Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Recensies
RC
Rene Cloosterman
REC 3: Genesis [DVD]
Oct 08, 2012

REC 3: Genesis Ietwat teleurstellend vervolg op de twee eerdere successen. Lees dit artikel

AK
Albert Kostwinder
Oct 09, 2012

Gewoon belachelijk deel dat totaal mist wat 1 en 2 zo spannend en leuk maakte. Het einde is al helemaal te lachwekkend voor woorden. Dikke vieze vette gemiste kans helaas.....

reply
0
ME
maniac e
Oct 10, 2012

Vond hem anders prima te doen, de shaky cam aan de kant hebben gelegd vind ik dus niet erg. We zijn overladen met dat soort films en lelijke remakes ervan. Tijd voor wat anders en dat is precies wat deel deed. Ze hadden in ieder geval ballen om er iets anders mee te doen.

http://www.slashingthrough.com/reviews.php?id=124

reply
0
N
Nyarlathotep
Oct 18, 2012

Net als de eerste REC gezien op de Night of Terror in Tushinski, en ik heb mij weer prima vermaakt. Inderdaad is de shaky-cam hype nu wel op zijn retour, en ik vond het een welkome afwisseling.
Lang niet zo leuk als de geniale eerste 2 delen, maar op zichzelf staand prima vermaak. En een leuke hoofdrolspeelster om naar te kijken :P

reply
0
T
Tarkus
Jan 03, 2013

Deze film is reeds de derde uit de reeks, maar de eerste die ik ervan zie.
Na de ronduit saaie eerste 20 minuten komt de film een beetje op dreef, maar toch niet echt voldoende om me te overtuigen.
En ik ben dus ook niet overtuigd om de eerste 2 prenten ook te bekijken.
Dit is niet aan mij besteed.

reply
0
PR
Pastichio Rocker
Jan 06, 2013

Tarkus;1917052 wrote: Deze film is reeds de derde uit de reeks, maar de eerste die ik ervan zie.
Na de ronduit saaie eerste 20 minuten komt de film een beetje op dreef, maar toch niet echt voldoende om me te overtuigen.
En ik ben dus ook niet overtuigd om de eerste 2 prenten ook te bekijken.
Dit is niet aan mij besteed.

Waarom kijk je deel 3 voordat je deel 1 en 2 hebt gezien?? Zo mis je aardig wat achtergrondinformatie.

reply
0
K
kruspe
Jan 03, 2013

even een vraagje...is deel 1 ergens te krijgen op blu-ray?
Ik bedoel dan met nederlandse ondertiteling.

reply
0
RC
Rene Cloosterman
Jan 03, 2013

Volgens mijn informatie is REC 1 nooit in nederland op BD uitgebracht. (maar ik kan het verkeerd hebben)

reply
0
LK
Ludo Keeris
Jan 03, 2013

Nee, alleen REC 3 is in NL uitgegeven op BD.

reply
0
K
kruspe
Jan 03, 2013

iemand die een goed alternatief weet dan? Wil hem toch wel graag hebben namelijk.

reply
0
D
DJR
Jan 05, 2013

kruspe;1917115 wrote: iemand die een goed alternatief weet dan? Wil hem toch wel graag hebben namelijk.

Originele Spaanse uitgave heeft Engelse subs maar "alleen" DD 5.1

Engelse uitgave heeft ook Engelse subs en DTS HD MA!

Heb ze alle twee maar ik zou voor de UK versie gaan, geldt ook voor deel 2. Ik denk dat deze niet meer in NL worden uitgebracht, ik zou daar iig niet op gaan wachten...

On topic:

Deel 3 is idd niet al te best, heb hem alleen puur voor de verzameling aangeschaft dus hopelijk wordt deel 4 beter...

reply
0