Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
AllesOverFilm Crew - Zwarte Lijst
DG
Dan G.
Dan G.
Trade klachten
Oct 31, 2012
Ik zie dat we nog niet zo'n topic hebben dus het lijkt me handig dat we dit topic gaan gebruiken wanneer er iets te bespreken valt over trade klachten. ------------------------------------------------------------------------- Wil ik gelijk openen door een klacht van Crook jegens Frankeermachine. Dit plaatst hij in zijn trade topic: Ik zou niet met deze trader ruilen, stuurt zijn dingen niet op en komt zijn woord niet na. Ben een mooie en kostbare special edition kwijt en heb er niets voor terug gehad. En ga je later verhaal halen, dan reageert hij nergens op (niet via DVD.nl, niet via Moviemeter.nl, niet via Facebook). Geen aanrader, safetrader status mag van mij afgenomen worden want dat heeft op deze manier ook weinig te betekenen! Mocht hij nog ooit onder een andere naam proberen te traden, dan hieronder zijn adres. Wees gewaarschuwd! Frank Groothand Meppelerstraatweg 414 8022 AS Zwolle Saluut. Het adres heb ik verwijderd uit de originele post ivm privacy. Wordt met dit soort klachten normaliter iets mee gedaan door de crew?
Oct 31, 2012
Ik zie dat we nog niet zo'n topic hebben dus het lijkt me handig dat we dit topic gaan gebruiken wanneer er iets te bespreken valt over trade klachten. ------------------------------------------------------------------------- Wil ik gelijk openen door een klacht van Crook jegens Frankeermachine. Dit plaatst hij in zijn trade topic: Ik zou niet met deze trader ruilen, stuurt zijn dingen niet op en komt zijn woord niet na. Ben een mooie en kostbare special edition kwijt en heb er niets voor terug gehad. En ga je later verhaal halen, dan reageert hij nergens op (niet via DVD.nl, niet via Moviemeter.nl, niet via Facebook). Geen aanrader, safetrader status mag van mij afgenomen worden want dat heeft op deze manier ook weinig te betekenen! Mocht hij nog ooit onder een andere naam proberen te traden, dan hieronder zijn adres. Wees gewaarschuwd! Frank Groothand Meppelerstraatweg 414 8022 AS Zwolle Saluut. Het adres heb ik verwijderd uit de originele post ivm privacy. Wordt met dit soort klachten normaliter iets mee gedaan door de crew?
JB
Jordy van Buel
Jordy van Buel
Oct 31, 2012
Heb een dikke maand terug contact met Crook gehad over deze deal en heb hem toen verzocht contact op te nemen met Frankeermachine via mail of facebook. Tijdje later meldde Crook opnieuw geen response te hebben ontvangen. Is dan weinig op zo'n moment wat we kunnen doen. Stel wel voor dat we het gehele topic sluiten van Frankeermachine, als hij dan terugkeert horen we vanzelf van hem.
Edit: Vind het overigens wel echt vreemd, dit is een 3-star trader en dan zo je zaken laten vallen.. lijkt me dat er iets meer aan de hand is. Heb Frank even een bericht gestuurd via Facebook, wellicht komt er respons.
Heb een dikke maand terug contact met Crook gehad over deze deal en heb hem toen verzocht contact op te nemen met Frankeermachine via mail of facebook. Tijdje later meldde Crook opnieuw geen response te hebben ontvangen. Is dan weinig op zo'n moment wat we kunnen doen. Stel wel voor dat we het gehele topic sluiten van Frankeermachine, als hij dan terugkeert horen we vanzelf van hem.
Edit: Vind het overigens wel echt vreemd, dit is een 3-star trader en dan zo je zaken laten vallen.. lijkt me dat er iets meer aan de hand is. Heb Frank even een bericht gestuurd via Facebook, wellicht komt er respons.
reply
0
DG
Dan G.
Dan G.
Oct 31, 2012
Heb je hem op FB de laatste tijd nog actief gezien dan? Want Crook gaf al aan dat hij op geen enkel forum meer reageert op zijn berichten en gezien het feit dat hij ook hier al sinds 13 Augustus niet meer online is geweest zou je inderdaad gaan denken dat er meer aan de hand is.
Het topic zal ik wel even sluiten met een vermelding erbij.
Heb je hem op FB de laatste tijd nog actief gezien dan? Want Crook gaf al aan dat hij op geen enkel forum meer reageert op zijn berichten en gezien het feit dat hij ook hier al sinds 13 Augustus niet meer online is geweest zou je inderdaad gaan denken dat er meer aan de hand is.
