Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
bacardi6969
Jun 11, 2012
ik heb een tv van samsung de 4+ 450 series 51 inch en daarbij heb ik ook een home cinema systeem gekocht (yamaha bdx 610) maar ik krijg onmogelijk het geluid van mijn tv via mijn surround systeem . omgekeerd is dit geen probleem een film kan ik afspelen via mijn tv en luisteren ook . nu heb ik een optical sound cable gekocht om mijn tv te verbinden naar mijn home cinema . maar ook dit werkt niet wat gedaan ? ik wil wel de 5.1 sound hebben dus niet met de tulpjes werken ook heb ik maar 1 hdmi out en geen hdmi in nu is het als volgt aangesloten home cinema ===> tv digicorder ===> tv optical cable van tv ===> home cinema krijg geen geluid hieruit heb al op alle standen geprobeert aux tv bsd help me alsjeblieft ik ben al 3 dagen op de dool