motivatie sindsdien niet meer teruggekomen. En ook dat heeft meer redenen. De belangrijkste reden is dat mijn stiefvader, de nieuwe man van mijn moeder, kanker heeft. Er is bij hem na allerlei onderzoeken prostaatkanker vastgesteld. Hij is echter pas 52 jaar. Je hoort namelijk vaak dat oude mannen dit krijgen, maar op deze leeftijd komt het niet vaak voor. Uit elke biopt (hapje) dat is genomen bleek dat er kanker zat. Dus niet aan 1 kant wel en de ander niet, maar helemaal rondom aan de prostaat. Daarnaast gaat om de meest agressieve vorm. Afgelopen donderdag heeft hij een botscan moeten ondergaan om te kijken of de kankercellen niet zijn uitgezaaid naar de botten. Als dat het geval is, dan weet je eigenlijk al wel genoeg. Is dat niet, wat we uiteraard hopen, dan gaat men verder kijken of er uitzaaiingen zijn richting de lymfeklieren. Al met al erg heftig. Eens te meer omdat mijn moeder onlangs een eigen bedrijfje heeft opgestart en ook daarnaast een nieuwe baan heeft bij MSD in Oss. Het moment is nooit goed, maar nu is wel het meest ongelukkige moment wat je je maar kunt bedenken. Mijn moeder is er ook echt kapot van en ik vind het ook vreselijk voor haar, maar voel me zo machteloos. Daarnaast zit ik zelf nu met een hernia, wat ook al geen positief effect heeft op mijn motivatie. En als klap op de vuurpijl zit ik midden in een reorganisatie bij Interpolis. Ik ben niet zeker van mijn baan in mijn huidige functie en dat heeft ook nogal wat impact. Zowel op mijzelf, als op mijn vrouw en dochtertje. Ik heb feitelijk al te horen gekregen dat mijn functie zo goed als zeker ophoudt te bestaan. Het zogenaamde vereenvoudigen van de processen halen een complete stap uit het gehele schadeproces. Dit maakt mijn functie dus, op papier, overbodig. Het is echter wel altijd zo geweest dat ik voor allerlei projecten e.d. wordt gevraagd, dus ik trek me daar dan maar, zo goed en zo kwaad als het kan, aan op. Daarnaast stopt de vestiging van T-Mobile waar Maartje werk te bestaan. Die komt dus ook zonder werk te zitten. Mijn werkzaamheden voor DVD.nl wil ik echter 'tijdelijk' stoppen. Dit betekent dat mijn gebruikersrechten etc wat mij betreft gewoon kunnen blijven zoals ze zijn. Ik zal echter niets meer doen qua moderatie, crew uitjes of wat dan ook. Ik heb nu simpelweg andere, voor mij ook veel belangrijkere, zaken aan mijn hoofd. Ik zal echter met spanning het nieuwe design en de nieuwe ideeën van DVD.nl tegemoet zien en blijf ook regelmatig de site en vooral het forum bezoeken. Ik zal echter veel meer dan ik nu al deed, op de achtergrond treden. Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is voor jullie wat er speelt en waarom ik de laatste tijd niet vaak aanwezig/actief ben geweest. Als jullie vragen hebben of suggesties, dan zijn die altijd welkom.