Het topic zal ik wel even sluiten met een vermelding erbij.
reply
0
JB
Jordy van Buel
Jordy van Buel
Oct 31, 2012
Ik heb hem niet als vriend, dus dat kan ik niet zien. Heb hem gewoon even een prive-bericht gestuurd.
Ik heb hem niet als vriend, dus dat kan ik niet zien. Heb hem gewoon even een prive-bericht gestuurd.
reply
0
JB
Jordy van Buel
Jordy van Buel
Feb 06, 2013
Wie heeft deze klacht behandeld en waarom is dat niet gecommuniceerd met de rest van de crew?
http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=88255
Wie heeft deze klacht behandeld en waarom is dat niet gecommuniceerd met de rest van de crew?
reply
0
MH
Michael Hamers
Michael Hamers
Feb 06, 2013
Dat was ik en het is al opgelost... Wat moet ik communiceren met de rest van de crew? Het was een min die werd gegeven en daarover heb ik een PM gestuurd naar beiden waar TylerDurden het niet eens was dat ik die min verwijderde. Mijn standpunt daarover was te voorbarig en daar heb ik via PM en publiekelijk excuses voor gemaakt. Dit betreft geen klacht over onze site of het forum, dus zag geen reden het hier te overleggen. Ik heb zelf een standpunt ingenomen, waar ik in eerste instantie ook zelf achter stond, dus ook daarom geen reden het hier te overleggen.
Jordy van Buel;1923308 wrote: Wie heeft deze klacht behandeld en waarom is dat niet gecommuniceerd met de rest van de crew?
Dat was ik en het is al opgelost... Wat moet ik communiceren met de rest van de crew? Het was een min die werd gegeven en daarover heb ik een PM gestuurd naar beiden waar TylerDurden het niet eens was dat ik die min verwijderde. Mijn standpunt daarover was te voorbarig en daar heb ik via PM en publiekelijk excuses voor gemaakt. Dit betreft geen klacht over onze site of het forum, dus zag geen reden het hier te overleggen. Ik heb zelf een standpunt ingenomen, waar ik in eerste instantie ook zelf achter stond, dus ook daarom geen reden het hier te overleggen.
reply
0
JB
Jordy van Buel
Jordy van Buel
Feb 06, 2013
Oke begrijpelijk, alleen aan de andere kant lijkt het er nu toch op dat TylerDurden het niet geheel eens is met het verwijderen van zijn min richting diegene die de disc heeft omgeruild. Ik vind dat hij daarin ook degelijk een punt heeft.
Michael Hamers;1923332 wrote: Dat was ik en het is al opgelost... Wat moet ik communiceren met de rest van de crew? Het was een min die werd gegeven en daarover heb ik een PM gestuurd naar beiden waar TylerDurden het niet eens was dat ik die min verwijderde. Mijn standpunt daarover was te voorbarig en daar heb ik via PM en publiekelijk excuses voor gemaakt. Dit betreft geen klacht over onze site of het forum, dus zag geen reden het hier te overleggen. Ik heb zelf een standpunt ingenomen, waar ik in eerste instantie ook zelf achter stond, dus ook daarom geen reden het hier te overleggen.
Oke begrijpelijk, alleen aan de andere kant lijkt het er nu toch op dat TylerDurden het niet geheel eens is met het verwijderen van zijn min richting diegene die de disc heeft omgeruild. Ik vind dat hij daarin ook degelijk een punt heeft.
reply
0
MH
Michael Hamers
Michael Hamers
Feb 07, 2013
Zoals ik al zei, dat is opgelost. Je zegt dat 'alleen aan de andere kant het lijkt of hij het er niet mee eens is'. Dat lijkt niet, dat is zo. Heb hem ook al gezegd dat hij de min opnieuw mag geven en dat ik hem dan toeken, maar daar ziet hij vanaf. Hij wil alleen zijn mening ventileren en vragen naar de mening van anderen. Iets wat inderdaad goed is.
Jordy van Buel;1923359 wrote: Oke begrijpelijk, alleen aan de andere kant lijkt het er nu toch op dat TylerDurden het niet geheel eens is met het verwijderen van zijn min richting diegene die de disc heeft omgeruild. Ik vind dat hij daarin ook degelijk een punt heeft.
