Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
jasper1994
Oct 16, 2012
Hallo beste forum leden, Zoals in de titel te lezen is ben ik bezig met het samenstellen van een surround set. Nou ben ik zelf niet zo gecharmeerd van die kant en klare setjes en heb van meerdere mensen gehoord dat het eigenlijk niet zo veel soeps is en je een beter geluid kunt bereiken door zelf een set samen te stellen. Als eerste keek ik naar een receiver en kwam ik uit op een Onkyo (414,515 of 616), maar nu komen de luidsprekers aan bod. Hier ben ik zelf niet zo in thuis en volgens mij weten jullie daar veel meer van!:grin: Idem dito voor een sub. Mijn vraag is dan ook wat zouden jullie kopen als je ongeveer tussen de 1000 en 1500 euro te besteden hebt? Als het even kan moet de set een beetje kunnen knallen voor films, gamen wordt er niet mee gedaan en is dus niet van belang. Muziek luisteren hopelijk in de toekomst wel (slechthorend). Alvast bedankt voor het meedenken! Groetjes