Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD's Te Koop Gevraagd
C
Crook
Fire in the Sky (1993)
Jul 04, 2012

Hoi, ik ben op zoek naar de film Fire in the Sky, en eigenlijk alles wat hier mee te maken heeft. VHS, Laserdisc, alles is welkom. Ook posters, boeken, etc.

V
videlleke
Jul 07, 2012

ik heb een , ik denk uk import dvd met nl subs!
heb je misschien niet iets op blu-ray te ruil?

reply
0
C
Crook
Jul 07, 2012

Jazeker! Zie hier: http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=83877

Is hier eigenlijk wel een NL-release van geweest? Weet iemand waar ik dat na zou kunnen zoeken?

reply
0
V
videlleke
Jul 07, 2012

zit eigenlijk niet zo heel veel tussen , het meeste zonder subs das wel jammer , echt niets anders te ruil? :-(

reply
0
V
videlleke
Jul 07, 2012

Crook;1878114 wrote: Jazeker! Zie hier: http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=83877

Is hier eigenlijk wel een NL-release van geweest? Weet iemand waar ik dat na zou kunnen zoeken?

deze ooit eens bij ro-disc in rotterdam gekocht, dus denk het zelf van niet eigenlijk.

reply
0
F
Fikret
Jul 07, 2012

Ik heb hem als R2NL nog tussen mijn kijkachterstand dvd's liggen. Van dat stapel doe ik meestal 80% van weg nadat ik ze heb gezien. Ik heb bij deze Fire In The Sky voor dit weekend op de planning staan voor een kijkbeurt. ;)

reply
0
C
Crook
Jul 07, 2012

Fikret;1878129 wrote: Ik heb hem als R2NL nog tussen mijn kijkachterstand dvd's liggen. Van dat stapel doe ik meestal 80% van weg nadat ik ze heb gezien. Ik heb bij deze Fire In The Sky voor dit weekend op de planning staan voor een kijkbeurt. ;)

Te gek! Mocht hij niet bevallen dan houdt ik me van harte aanbevolen :D
Ik ben op zoek naar allerlei verschillende edities van deze film dus vandaar.. Koop is ook geen probleem!

reply
0
C
Crook
Jul 07, 2012

Ehmm ja nog genoeg, ben je op zoek naar bepaalde titels? Anders stuur ff pm, misschien dat ik iets heb waar je naar op zoek bent :)

reply
0
V
videlleke
Jul 07, 2012

Crook;1878130 wrote: Ehmm ja nog genoeg, ben je op zoek naar bepaalde titels? Anders stuur ff pm, misschien dat ik iets heb waar je naar op zoek bent :)

nou qua blu-ray ben ik niet zo moeilijk hoor , maar die in je lijstje of heb ik al of is niet ondertiteld. dus vandaar , :-P

horror of science fiction altijd welkom , net als dansfilms!

reply
0
V
videlleke
Jul 07, 2012

en toen was het stil..........

reply
0
F
Fikret
Jul 08, 2012

PM

reply
0
C
Crook
Jul 09, 2012

Fikret: dank!
Videlleke: PM

Meer reacties zijn altijd nog welkom!
Ben op zoek naar meerdere versies dus, ook VHS..

reply
0
R
rogue
Jul 09, 2012

Hier is ook de DVD te koop.

En de soundtrack.

En de VHS band, van tweedehands verkopers.

En nog een andere VHS band...

reply
0
C
Crook
Jul 09, 2012

Die laatste vhs is ook een andere film :)

Had ze al zien staan op amazon, maar heb helaas geen creditcard tot mijn beschikking, dus dan houdt t een beetje op wat dat betreft. De soundtrack heb ik al (op cd en cassette). Dank voor de research is alsnog groot :)

reply
0