Zoals ik al zei, dat is opgelost. Je zegt dat 'alleen aan de andere kant het lijkt of hij het er niet mee eens is'. Dat lijkt niet, dat is zo. Heb hem ook al gezegd dat hij de min opnieuw mag geven en dat ik hem dan toeken, maar daar ziet hij vanaf. Hij wil alleen zijn mening ventileren en vragen naar de mening van anderen. Iets wat inderdaad goed is.
reply
0
CS
Claudio Santulli
Claudio Santulli
Feb 06, 2013
Ondanks dat ik niet veel in het tradersdeel kijk toch maar even een berichtje hier zodat ik ook op de hoogte blijf.
Ondanks dat ik niet veel in het tradersdeel kijk toch maar even een berichtje hier zodat ik ook op de hoogte blijf.
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Feb 07, 2013
Je hoeft niet per sé een nieuwe min te geven, je kunt een bestaande 'plus' ook omzetten naar een 'min'. Alleen als je in de moderatorpage de 'min' niet hebt goedgekeurd is ie niet om te zetten, dan moet je inderdaad een nieuwe min geven.
Ik weet niet welke situatie hier van toepassing is.
Je hoeft niet per sé een nieuwe min te geven, je kunt een bestaande 'plus' ook omzetten naar een 'min'. Alleen als je in de moderatorpage de 'min' niet hebt goedgekeurd is ie niet om te zetten, dan moet je inderdaad een nieuwe min geven.
reply
0
MH
Michael Hamers
Michael Hamers
Feb 08, 2013
Dat laatste...
Ludo Keeris;1923550 wrote: Je hoeft niet per sé een nieuwe min te geven, je kunt een bestaande 'plus' ook omzetten naar een 'min'. Alleen als je in de moderatorpage de 'min' niet hebt goedgekeurd is ie niet om te zetten, dan moet je inderdaad een nieuwe min geven.
Dat laatste...
reply
0
CS
Claudio Santulli
Claudio Santulli
Jun 27, 2013
Even aandacht voor het volgende verzoek.
Dit bericht kreeg ik van Deerect2007 met daaronder mijn reply.
Even aandacht voor het volgende verzoek.
Dit bericht kreeg ik van Deerect2007 met daaronder mijn reply.
Deerect2007 wrote: Hallo,Hoi Danny,
Ik weet niet of jij hier wat aan kan veranderen maar ik heb een min gekregen van jdgirl. Dat is op zich niet erg als het terecht zou zijn natuurlijk.
Ze heeft een nightmare on elmstreet collection dvd box van mij gekocht tweedehands. Ze geeft me een min omdat er een kras op 1 van de dvd's zit (werkt overigens nog perfect) en omdat de buitenkant wat beschadigingen heeft. Het gaat hier notabene om een tweedehands product waar ze inclusief verzendkosten 10 euro voor heeft betaald en ze verwacht een compleet nieuwe editie.
Ik hoop dat deze min kan worden ingetrokken want dit is totaal onterecht.
Ik hoop wat van je te horen.
Groet, Danny
Ik zelf kan niet veel doen betreft minnen, maar ze moeten wel altijd beoordeeld worden, dus goed dat je een bericht stuurt. Ik weet natuurlijk ook niet of alle correspondentie openbaar is en wat er precies afgesproken is. Maar ik gooi het in de groep en dan zullen ze uiteindelijk aangeven wat ze gaan doen. Staat het overigens ergens in een topic? Zo ja, zou het wel fijn zijn als je die erbij vermeld en anders de eventuele correspondentie.
Ik hou je op de hoogte.
Groetjes Claudio.
reply
0
DG
Dan G.
Dan G.
Jun 27, 2013
Als hij die kras en gebruikerssporen op de hoes heeft vermeld in het topic dan is er niks aan de hand. Heeft hij dat niet dan is hij toch wat nalatig geweest. 99% van de leden zijn toch hoesjesgeil.
Een min vin ik dan toch wel wat overdreven. Die worden sowieso regelmatig wat makkelijk gegeven is me opgevallen...
Als hij die kras en gebruikerssporen op de hoes heeft vermeld in het topic dan is er niks aan de hand. Heeft hij dat niet dan is hij toch wat nalatig geweest. 99% van de leden zijn toch hoesjesgeil.
Een min vin ik dan toch wel wat overdreven. Die worden sowieso regelmatig wat makkelijk gegeven is me opgevallen...
reply
0
CS
Claudio Santulli
Claudio Santulli
Jun 27, 2013
Ik heb inmiddels ook contact gehad met jdgirl. Dit was haar antwoord.
