Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Forum
RJ
Roy de Jong
Nieuwe gebruikers - met UPCmail
Jan 08, 2012

Beste allemaal, Ik krijg de laatste tijd geregeld PM berichten van verschillende mensen die zich proberen aan te melden maar de registratie niet af te kunnen maken. Hierdoor kunnen ze o.a. niet posten op het forum. Dit is allemaal te wijten aan UPC. Zij houden alle e-mails tegen die vanaf DVD.nl worden verstuurd. Hierdoor moet Ludo de accounts met de hand activeren. Het lijkt mij wel handig dat als één van ons een PM/mail hierover krijgt dat z.s.m. in dit topic post. Dan kan Ludo de betreffende account z.s.m. activeren. @Ludo, kun je op de aanmeldpagina vermelden dat UPCmail voor problemen zorgt en dat zij beter een ander emailadres kunnen gebruiken?

LK
Ludo Keeris
Jan 08, 2012

Het was even zoeken, maar er staat nu op de registratiepagina, bij het invullen van het emailadres, dat ze beter geen UPC/Chello emailadres kunnen gebruiken.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Jan 08, 2012

Misschien een open deur, maar misschien ook even contact opnemen met UPC (uit naam van DVD.nl)?

reply
0
LK
Ludo Keeris
Jan 08, 2012

Heeft geen zin. Het heeft te maken dat UPC emails van providers die geen statisch IP adres hebben automatisch blokkeert (ze zien het als Spam).
De provider in Duitsland geeft geen statische IP adressen af en daarom worden de emails van DVD.nl geblokkeerd. Ik hoop dat als de server volledig in Nederland draait, via Jeroen, dat het probleem dan opgelost is.

reply
0