Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Tv-series Discussies
O
Overture_FX
Batman: The Animated Series
Jul 14, 2012

Hallo iedereen, Ik ben nieuw hier maar volg dit forum al een tijdje met plezier ;) Ik las een topic van een paar jaar terug dat ging over Batman The Animated Series volume 3&4. Zijn deze inmiddels al uitgebracht op regio 2 dvd's? Ik kan hier namelijk niks over vinden. Volgens wikipedia zijn ze wel uitgebracht, zie hier. Wie kan mij hier meer over vertellen?

PD
Pieter D
Jul 14, 2012

Geen idee of de informatie op Wikipedia correct is, maar ik heb eind 2011 nog gezocht naar Volume 3 in R2 versie en toen geen nieuws erover gevonden. Voor de volledigheid heb ik dan toch maar de R1 versie aangeschaft maar een R2 release zou welkom zijn.

reply
0
Y
YAH87
Jul 22, 2012

Was gelijk wezen zoeken toen ik het bericht las van Overture_FX, maar tevergeefs. Dusverre ook slechts de R1 versie gevonden en niet de R2. Ik zou ook graag mijn Batman TAS collectie willen complementeren met Vol. 3 en 4, en als het effe kan op R2. :-(

Pieter D;1879579 wrote: Geen idee of de informatie op Wikipedia correct is, maar ik heb eind 2011 nog gezocht naar Volume 3 in R2 versie en toen geen nieuws erover gevonden. Voor de volledigheid heb ik dan toch maar de R1 versie aangeschaft maar een R2 release zou welkom zijn.

Ik vrees dat een R2 release er niet inzit, want dit hadden ze uiteraard jaren geleden moeten doen tegelijk met Vol. 1 en 2. Zucht, half werk allemaal... :evil:

reply
0
PD
Pieter D
Jul 22, 2012

YAH87;1880912 wrote:

Ik vrees dat een R2 release er niet inzit, want dit hadden ze uiteraard jaren geleden moeten doen tegelijk met Vol. 1 en 2. Zucht, half werk allemaal... :evil:

Ik had gehoopt dat deze er alsnog zou komen met de release van The Dark Knight in 2009 of misschien de nieuwe film nu, maar WB laat die kans op meerverkoop op dit moment blijkbaar links liggen... :-(

reply
0