Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Deerect2007
Dec 08, 2011
Ik wil graag een home cinema set kopen. Er zijn op het ogenblik veel aanbiedingen van home cinema set met dvd spelers. Mijn vraag is; Kan ik zo'n set gewoon op mijn tv aansluiten en dat ik dan het geluid van mijn tv zenders via de boxen van de home cinema set hoor of werkt dit alleen bij de dvd's die ik via de bijgeleverde dvd speler afspeel en moet ik mijn tv kabel in de home cinema set stoppen? En ik heb 2 blu-ray spelers. Moet ik deze perse aansluiten op de home cinema set of kan ik deze gewoon aangesloten laten op mijn tv en dat dus het geluid wat op mijn tv te horen is, gewoon doorgestuurd wordt naar de speakers? Ik heb namelijk ook sets gezien die met blu-ray speler geleverd worden, maar deze zijn aanzienlijk duurder en ik heb al 2 br spelers. Vandaar mijn vragen. Ik hoop dat iemand een antwoord kan geven op mijn (domme) vragen.