Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Tv-series Discussies
D
Driekus
Dynasty seizoen 8,9 en 10 en Melrose Place S6 en 7
Apr 08, 2012

Wanneer gaat de rest van de seizoenen van deze series komen ? Want duurt toch wel weer erg lang.. voordat ze op dvd komen. Of gaat het worden zoals met Dallas ze stoppen ermee of zo.. Hoop dat ze snel gaan komen met de rest van de seizoenen..

HP
Home Plate
Apr 09, 2012

Het 7 seizoen van Dynasty is eind vorige nog uitgebracht op dvd, ik verwacht seizoen 8 ergens in de zomer/najaar van dit jaar en seizoen 9 volgend jaar, seizoen 10 bestaat niet, maar er is nog wel een reunion film gemaakt in 1991.

En wat betreft Melrose Place, het is al meer dan een jaar geleden dat er weer een seizoen is uitgebracht op dvd, er gingen geruchten dat seizoen eind vorige jaar in Zweden zou uitgebracht worden maar dat is niet door gegaan, want dat zou een goed tegen zijn geweest voor Nederland en de U.K.

Maar net als jij wacht ik ook met smart op seizoen 6 en 7 van Melrose Place.

Het enige wat ik je kan vertellen over Dallas is dat ze gestopt zijn na seizoen 6, maar de rest van de seizoenen zijn wel uitgebracht op dvd in de UK en in Duitsland, dus heb je geen problemen met de Engelse taal zonder ondertiteling kun je altijd nog de import dvd's kopen en zijn gewoon bij Bol.com te koop. Ik heb ze gelukkig inmiddels compleet, en mis de ondertiteling totaal niet. 8-)

reply
0
HP
Home Plate
Apr 09, 2012

Het 7 seizoen van Dynasty is eind vorige nog uitgebracht op dvd, ik verwacht seizoen 8 ergens in de zomer/najaar van dit jaar en seizoen 9 volgend jaar, seizoen 10 bestaat niet, maar er is nog wel een reunion film gemaakt in 1991.

En wat betreft Melrose Place, het is al meer dan een jaar geleden dat er weer een seizoen is uitgebracht op dvd, er gingen geruchten dat seizoen eind vorige jaar in Zweden zou uitgebracht worden maar dat is niet door gegaan, want dat zou een goed tegen zijn geweest voor Nederland en de U.K.

Het enige wat ik je kan vertellen over Dallas is dat ze gestopt zijn na seizoen 6, maar de rest van de seizoenen zijn wel uitgebracht op dvd in de UK en in Duitsland, dus heb je geen problemen met de Engelse taal zonder ondertiteling kun je altijd nog de import dvd's kopen en zijn gewoon bij Bol.com te koop. Ik heb ze gelukkig inmiddels compleet, en mis de ondertiteling totaal niet. :cool:

reply
0
D
Driekus
Apr 09, 2012

Home Plate;1861739 wrote: Het 7 seizoen van Dynasty is eind vorige nog uitgebracht op dvd, ik verwacht seizoen 8 ergens in de zomer/najaar van dit jaar en seizoen 9 volgend jaar, seizoen 10 bestaat niet, maar er is nog wel een reunion film gemaakt in 1991.

Het enige wat ik je kan vertellen over Dallas is dat ze gestopt zijn na seizoen 6, maar de rest van de seizoenen zijn wel uitgebracht op dvd in de UK en in Duitsland, dus heb je geen problemen met de Engelse taal zonder ondertiteling kun je altijd nog de import dvd's kopen en zijn gewoon bij Bol.com te koop. Ik heb ze gelukkig inmiddels compleet, en mis de ondertiteling totaal niet. :cool:

ok thx voor de info

Ik heb dallas ook helemaal compleet hoor ook de tv films die laatst is uitgebracht op dvd.
en mis de ondertitels eigenlijk ook niet mijn engels is gelukkig goed genoeg.

reply
0