Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Blu-ray Disc Te Koop Aangeboden
Z
zetmoon
TKA: Blu-ray Ben Hur
Sep 09, 2012

Ben Hur-NL 2-disc gloednieuw maar niet gesealed € 5,- excl. verzendkosten

EO
Erik Onnes
Sep 09, 2012

Vraagprijs vermelding is verplicht. Ook of het in of exclusief verzendkosten is.

reply
0
Z
zetmoon
Sep 09, 2012

Erik Onnes;1891784 wrote: Vraagprijs vermelding is verplicht. Ook of het in of exclusief verzendkosten is.

Mijn excuses.

Ik kon de oorspronkelijke post niet meer vinden en heb snel een nieuwe gemaakt.....

reply
0
JT
John Tak
Sep 09, 2012

Heb wel interesse! :)

reply
0
Z
zetmoon
Sep 09, 2012

John Tak;1891800 wrote: Heb wel interesse! :)

PM

reply
0
R
rein
Sep 10, 2012

Ik heb ook intresse jammer

reply
0
Z
zetmoon
Sep 10, 2012

John Tak;1891800 wrote: Heb wel interesse! :)

Ik heb je een PM gestuurd, s.v.p. snel reageren want er zijn meer gegadigden....

reply
0
JB
Jordy van Buel
Sep 10, 2012

zetmoon;1891979 wrote: Ik heb je een PM gestuurd, s.v.p. snel reageren want er zijn meer gegadigden....

Niet iedereen is elke dag online, het lijkt me dan ook verstandig en wel zo netjes om John nog even de tijd te geven om te kunnen reageren.

reply
0
Z
zetmoon
Sep 10, 2012

Jordy van Buel;1892001 wrote: Niet iedereen is elke dag online, het lijkt me dan ook verstandig en wel zo netjes om John nog even de tijd te geven om te kunnen reageren.

Da's waar, maar als je een Blu-ray graag wil hebben moet je toch wel snel kijken of je een bericht terug ontvangen hebt.....

Er zijn nu al 2 andere gegadigden.

Ik wacht nog even tot morgenochtend.

reply
0
D
drTree
Sep 10, 2012

PM

reply
0
Z
zetmoon
Sep 11, 2012

Ik heb niets meer vernomen van John, dus Rein is de gelukkige.

PM

reply
0
Z
zetmoon
Sep 11, 2012

Verkocht aan Rein.

Slotje a.u.b.

reply
0