Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
patrickk006
May 10, 2012
Hallo Ik zal me even voor stellen ik ben patrick en ben nieuw op dit forum Ik kijk veel films en series via mijn htpc heb nu sinds een half jaar een 50 inch tv en wou nu mijn speakers maar is vervangen ik luister vooral naar slam fm trance, house en hardstyle. Ik wil 2de hands speakers gaan aanschaffen van b&w Ik zou graag willen weten of er nu zoon groot verschil zit tussen de s1 en s2 series van de b&w 603, 602, 601 en cc6 speakers? Kun je deze goed combineren en voor rear speakers zou ik dan de 602 of de 601 speakers nemen welke gaat het beste met de 603 speakers van b&w en welke serie (s1 of s2)? En hoe zit dat met ohm de b&w speakers zijn 8 ohm en las ergens dat je beter het verschil kleiner kunt hebben dan te groot anders kan je receiver niet voldoende stroom leveren aan de speakers? Ik ben ook nog opzoek naar een mooie receiver: De b&w speakers bevatten een bass reflax ik wil het uiterste eruit halen met lekker veel bas en met een receiver rond de 350 euro welke kan ik hier het beste voor kopen? En eventueel wil ik later ook nog een subwoofer toevoegen. Als receiver Zelf zat ik te denken aan de pioneer vsx 921 vanwege de prijs en apps die ervoor zijn gemaakt en de Onkyo TX-NR509 lijkt me ook wel wat. Het hoeft niet perse een van deze merken te zijn. Alleen is de pioneer nu echt wel een goede receiver voor de b&w speakers om een feest mee te bouwen met lekker veel bas voor tijdens films kijken en muziek luisteren. Ik hoor het graag? Gr. Patrick