Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD (productie) op de PC
P
Pamo
Hoe .SRT ondertiteling toevoegen aan Blue Ray?
Jan 14, 2012

Beste allemaal, Weet iemand hoe je een extern .srt bestand (ondertiteling) toevoegd aan een Blue Ray film? Ik heb alles geprobeerd maar het lukt me niet. Moet ik misschien een apart programma hiervoor downloaden zodat de Dune mediaspeler dit kan aflezen? Graag jullie raad en advies(y) Bedankt alvast.

MH
Mr. Humphries
Jan 14, 2012

als je praat over 'blu-ray' in mkv ja dan kan dat met mkvtoolnix bijvoorbeeld
en dan kijken op je dune doos of die srt kan gebruiken

reply
0
H
Hakker
Jan 14, 2012

Pamo;1846706 wrote: Beste allemaal,

Weet iemand hoe je een extern .srt bestand (ondertiteling) toevoegd aan een Blue Ray film?

Ik heb alles geprobeerd maar het lukt me niet.
Moet ik misschien een apart programma hiervoor downloaden zodat de Dune mediaspeler dit kan aflezen?

Graag jullie raad en advies(y)

Bedankt alvast.

kan niet

reply
0
P
Pamo
Jan 15, 2012

Dit kan zeker, alleen ik weet niet hoe.

Uploaders voegen toch ook handmatig .srt bestanden toe aan Blue Ray's die ze daarna posten.

reply
0
D
DVDProfilersFilmgek
Jan 28, 2012

Klinkt allemaal heel erg naar downloads en hoe daar mee om te gaan vragen:???:

Op dit forum zijn er niet veel taboes, maar als er wel 1 is, dan is het helpen met vragen over downloads:evil:

reply
0
LK
Ludo Keeris
Jan 31, 2012

DVDProfilersFilmgek;1849425 wrote:
Op dit forum zijn er niet veel taboes, maar als er wel 1 is, dan is het helpen met vragen over downloads:evil:

Precies :twisted:

reply
0