IK vind ook wel dat erin het algemeen te snel en te makkelijk naar een min gegrepen wordt en meestal krijg je hem dan ook terug. Alleen als het wat persoonlijker wordt?
Ik heb inmiddels ook contact gehad met jdgirl. Dit was haar antwoord.
Ludo Keeris heeft alle informatie ik heb fotos gestuurd naar hem.
en ik was gewoon eerlijk over dat het zo erg beschadigd was dat het aangegeven had meoten worden
hij accepteert hem niet terug. en ik heb verder nisk gezegd over zijn min die hij aan mij geeft.
maar ik ben nu neits eens meer boos om die beschadeging die laat ik nu gaan ik ben nu neit te spreken over wat er tegen mij gezegd word.
toen begon hij over mijn nederlands, ik heb dyslexie en dit heb ik ook aangegeven en dit kreeg ik terug :
Naast dyslexie heb je vermoedelijk ook OCD. Je hebt gewoon een prima werkende set gekregen en dit heeft niets met oplichting te maken. Als je iets intelligenter was geweest, had je dat geweten. Je krijgt trouwens een min van me terug.
Ik heb hem geen min gegeven nog over zijn reactie alleen over hoe iets verzonde is.
en ik heb hem er ook over gesproken dat het klaar is nu voor 10euro laat maar zitten.
IK vind ook wel dat erin het algemeen te snel en te makkelijk naar een min gegrepen wordt en meestal krijg je hem dan ook terug. Alleen als het wat persoonlijker wordt?
reply
0
ES
Edgar Smit
Edgar Smit
Jun 28, 2013
Mening van een buitenstaander kan soms helpen:
Als je iets verkoopt wat beschadigd is en dat niet hebt vermeld bij verkoop kun je daar een reactie op verwachten.
Dat dat meteen wordt aangeduid als oplichting is natuurlijk ook niet correct (dat maak ik tenminste op uit de tekst)
Dat dan weer escaleert tot wat er nu heen en weer wordt gegooid gaat natuurlijk te ver.
Misschien beide aanspreken dat dit niet nodig is en voorstellen de deal tot een neutrale deal te laten staan (dus geen plus en geen min).
de 1 vergeet wat te melden wat wel van belang is en de ander noemt dat meteen oplichting en geeft er een min voor.
Just my 2 cents......
Mening van een buitenstaander kan soms helpen:
Als je iets verkoopt wat beschadigd is en dat niet hebt vermeld bij verkoop kun je daar een reactie op verwachten.
Dat dat meteen wordt aangeduid als oplichting is natuurlijk ook niet correct (dat maak ik tenminste op uit de tekst)
Dat dan weer escaleert tot wat er nu heen en weer wordt gegooid gaat natuurlijk te ver.
Misschien beide aanspreken dat dit niet nodig is en voorstellen de deal tot een neutrale deal te laten staan (dus geen plus en geen min).
de 1 vergeet wat te melden wat wel van belang is en de ander noemt dat meteen oplichting en geeft er een min voor.
Just my 2 cents......
reply
0
RB
Rogier Burghout
Rogier Burghout
Jun 28, 2013
Ben het eens met Edgar; het heeft allemaal met communicatie te maken. Wellicht kan de verkoper nog 1 of 2 euro vergoeding bieden maar ja, die houdt er dan helemaal niks aan over. Ik zou het idd neutraal laten, maar de verkoper wel even een melding geven dat communicatie over de staat van het product wel eerlijk en volledig moet zijn. Dat het product goedkoop is betekent niet dat je zaken niet hoeft te melden.
Ben het eens met Edgar; het heeft allemaal met communicatie te maken. Wellicht kan de verkoper nog 1 of 2 euro vergoeding bieden maar ja, die houdt er dan helemaal niks aan over. Ik zou het idd neutraal laten, maar de verkoper wel even een melding geven dat communicatie over de staat van het product wel eerlijk en volledig moet zijn. Dat het product goedkoop is betekent niet dat je zaken niet hoeft te melden.
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Jun 28, 2013
Ik heb inderdaad contact gehad met jdgirl en foto's gezien.
Ik moet eerlijk zeggen dat het er niet fraai uitzag, zoals deze box is opgestuurd. Daar had op z'n minst iets van in het verkooptopic moeten staan.
De staat is (veel) minder dan 'gewoon' tweedehands. Ik heb begrepen dat verkoper niet bereid is tot enige tegemoetkoming.
