Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Info over (internet)winkels en handelaren
P
peptalk
bluraysforeveryone.com
Jan 11, 2012

Kwam via blu-ray.com op deze website, handig als je speciale uitgaves uit de US wil hebben en geen verzendadres daar hebt. http://www.bluraysforeveryone.com/home Helaas zijn de verzendkosten eigenlijk gebaseerd op meerdere items en zo te zien wordt er met USPS verzonden wat volgens mij de kans op douane erg groot maakt, maar misschien wil hij er wel een leger bedrag op zetten...
International Priority (6-10 Days) Express (6 Days) [LEFT]Priority Small Box (4 Spaces)($3.37/Movie)[/LEFT] $13.50 Non-Trackable Flat-Rate Envelope (8 Movies)($1.68/Movie) $13.50 $29.00 Non-trackable Insured + Tracking Flat-Rate Box (28 Movies)($1.43/Movie) $43.50 Insured + Tracking Flat-Rate Big Box (38 Movies)($1.37/Movie) $56.00 Insured + Tracking

R
Raymon
Oct 24, 2017

Iemand ervaring met douanekosten na het bestellen van deze website?
Ze hebben mooie prijzen, maar als er nog importkosten bij komen zijn het toch weer minder mooie prijzen..

reply
0
RB
Rogier Burghout
Oct 24, 2017

Heb er iets van 5/6 keer besteld maar nooit douane kosten gehad.

reply
0
R
Raymon
Oct 24, 2017

Top!
Waren het grote bestellingen?
Ik heb namelijk een paar dingen op het oog die bij elkaar toch voor een flink pakketje zullen zorgen, ben bang dat dat de kans verkleint dat het kostenloos door de douane komt..

reply
0
RB
Rogier Burghout
Oct 24, 2017

Tja, wat is groot en wat is klein... Heb er voornamelijk blurays besteld en enkele bonus discs.

reply
0
R
Raymon
Oct 24, 2017

Ik ben eraan het denken de Planet of the Apes Trilogy en Westworld Season 1, beide op UHD Blu Ray, te bestellen. Zijn toch weer twee "degelijke" boxsets. Dus nog even afwegen of het de gok waard is.

reply
0
RB
Rogier Burghout
Oct 25, 2017

Raymon;2051018 wrote: Ik ben eraan het denken de Planet of the Apes Trilogy en Westworld Season 1, beide op UHD Blu Ray, te bestellen. Zijn toch weer twee "degelijke" boxsets. Dus nog even afwegen of het de gok waard is.

Voordeel is dat de verkoper niet echt de verpakkingen verzendt als zijnde een webshop. De verpakking lijkt dus meer afkomstig van een particulier dan van een webshop, dus dat is alweer een voordeel.

reply
0
W
Werner
Oct 24, 2017

Ik heb er ook al regelmatig besteld en nooit sores gehad met de douane!

reply
0