Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Forum
DG
Dan G.
Prullenbak board.
Oct 09, 2012

Ik zat net even door het forum te struinen en kwam een aantal gesloten topics tegen die wel verwijderd mogen worden. Ik ben dan gewend om deze naar een prullenbak board te verplaatsen en niet ineens te verwijderen. Dit systeem waarborgt de veiligheid dat er geen topics verwijderd worden waarvan dit niet gewenst is. Een foutje kan gebeuren en met dit systeem kan het topic heel makkelijk weer terug geplaatst worden. Want eenmaal verwijderd is verwijderd. De admin, of in dit geval de Hoofdredacteur kan dan deze prullenbak na controle legen. Is dit idee iets voor ons? Of verwijderen jullie topics altijd direct?

LK
Ludo Keeris
Oct 09, 2012

Topics worden nooit compleet verwijderd, maar worden juist in een prullenbak geplaatst.
Op deze manier kunnen ze hersteld worden.
Je hoeft er dus niets speciaals mee te doen, het gaat automatisch naar een prullenbak.

Om de zoveel tijd gooi ik Spam topics wel definitief weg, maar de rest blijft bewaard voor later.

reply
0
DG
Dan G.
Oct 09, 2012

Ooh kijk, helemaal ideaal (y)

reply
0