En nu zelfs begint te schelden naar koper.
Overigens heb ik niet van jdgirl gehoord dat zij hem een oplichter heeft genoemd, maar de reactie van verkoper lijkt daar wel op.
De min terug heb ik overigens niet goedgekeurd, dat vond ik niet gepast.
De min aan verkoper (voorlopig) wel, gezien de staat van de box, het niet vermelden daarvan in het topic en de starre houding i.v.m. een tegemoetkoming.
Ik heb inderdaad contact gehad met jdgirl en foto's gezien.
Ik moet eerlijk zeggen dat het er niet fraai uitzag, zoals deze box is opgestuurd. Daar had op z'n minst iets van in het verkooptopic moeten staan.
De staat is (veel) minder dan 'gewoon' tweedehands. Ik heb begrepen dat verkoper niet bereid is tot enige tegemoetkoming.
En nu zelfs begint te schelden naar koper.
Overigens heb ik niet van jdgirl gehoord dat zij hem een oplichter heeft genoemd, maar de reactie van verkoper lijkt daar wel op.
De min terug heb ik overigens niet goedgekeurd, dat vond ik niet gepast.
De min aan verkoper (voorlopig) wel, gezien de staat van de box, het niet vermelden daarvan in het topic en de starre houding i.v.m. een tegemoetkoming.
reply
0
CS
Claudio Santulli
Claudio Santulli
Jun 28, 2013
Top Ludo, zal ik dat even door communiceren naar de betreffende personen of heb je dat al gedaan. Hebben ze überhaupt wel Wi-Fi in die gondels? ;-)
Top Ludo, zal ik dat even door communiceren naar de betreffende personen of heb je dat al gedaan. Hebben ze überhaupt wel Wi-Fi in die gondels? ;-)
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Jun 28, 2013
Heb net op een terrasje langs een van de kanaaltjes een pasta gegeten ;)
WiFi in het hotel is prima, het beste tot nu toe!
Ik heb alleen met jdgirl (koper) gecommuniceerd, die had mij benaderd. Ik heb niet met verkoper gesproken.
Heb net op een terrasje langs een van de kanaaltjes een pasta gegeten ;)
WiFi in het hotel is prima, het beste tot nu toe!
Ik heb alleen met jdgirl (koper) gecommuniceerd, die had mij benaderd. Ik heb niet met verkoper gesproken.
reply
0
CS
Claudio Santulli
Claudio Santulli
Jun 30, 2013
Ter info. Ik heb inmiddels beide uitgelegd wat er besloten is en heb deerect2007, tussen neus en lippen door, gevraagd of hij toch niet zijn hand enigszins in eigen boezem wil steken.
Ter info. Ik heb inmiddels beide uitgelegd wat er besloten is en heb deerect2007, tussen neus en lippen door, gevraagd of hij toch niet zijn hand enigszins in eigen boezem wil steken.
reply
0
CS
Claudio Santulli
Claudio Santulli
Jul 02, 2013
That went well?? NOT.
Verteld wellicht wat over de aard van het beestje. Overigens puur weer ter informatie, want ik denk niet dat we nog meer zout op het vuur moeten gooien, tenzij iemand vind dat het anders moet!
Wel complete nonsens wat hij verteld, want had hij wat coulanter geweest was iedereen tevreden geweest, maar helaas! Vooral zijn laatste berichtje aan jdgirl slaat helemaal nergens op! (zie onderaan)
En hij heeft tevens een berichtje gestuurd naar Iris (jdgirl)
That went well?? NOT.
Verteld wellicht wat over de aard van het beestje. Overigens puur weer ter informatie, want ik denk niet dat we nog meer zout op het vuur moeten gooien, tenzij iemand vind dat het anders moet!
