Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Op- / Aanmerkingen op AllesOverFlim
EO
Erik Onnes
Platinum membership verlopen?
Aug 28, 2012

[LEFT]Ik heb een tip en een kleine klacht. Eerst de tip: Als je Platinum membership bijna afloopt of afgelopen is stuur dan een pm met de melding hiervan. Dan kunnen wij dit op tijd verlengen. Ik zag ineens weer banners en snapte dit niet direct totdat mij opviel dat het logotje van Platinum membership bij mij weg was. Dus willen jullie meer inkomsten van de vaste forumleden dan zou een herinnering een oplossing kunnen zijn. Ik wil dus nu graag verlengen maar krijg steeds de volgende melding:[/LEFT] Betaalbevestiging Overzicht van de bestelling Referentie van de bestelling :101564Totale kostprijs :--- Begunstigde :--- 8:47:10 PM : Sorry, er is een fout opgetreden tijdens de verwerking. Probeer nog een keer (gebruik de back-knop van de browser). Als het probleem blijft bestaan, neem dan contact op met de helpdesk van uw handelaar. Ik hoop dat jullie kunnen kijken wat er mis is.

R
RobinB
Aug 28, 2012

Bestaat de P membership nog? Ik zie nergens meer iets hiervan terugkomen/lege webshop..

reply
0
LK
Ludo Keeris
Aug 28, 2012

Het Platinum membership bestaat niet meer! Gaarne ook niet meer betalen.
Met de bouw van de nieuwe site zal dit ook volledig verdwijnen.
@ Erik: ik stuur je even een PM.

reply
0
EO
Erik Onnes
Aug 28, 2012

Jammer dat dit niet meer bestaat. Als ik beheerder was van deze site zou ik dit betaal gedeelte dan ook snel van de site halen. Lijkt mij niet het moeilijkste als je deze site beheerd.

reply
0
LK
Ludo Keeris
Aug 28, 2012

Helaas is dat laatste toch een stuk lastiger dan je denkt.
Dat komt door de onsamenhangende manier waarmee de site ooit is opgebouwd (en daarna weer vele malen aangepast).
Op de nieuwe site zal het niet meer aanwezig zijn, maar dat duurt nog een paar maanden.

reply
0