Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Tv-series Discussies
M
makke
jeugdserie '70 of '80
Mar 31, 2012

Wie herinnert er zich hetvolgende, zelf kan ik er ook niet veel meer over vertellen, het was uitgezonden op de Nederlandse of Belgische Tv in de jaren '70 of '80 (ned of engels?): - Bovenaan de trap hing een schilderij en als de kinderen er voor stonden konden ze erin gaan of kwamen ze in een andere wereld terecht, het had ook iets met geesten te maken. Ook herinner ik mij dat hun bed de kamer rondvloog en er was zeer veel wind. Het gaat hier wel over een serie. Het is voor mij allemaal wat vaag en voor jullie wellicht nog vager maar misschien kan iemand mij wel helpen en daarvoor alvast bedankt.

M
mark147
May 10, 2012

Helaas ik kan je het antwoord niet geven, echter ook ik heb deze serie vroeger bekeken.

Ik denk wel dat het nederlandstalig is geweest, of gesyngroniseerd want ik kan me niet voorstellen dat toen ik klein was de ondertiteling al kon lezen hahaha.

reply
0