Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Info over (internet)winkels en handelaren
B
Bettina
Dvd/ blu ray uit australie
Jul 04, 2012

Binnenkort komt er een serie uit op dvd in Australie die ik graag zou willen hebben. Maar ik heb geen idee wat een goede webwinkel is voor australise dvd's. Iemand?

BR
Bas Reuver
Jul 04, 2012

Ik heb een paar keer wat besteld bij Ezy. Goede webshop!

http://www.ezydvd.com.au/

reply
0
Q
Qzyn
Jul 04, 2012

EzyDVD is een oude bekende als het om DVD webshops van down under gaat. Heeft overigens tegenwoordig dezelfde (Australische) eigenaar als Wow HD, het voormalige CD Wow. Misschien is de serie ook bij Wow HD verkrijgbaar.

reply
0
W
Werner
Jul 04, 2012

Als je me eens zou zeggen over welke serie het gaat, kan ik misschien even rond kijken...

reply
0
B
Bettina
Jul 05, 2012

Cardcaptor Sakura (Uncut) Collection 1 (Eps 1-35) (Subtitled Edition)

De serie wordt uitgegeven door Madhouse. Ik kan hem daar direct bestellen maar heb dat nog nooit gedaan.

Werner alvast bedankt!

reply
0
O
Oakey
Jul 13, 2012

Bettina;1877792 wrote: Cardcaptor Sakura (Uncut) Collection 1 (Eps 1-35) (Subtitled Edition)

De serie wordt uitgegeven door Madhouse. Ik kan hem daar direct bestellen maar heb dat nog nooit gedaan.

Ik zit voor een paar maanden in Australië, Sydney, kan hier in de winkel ook wel even kijken, maar er is nog maar één keten die een goed aanbod heeft van dvd en blu-ray (JB Hi-Fi, weet niet of hun online-prijzen dezelfde zijn, zie link Pieter V). HMV is hier ook al verdwenen. Ik denk ook dat online bestellen goedkoper is, want de winkelprijzen hier zijn niet geweldig.

Vroeger ook veel online bij EzyDVD besteld (met name in de begintijd van dvd), die hadden toen ook veel fysieke winkels in Aussie, maar die zijn ook bijna allemaal verdwenen (hier in NSW zit er geen meer).

reply
0
O
Oakey
Jul 19, 2012

Heb gisteren even gekeken bij JB Hi-Fi in The Strand hier in Sydney, maar daar hadden ze hem niet. Overigens wel een behoorlijk groot rek met anime-dvd's.

Maar ik begrijp dat hij nog niet uit is?

reply
0
PV
Pieter V
Jul 05, 2012

http://www.jbhifionline.com.au/

reply
0
W
Werner
Jul 05, 2012

Ik wou nog gaan zeggen www.atlanticdvd.com.au, maar hun site is down for maintenance. Het is ook een tijdje geleden dat ik er nog besteld heb,misschien zijn ze niet meer actief.

reply
0