Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Tv-series Discussies
DW
DVD Watcher
Hellraiser: The series
Apr 04, 2012

Hellraiser: The Series Hellraiser: The Series in ontwikkeling Variety meldt dat Sonar Entertainment en uitvoerend producent Larry Kupin werken aan een tv-serie rond de Hellraiser franchise. De serie moet heel origineel Hellraiser: The Series gaan heten. Producent Kupin is de man achter New World, de studio die Hellraiser (1987) en Hellbound: Hellraiser II (1988) uitbracht. De tv-serie wordt als volgt aangekondigd door Sonar Entertainment: One of the most successful (and terrifying) franchises in film history is ready for its weekly television debut. For over 25 years, fans have followed the exploits of an insidious villain named Pinhead, summoned from a nightmarish underworld by an ancient puzzle box. He will seduce you with power and tempt you with fear, until your soul belongs to him. Now, for the first time, a weekly series set in the fantastic realm of Hellraiser will thrill audiences worldwide. Onlangs verscheen nog het dramatische Hellraiser: Revelations (2011) en er zou een remake in aantocht zijn. Hieronder een promo van de serie: [IMG]http://www.filmtotaal.nl/images/newscontent/e0f6329.jpg[/IMG] Bron : Filmtotaal.nl

K
Khonnor
Apr 04, 2012

Dit is echt uitgemolken.

Heb onlangs deel 7 en 8 van de films eindelijk kunnen kijken, maar die waren toch wel tenenkrommend slecht.

Van de eerste 5 films kan ik nog wel genieten, met de eerste twee als toppers. Een moderne remake van de eerste 2 films, of een nieuwe versie van Clive Barker zouden me wel interesseren.

reply
0
DW
DVD Watcher
Apr 04, 2012

Khonnor;1860699 wrote: Dit is echt uitgemolken.

Heb onlangs deel 7 en 8 van de films eindelijk kunnen kijken, maar die waren toch wel tenenkrommend slecht.

Van de eerste 5 films kan ik nog wel genieten, met de eerste twee als toppers. Een moderne remake van de eerste 2 films, of een nieuwe versie van Clive Barker zouden me wel interesseren.

Er is overigens ook een deel 9 : http://www.imdb.com/title/tt1716747/

Hier de Trailer : http://www.youtube.com/watch?v=orWK-QlPSfg

reply
0
K
Khonnor
Apr 04, 2012

Ja, dat weet ik, maar die heb ik na de eerste 10 minuten ofzo afgezet. Kan me totaal niet meer interesseren. Jammer, want Pinhead en de hele mythologie rondom de Cenobites heeft mij jarenlang geintrigeerd. Vooral tijdens mijn tienerjaren hebben deze films (samen met de Nightmare On Elm Street films) een grote rol gespeeld.

Nu zijn het allemaal losse "thrillers" die vrijwel niets met de mythologie te maken hebben, maar omdat ze het niet weten te verkopen, stoppen ze er een kubus of Pinhead in om er maar een HELLRAISER naam aan te kunnen plakken.

reply
0
DW
DVD Watcher
Apr 04, 2012

Khonnor;1860761 wrote: Ja, dat weet ik, maar die heb ik na de eerste 10 minuten ofzo afgezet. Kan me totaal niet meer interesseren. Jammer, want Pinhead en de hele mythologie rondom de Cenobites heeft mij jarenlang geintrigeerd. Vooral tijdens mijn tienerjaren hebben deze films (samen met de Nightmare On Elm Street films) een grote rol gespeeld.

Nu zijn het allemaal losse "thrillers" die vrijwel niets met de mythologie te maken hebben, maar omdat ze het niet weten te verkopen, stoppen ze er een kubus of Pinhead in om er maar een HELLRAISER naam aan te kunnen plakken.

Het schijnt dat deel 9 alleen maar gemaakt is om de rechten te behouden op '''Hellraiser''.

reply
0
MH
Mr. Humphries
Apr 04, 2012

daar had het wel zoiets mee te maken jah dat die Dimension Films achterlijk bezig ware

reply
0
DW
DVD Watcher
Apr 04, 2012

Hier een reactie van Clive Barker, van een tijdje terug over de film, afkomstig van zijn twitter :

"Hello, my friends. I want to put on record that the flic [sic] out there using the word Hellraiser is no fuckin' child of mine. I have nothing to do with the fuckin' thing. If they claim its from the mind of Clive Barker,it's a lie. It's not even from my butt-hole."

Die laatste 2 regels :lol::lol::lol:

reply
0