Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Recensies
VV
Vincent Vernel
Sint [DVD]
Dec 05, 2011

Sint Dick Maas toont ons de echte Sinterklaas Lees dit artikel

M
M-EX(treem)
Dec 05, 2011

Enorm slechte B-film! Expres bewaard voor dit weekend, maar zonde van m'n tijd.

reply
0
AK
Albert Kostwinder
Dec 05, 2011

Prima mee vermaakt. Gewoon heerlijk om weer eens een Maas te zien. Natuurlijk zitten er fouten in en had er meer in gezeten, maar dit kon bij mij de pret niet drukken.....fout op het randje, heerlijk....deel 2 mag van mij...

reply
0
R
Ron-G
Dec 05, 2011

Redelijk vermakelijke film, ben zelf niet zo van de Hollandse film, maar deze wilde ik toch wel zien, heb me er redelijk mee vermaakt, het rammelt hier en daar wel, maar dat mag de pret niet drukken.

Leuke film voor een keer, en vooruit, deel 2 mag komen ;)

reply
0
G
Ge_Someone
Dec 07, 2011

Inderdaad leuk voor een keer, speciaal rond 5 december natuurlijk. Wij zijn al lang niet meer bang voor Sinterklaas. Het einde leek niet helemaal te kloppen. Een deel 2 kan ik me niet direct voorstellen, maar misschien over 22 jaar?

reply
0
RL
Roy Langeveld
Dec 14, 2011

Gekeken met een groepje vrienden. Zéér wisselvallig filmpje. Er werd hard gelachen om de prima afslacht-scenes (wat die Sint allemaal kan met zijn staf...), maar nog harder om de ongelooflijk kazige dialogen. Tussen de horror-scenes door is de film echter vrij saai, was tegen het einde al in slaap gesukkeld, maar aan de 'climax' schijn ik ook weinig gemist te hebben.

Dick Maas heeft een paar prachtige Neder-klassiekers op zijn naam staan (Flodder, Amsterdamned), maar helaas ook makkelijk te vergeten B-filmpjes (Do Not Disturb). Heb me met Moordwijven ook uitstekend vermaakt, maar met Sint maakt Maas zich er toch wat te makkelijk vanaf, terwijl er veel meer uit te halen was. Dus hopelijk wordt deel 2 beter.

reply
0