Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Forum
DG
Dan G.
Aankoopgedrag leden
Oct 25, 2012

Ik lees de laatste tijd veel reacties omtrent het BR aankoopgedrag van leden. Vooral wanneer het om LE ed gaat die snel OOP zullen zijn. Omdat ik het storend vind dat het vaak in de topics gebeurt heb ik er een discussie topic over geopend. Hier kan men het er eens over hebben. Zo houden we al die vervelende reacties uit de topics, althans, dat is mijn idee erachter. Ik zal dat topic streng modereren waar ik ook melding van heb gemaakt. Eens kijken of het aanslaat ;) Edit: er was al een poll over dus heb ik mijn topic met die poll samengevoegd.

LK
Ludo Keeris
Oct 25, 2012

Ik zie 'm niet! De link verwijst naar een niet bestaande pagina.

Er is ook dit topic geopend, bedoel je ook zo iets?
http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=87344

reply
0
DG
Dan G.
Oct 25, 2012

Klopt Ludo. Rogue wees me op zijn poll die vrijwel identiek was aan mijn topic doch een iets andere insteek had. Daar ik beide topics wat toe vond voegen heb ik er 1 groot topic van gemaakt. Ook omdat de discussie in de poll al wat aanzwengelde ;)

reply
0
JB
Jordy van Buel
Nov 16, 2012

Even in de gaten houden: http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=86224&page=40

reply
0
DG
Dan G.
Nov 16, 2012

Jammer van de opmerking die Ludo plaatste. Was mijns inziens niet nodig geweest. DVDWatcher's reacties vind ik trouwens overdreven. Ze zitten in een discussie maar het blijft gewoon netjes en dat moet kunnen...

reply
0
JB
Jordy van Buel
Nov 16, 2012

Is inderdaad niet zo'n verstandige post, nu geef je als het ware een vrijbrief aan iedereen om maar lekker te doen wat ze willen. Denk niet dat we het daar mee eens zijn.

reply
0
LK
Ludo Keeris
Nov 16, 2012

Nee, natuurlijk niet, wat een onzin!
En het is net zo'n onzin om iemand te veroordelen omdat iemand DVD's of BD's koopt.

reply
0
DG
Dan G.
Nov 16, 2012

Rustig Ludo, denk aan je hart ;)

Het gaat er niet om dat er iemand veroordeelt word. Het punt is dat die twee in een discussie zitten die scherp maar fair is. Zelfs rogue geeft aan dat er niks aan de hand is. Om daar dan iets van te zeggen...

reply
0
BH
Ben H.
Jan 19, 2013

Ga via een collega waarschijnlijk erg veel BD's kopen. Zitten veel interessante titels bij (ca 50), maar het meerendeel (ca 150) ga ik weer verkopen. Hij doet ze slechts in één koop weg. Nu is het nog steeds voordelig genoeg om het te doen, maar dat betekent dus dat ik veel films zal aanbieden in mijn TKA topic.

Ik verkoop ze dus niet om te handelen, maar feitelijk omdat ik anders 'mijn' films niet kan kopen. Lijkt me geen probleem toch voor in het handelsgedeelte? Wil natuurlijk als crewlid zijnde niet het idee geven dat ik de site gebruik om winst te maken. Aan de andere kant zijn de leden er ook bij gebaat als ze goedkoop films kunnen kopen weer. Wat denken jullie? Wellicht kan ik het toelichten.

reply
0
MH
Michael Hamers
Jan 19, 2013

Benjamin Hendriks;1920272 wrote: Ga via een collega waarschijnlijk erg veel BD's kopen. Zitten veel interessante titels bij (ca 50), maar het meerendeel (ca 150) ga ik weer verkopen. Hij doet ze slechts in één koop weg. Nu is het nog steeds voordelig genoeg om het te doen, maar dat betekent dus dat ik veel films zal aanbieden in mijn TKA topic.

Ik verkoop ze dus niet om te handelen, maar feitelijk omdat ik anders 'mijn' films niet kan kopen. Lijkt me geen probleem toch voor in het handelsgedeelte? Wil natuurlijk als crewlid zijnde niet het idee geven dat ik de site gebruik om winst te maken. Aan de andere kant zijn de leden er ook bij gebaat als ze goedkoop films kunnen kopen weer. Wat denken jullie? Wellicht kan ik het toelichten.

Is toch helemaal niets mis mee? Als het nu partijenhandel was had ik je twijfel begrepen, maar ik maak op uit je woorden dat het gewoon allemaal verschillende titels zijn. Ik zou het lekker in je topic zetten. En handel is het toch wel. Je koopt ze en verkoopt ze weer (y)

reply
0
BH
Ben H.
Jan 19, 2013

Daar ging ik zelf ook al vanuit ja, maar wilde het ook even bij jullie checken.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Jan 19, 2013

Ben benieuwd wat er allemaal tussen zit ;)

reply
0
BH
Ben H.
Jan 19, 2013

Is nog niet definitief dat ik het ga doen hoor, maar anders hebben jullie wat mij betreft eerste keus.

Iemand overigens geinteresseerd in FRS waardebonnen van 5 euro? Zie mijn TKA topic. Heb er meerdere. Hoef er niks voor.

reply
0