Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Johnn-y
Jul 02, 2012
Onkyo NR809 netwerk receiver 7.2 surround slechts 3 maanden oud. Ik heb deze zeer mooie en sterke versterker overgenomen van een vriend, maar nu ik ga verhuizen en het geld goed kan gebruiken, mag hij iemand anders blij gaan maken. Ik heb geen factuur van de receiver, hij is wel compleet met afstandsbediening, meetmicrofoon, boekjes etc. Hij is slechts 3 maanden gebruikt en is werkelijk in nieuwstaat zonder krasjes. Receiver is uiteraard werkend te zien en horen. Prijs voor deze mooie receiver is 600 euro. Specificaties: De Onkyo TX-NR809 is een TXH Select2 Plus gecertificeerde A/V Receiver. Met zijn geavanceerde verwerking en fantastische reeks van verbindingen, is de Onkyo TX-NR809 klaar om uw audio naar een hoger niveau te tillen. Acht HDMI-ingangen ® behandelen al uw high-definition content, van master-kwaliteit audio tot opgeschaalde 4K video. Thuisnetwerk mogelijkheden laat u internet radio-en PC-audio streamen naar uw woonkamer. Het drop-down frontpaneel van de Onkyo TX-NR809 verbergt een overvloed aan one-touch audio controles en A / V-ingangen Video, standaard of high definition, wordt met een hoge kwaliteit weergegeven door de HQV® Vida™ processor en onafhankelijke ISF kalibratie voor elke bron. Tot de geavanceerde audio-opties behoren bi-amping, 7.2 multi-kanaal pre-outs en gedistribueerde multi-zone audio. De onkyo TX-NR809 beschikt over een enorme transformator, symmetrische L / R kanalen, een aparte voeding en pre-amp blokken, en een zeer stijve chassis, het fundament voor superieure audioprestaties. Gebouwd met de serieuze home theater liefhebber in het achterhoofd, biedt de Onkyo TX-NR809 een toonaangevende mix van power, functies en prestaties.