Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Afgehandelde transacties
N
Neonatica
TKA: Toshiba HD-EP30 (upscaling HD-DVD speler), Rank Aldis 16mm projector
Jun 17, 2012

Te koop: Rank Aldis Automatic (16mm projector). Incl. promo-film Shell, gebruikt als oefenfilm om in te leren leggen. Lamp is vervangen in 1998, daarna sporadisch gebruikt, dus die doet het nog wel even. €50 ophalen in Wageningen (te prefereren), €75 verzending binnen Nederland. Te koop: een in perfecte staat verkerende HD-DVD/DVD/CD speler, de Toshiba HD-EP30. Hij speelt niet alleen HD-DVD's af in 1080p/24, hij kan ook geweldig goed je DVD's naar 1080p upscalen. Hij heeft een internet-aansluiting zodat je ook interactieve/enhanced HD-DVD's kan afspelen. Bitstream support: DTS, Dolby Digital, Dolby TrueHD, Dolby Digital Plus. Prijs: €45 incl. verzending. Nu te koop samen met 27 HD-DVD's voor €80. Ophalen ook mogelijk (Wageningen).

EO
Erik Onnes
Jun 18, 2012

Is de HD-DVD drive aan te sluiten via usb?
Of om het nog beter te vragen is het deze? http://www.legitreviews.com/article/532/1/
Dan wil ik deze wel voor aan mijn pc en laptop.
En dan wil ik deze er wel bij: Bugs! 3D en DVE HD Calibratie.
Laat mij de totaalprijs incl. verzenden dan even weten.

reply
0
N
Neonatica
Jun 19, 2012

Xbox HD-DVD drive verkocht

reply
0
N
Neonatica
Jul 24, 2012

prijs omlaag