Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD's Te Koop Gevraagd
L
locomotive
gezocht dvd
May 02, 2012

ik ben op zoek naar de volgende dvd film welcome to woop woop wie heeft deze film en wil ze verkopen voor een mooie prijs inclusief verzendtkosten alvast bedankt

L
locomotive
Jan 23, 2013

up

reply
0
L
locomotive
Aug 08, 2013

up

reply
0
PR
Pieter R.
Aug 08, 2013

Ik weet niet of je een cc hebt. En of op de dvd nld ondertitels moeten staan.
Maar: ik heb uit pure nieuwsgierigheid eens gekeken op bluray.com (moet je wel even bovenaan dvd aanklikken en het zoeken op 'all countries' zetten. Dan zul je zien dat er enkel een US-editie is, regio onbekend, te koop bij amazon.com voor ongeveer 20 dollar. Ik geloof dat amazon.co.uk hem ook verkoopt voor ongeveer 13 pond (import). Ondertitels: geen, maar dat kan bij bluray.com soms ook betekenen: niet bekend.

Nu heb ik zelf op dit moment geen plannen om iets te bestellen, maar misschien kun je, als je geinteresseerd bent natuurlijk, een deal maken met iemand op het forum die een bestelling doet bij amazon.com of co.uk?

reply
0
L
locomotive
Aug 16, 2013

ja ik kan hem op amazon bestellen

maar volgens mij is het zo n gebrande editie van warner brothers

daar heb ik ook de films class act en de trojan war besteldt

maar zou graag een goede editie willen een echte dvd of blu ray ipv zo n gebrand exemplaar waar ze weinig moeite voor hebben gedaan

reply
0