Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Afgehandelde transacties
DG
Dan G.
Dan G.
Gratis Blu Ray winnaar bekend!
Oct 29, 2012
Dit betreft een dubbel topic in de trade sectie maar ik heb toestemming van crewmember Dan Goossens om deze bij hoge uitzondering en de strakke actie te openen. ------------------------------------------------------------------- Ik ben nu eventjes lid van de crew en die aanstelling is wel een persoonlijk feestje voor mij geweest. En wie wat te vieren heeft trakteert. Nou dacht ik dat te doen door een Blu Ray weg te geven en wel deze: [IMG]http://i48.tinypic.com/osh894.jpg[/IMG] Het is de Duitse Regio B uitgave met sleeve en Engelse subs. Geen NL subs. Hij is ook niet in NL op BR verschenen. Nieuw geseald exemplaar. Wil jij kans maken om deze binnenkort op je deurmat te krijgen, laat dan even een reactie achter in dit topic. Meer hoef je niet doen. Volgende week Maandag maak ik dan de winnaar bekend. Have fun!
Oct 29, 2012
Dit betreft een dubbel topic in de trade sectie maar ik heb toestemming van crewmember Dan Goossens om deze bij hoge uitzondering en de strakke actie te openen. ------------------------------------------------------------------- Ik ben nu eventjes lid van de crew en die aanstelling is wel een persoonlijk feestje voor mij geweest. En wie wat te vieren heeft trakteert. Nou dacht ik dat te doen door een Blu Ray weg te geven en wel deze: [IMG]http://i48.tinypic.com/osh894.jpg[/IMG] Het is de Duitse Regio B uitgave met sleeve en Engelse subs. Geen NL subs. Hij is ook niet in NL op BR verschenen. Nieuw geseald exemplaar. Wil jij kans maken om deze binnenkort op je deurmat te krijgen, laat dan even een reactie achter in dit topic. Meer hoef je niet doen. Volgende week Maandag maak ik dan de winnaar bekend. Have fun!
1
13woutie13
13woutie13
Oct 29, 2012
van Harte Gefeliciteerd!
Echt een film die op een blu-ray een flinke meerwaarde is!
Niet geschoten is altijd mis natuurlijk, dus hierbij mijn deelname!
van Harte Gefeliciteerd!
Echt een film die op een blu-ray een flinke meerwaarde is!
Niet geschoten is altijd mis natuurlijk, dus hierbij mijn deelname!
reply
0
CS
Claudio Santulli
Claudio Santulli
L
langejan
langejan
Oct 29, 2012
Mijn beslissing om mee te doen is: AKKOORD...!!! En dat is beter dan het REGEERAKKOORD...!!!
Mijn beslissing om mee te doen is: AKKOORD...!!! En dat is beter dan het REGEERAKKOORD...!!!
reply
0
S
Seus
Seus
Oct 29, 2012
Hoi Dan, ik wil alleen maar even melden dat dit een hele leuke geste is (y).
Maar ik doe verder niet mee, de blu-ray kan beter gaan naar iemand die deze echt wil;).
Hoi Dan, ik wil alleen maar even melden dat dit een hele leuke geste is (y).
Maar ik doe verder niet mee, de blu-ray kan beter gaan naar iemand die deze echt wil;).
reply
0
MH
Mr. Humphries
Mr. Humphries
Oct 29, 2012
Kijk, dit zijn de acties, ik heb nog weinig blu-rays maar The tree of Life is niet dvd-waardig. dus i'm in!
Kijk, dit zijn de acties, ik heb nog weinig blu-rays maar The tree of Life is niet dvd-waardig. dus i'm in!
reply
0
R
rogue
rogue
Oct 29, 2012
Wegens verkeerde spelling van één van de beste films van 2011, ben je automatisch gediskwalificeerd :grin:.
Goede actie Dan! Hopelijk wordt het voorbeeld gevolgd door de andere nieuwe mod :twisted: ;). Misschien de Indy box?
Ik doe trouwens niet mee; ik hoop ten zeerste dat degene die 'm ontvangt 'm kan waarderen, en het geduld kan opbrengen om 'm te bekijken.
deTuinman;1903765 wrote: Kijk, dit zijn de acties, ik heb nog weinig blu-rays maar The three of Life is niet dvd-waardig. dus i'm in!
Wegens verkeerde spelling van één van de beste films van 2011, ben je automatisch gediskwalificeerd :grin:.
Goede actie Dan! Hopelijk wordt het voorbeeld gevolgd door de andere nieuwe mod :twisted: ;). Misschien de Indy box?
Ik doe trouwens niet mee; ik hoop ten zeerste dat degene die 'm ontvangt 'm kan waarderen, en het geduld kan opbrengen om 'm te bekijken.
reply
0
CS
Claudio Santulli
Claudio Santulli
Oct 29, 2012
Ha ha, :| :-) Zou zo niet origineel meer zijn. (6)
Maar zeg nooit nooit...!
rogue;1903790 wrote:
Goede actie Dan! Hopelijk wordt het voorbeeld gevolgd door de andere nieuwe mod :twisted: ;). Misschien de indy box
Ha ha, :| :-) Zou zo niet origineel meer zijn. (6)
Maar zeg nooit nooit...!
reply
0
MH
Mr. Humphries
Mr. Humphries
Oct 29, 2012
kiss my ass
rogue;1903790 wrote: Wegens verkeerde spelling van één van de beste films van 2011, ben je automatisch gediskwalificeerd :grin:.
kiss my ass
reply
0
R
rogue
rogue
Oct 29, 2012
Je Engels gaat in ieder geval vooruit; zonder fouten (y)!
deTuinman;1903819 wrote: kiss my ass
Je Engels gaat in ieder geval vooruit; zonder fouten (y)!
reply
0
E
Esteban
Esteban
Oct 29, 2012
Leuke actie! Ik was onmiddellijk verliefd op de trailer, combinatie beeld en muziek ... Haast bezwerend. Helaas was er niemand uit mijn omgeving die ook maar een beetje interesse had in deze titel. Zodoende gemist. Kenissen die hem wel zagen waren hier behoorlijk negatief over, maar ik blijf er in geloven. Doodzonde dat hij hier niet op blu-ray verschenen is, anders was het vast en zeker een blinde aankoop geworden.
Leuke actie! Ik was onmiddellijk verliefd op de trailer, combinatie beeld en muziek ... Haast bezwerend. Helaas was er niemand uit mijn omgeving die ook maar een beetje interesse had in deze titel. Zodoende gemist. Kenissen die hem wel zagen waren hier behoorlijk negatief over, maar ik blijf er in geloven. Doodzonde dat hij hier niet op blu-ray verschenen is, anders was het vast en zeker een blinde aankoop geworden.
reply
0
VC
vince curtin
vince curtin
Oct 29, 2012
Leuke aktie en een top film (y) Ik wil zeker in je hoge hoed voor deze 8-)
gr,Vince.
Leuke aktie en een top film (y) Ik wil zeker in je hoge hoed voor deze 8-)
gr,Vince.
reply
0
EO
Erik Onnes
Erik Onnes
W
Werner
Werner
Oct 29, 2012
Ik doe niet mee voor de verloting, maar wil toch even toevoegen dat het een super sympathieke actie van Dan is, en dat we hem hopelijk nog lang als crewmember mogen houden (y)
Ik doe niet mee voor de verloting, maar wil toch even toevoegen dat het een super sympathieke actie van Dan is, en dat we hem hopelijk nog lang als crewmember mogen houden (y)
reply
0
Z
Zappaaddict
Zappaaddict
Oct 30, 2012
Gefeliciteerd! Toffe actie! En wat mij betreft de beste film van 2011.. Heb 'm al op blu-ray, dus hij kan beter naar iemand gaan die 'm nog niet heeft.
Gefeliciteerd! Toffe actie! En wat mij betreft de beste film van 2011.. Heb 'm al op blu-ray, dus hij kan beter naar iemand gaan die 'm nog niet heeft.
reply
0
H
HBx2000
HBx2000
HB
Hayko de Boer
Hayko de Boer
Oct 30, 2012
Leuke actie, in het verleden vooral bij de dvd's vaker gezien dat goed voorbeeld doet volgen.
Leuke actie, in het verleden vooral bij de dvd's vaker gezien dat goed voorbeeld doet volgen.
reply
0
DG
Dan G.
Dan G.
Oct 30, 2012
Nou, het doet me alleen maar deugd dat een actie als dit gewaardeerd wordt. Ik geef wel vaker prijzen weg maar dan is het ook wel eens anders met de opkomst ;)
Nou, het doet me alleen maar deugd dat een actie als dit gewaardeerd wordt. Ik geef wel vaker prijzen weg maar dan is het ook wel eens anders met de opkomst ;)
reply
0
H
HTip
HTip
E
Einzelgänger
Einzelgänger
Oct 31, 2012
Leuke actie Dan (y) (ik doe overigens niet mee) maar wat mij een beetje stoort aan de reacties van alle mensen die deze Blu Ray zo graag willen hebben is waarom ze hem tot nu toe niet van jou hebben overgenomen toen je hem nog te koop had staan. Dit is volgens mij het wel bekende "voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten" syndroom van vele Nederlanders :lol:.
Leuke actie Dan (y) (ik doe overigens niet mee) maar wat mij een beetje stoort aan de reacties van alle mensen die deze Blu Ray zo graag willen hebben is waarom ze hem tot nu toe niet van jou hebben overgenomen toen je hem nog te koop had staan. Dit is volgens mij het wel bekende "voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten" syndroom van vele Nederlanders :lol:.
reply
0
D
DVDProfilersFilmgek
DVDProfilersFilmgek
Nov 01, 2012
Wie geeft wat hij heeft, is waard dat hij leeft:grin:
Leuke actie, dat de winnaar er maar veel plezier aan mag beleven(y)
BTW, doe niet mee met de verloting, wel een goede film.
Wie geeft wat hij heeft, is waard dat hij leeft:grin:
Leuke actie, dat de winnaar er maar veel plezier aan mag beleven(y)
BTW, doe niet mee met de verloting, wel een goede film.
reply
0
B
batmaster
batmaster
Nov 01, 2012
Wat tof, heb de film nog niet gezien, en iedereen raad hem aan! Dus wil hem graag zien.
Wat tof, heb de film nog niet gezien, en iedereen raad hem aan! Dus wil hem graag zien.
reply
0
P
PaulG
PaulG
DG
Dan G.
Dan G.
Nov 05, 2012
And the Winner is:
Hayko de Boer.
Congratz!
Stuur je me even een pm met je gegevens dan komt de BR asap naar je toe :)
Voor de rest, bedankt voor het meedoen en stay tuned. Misschien doe ik het in the future nog wel een keer ;)
And the Winner is:
Hayko de Boer.
Congratz!
Stuur je me even een pm met je gegevens dan komt de BR asap naar je toe :)
Voor de rest, bedankt voor het meedoen en stay tuned. Misschien doe ik het in the future nog wel een keer ;)
reply
0
CS
Claudio Santulli
Claudio Santulli
Nov 05, 2012
Gefeliciteerd Hayko,
Voor iedereen die niks gewonnen heeft, hou het forum goed in de gaten de komende dagen. :mrgreen:
Gefeliciteerd Hayko,
Voor iedereen die niks gewonnen heeft, hou het forum goed in de gaten de komende dagen. :mrgreen:
reply
0
R
rogue
rogue
Nov 05, 2012
Joepie, de verloting van een gratis Indy box! Top Claudio, ik kijk er nu al naar uit :grin:!
Claudio Santulli;1905306 wrote: Gefeliciteerd Hayko,
Joepie, de verloting van een gratis Indy box! Top Claudio, ik kijk er nu al naar uit :grin:!
reply
0
CS
Claudio Santulli
Claudio Santulli
Nov 05, 2012
Ik krijg het idee dat jij graag een gratis indy box wil. Weet niet precies hoe ik op dat idee kom, maar zo'n vermoeden heb ik. Nu word ik langzamerhand behoorlijk grijs, maar ben nog net de Sint niet. (6)
rogue;1905361 wrote: Joepie, de verloting van een gratis Indy box! Top Claudio, ik kijk er nu al naar uit :grin:!
Ik krijg het idee dat jij graag een gratis indy box wil. Weet niet precies hoe ik op dat idee kom, maar zo'n vermoeden heb ik. Nu word ik langzamerhand behoorlijk grijs, maar ben nog net de Sint niet. (6)
reply
0
DW
DVD Watcher
DVD Watcher
Nov 05, 2012
Hij wil graag de box, maar hij heeft niet gezegd dat ie ook de de inhoud ervan wil ;)
Claudio Santulli;1905380 wrote: Ik krijg het idee dat jij graag een gratis indy box wil. Weet niet precies hoe ik op dat idee kom, maar zo'n vermoeden heb ik. Nu word ik langzamerhand behoorlijk grijs, maar ben nog net de Sint niet. (6)
Hij wil graag de box, maar hij heeft niet gezegd dat ie ook de de inhoud ervan wil ;)
reply
0
CS
Claudio Santulli
Claudio Santulli
Nov 05, 2012
Of de DVD versie, want dat is weer geen probleem. Maar hé laat ik Dan's topic niet gaan lopen vervuilen en zeer binnenkort een eigen openen.
Sorry.... (6)
Of de DVD versie, want dat is weer geen probleem. Maar hé laat ik Dan's topic niet gaan lopen vervuilen en zeer binnenkort een eigen openen.
Sorry.... (6)
reply
0
DG
Dan G.
Dan G.
Nov 05, 2012
Geen probleem hoor, deze gaat over niet te lange tijd toch dicht ;)
En bedankt mensen...graag gedaan :)
Geen probleem hoor, deze gaat over niet te lange tijd toch dicht ;)
En bedankt mensen...graag gedaan :)
reply
0
CS
Claudio Santulli
Claudio Santulli
Nov 05, 2012
Das is al de derde keer dat ik vandaag dubbele posts zie. Wellicht met de blackout te maken?
Das is al de derde keer dat ik vandaag dubbele posts zie. Wellicht met de blackout te maken?
reply
0
DW
DVD Watcher
DVD Watcher
Nov 05, 2012
Maar gefeliciteerd met de Blu ray Hayko, en Dan, top actie van je (y)
Claudio Santulli;1905392 wrote: Das is al de derde keer dat ik vandaag dubbele posts zie. Wellicht met de blackout te maken?of met een glaasje teveel op misschien Claudio ;)
Maar gefeliciteerd met de Blu ray Hayko, en Dan, top actie van je (y)
reply
0