Wel complete nonsens wat hij verteld, want had hij wat coulanter geweest was iedereen tevreden geweest, maar helaas! Vooral zijn laatste berichtje aan jdgirl slaat helemaal nergens op! (zie onderaan)
[IMG]http://allesoverfilm.nl/forum/images/misc/quote_icon.png[/IMG] Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli
Hoi Danny,
Ik zou nog even reageren op het voorval. Ik heb het een en ander in de groep gegooid. Echter had jdgirl al contact opgenomen met Ludo. Zij heeft alles wat er gezegd is gemeld en heeft zelfs foto's bijgevoegd. Ik begreep dat er toch wat persoonlijke opmerkingen waren gemaakt betreffende het intellect en haar dyslexie. Dit samen met de staat van het product (die ik zelf niet gezien heb), maakt dat wij vonden dat je dit bij voorkeur toch had moeten aangeven. Ook het feit dat er verder geen mogelijkheden bleek tot enige restitutie of coulance, maakt dat wij jouw min vooralsnog handhaven. De min van jdgirl hebben wij geseponeerd. Persoonlijk vind ik dat ook de koper eerst moet vragen naar de staat van het product, maar ook van een verkoper mag je verwachten dat de waar in redelijke staat moet zijn. Nogmaals, ik heb dat zelf niet gezien en ben alleen de berichtgever. Echter vind ik wel dat als dingen iets te persoonlijk worden en er bepaalde dingen gezegd worden een min, maar een kleine reprimande is. Zelf heb ik altijd juist een zwak voor leden die wat minder bedeeld zijn en wordt daar ook niet vrolijk van, maar goed, ik weet niet precies hoe alles velopen is.
Mocht je toch vragen of opmerkingen hebben, kun je die beter aan Ludo stellen, maar dat houdt niet in dat ik me nergens mee bemoei. Alleen in dit geval weet ik niet alle gegevens. Ik begrijp best dat je niet vrolijk wordt van dit bericht, maar helaas kan ik niet anders melden. Het zou je wel sieren als er toch een mogelijkheid zou zijn om de hand deels in eigen boezem zou steken. Dat weet je zeker dat die min zo weg is, maar wellicht is het niet aan mij om daar over te oordelen.
Sorry voor dit bericht, had graag anders bericht, maar helaas. Mocht ik toch wat voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag
Bedankt voor je bericht. Precies wat ik had verwacht.
Heeft niets met jou te maken want jij handelt correct, maar de beheerders en veel moderators hier zijn machtsgeile naïeve mensen die zoals nu ook, beslissingen maken terwijl ze maar 1 kant van het verhaal horen.
Ze heeft zelf gezegd dat ze dyslexie heeft, en ik heb inderdaad gezegd dat ze dom is. Wat in dit geval niet lullig is, maar gewoon de waarheid.
Dit heeft niets met haar dyslexie te maken, maar met het feit dat ze als een dombo berichtjes naar me stuurt.
Dat ze zelf deze reacties uitlokt door hoe ze mij benaderd wordt uiteraard niet gemeld.
Noch heb ik enige reactie gehad van Ludo met betrekking tot het voorval.
Het lijkt me een normale gang van zaken als hij ook mijn kant van het verhaal zou willen horen, alvorens een beslissing te nemen.
Ik zal nu, als het zoveelste lid, geen berichten meer op dit forum schrijven en me distantiëren van dit forum. Discussies voerde ik hier al niet meer, omdat dat niet kan want dan worden berichten verwijderd.
Het wordt verpest door moderators die denken een soort politieagent te moeten spelen op een internetforum.
De sfeer is ronduit slecht te noemen op dit forum en voornamelijk de achterbakse leden blijven over die net doen alsof ze de liefste van de klas zijn.
Op blu-ray.com forum kan je discussies voeren zonder dat er wordt ingegrepen door een of andere machtsgeile moderator, net zoals als zo ongeveer alle andere filmfora die er bestaan. Laat jullie daar een voorbeeld aan nemen ipv alles continu on topic proberen te houden en alle negatieve berichten te verwijderen alsof we in een soort fuckin' disneyland leven.
En hij heeft tevens een berichtje gestuurd naar Iris (jdgirl)
[INDENT] De verkoper heeft weer eens een bericht gestuurd ik heb er niet op gereageerd
maar toch geef ik het even aan wat er gezegd word.
Deerect2007
[IMG]http://allesoverfilm.nl/forum/images/statusicon/user-offline.png[/IMG]
Senior MemberRegistratie datummrt 2008
[IMG]http://allesoverfilm.nl/forum/images/icons/icon1.png[/IMG] Re: beschadigd[INDENT]Ik hoop dat je je zin hebt lelijke domme dyslectische dikke *** hoer! Met je geklik bij Ludo.[/INDENT]
[/INDENT]
reply
0
RB
Rogier Burghout
Rogier Burghout
Jul 02, 2013
Ik zeg bannen die gast. Ik vind dat je de grens moet trekken als je iemand dusdanig uitscheldt. En het is olie op het vuur gooien Claudio, zout doet niet veel. Het is zout in de wonde wrijven. ;)
Ik zeg bannen die gast. Ik vind dat je de grens moet trekken als je iemand dusdanig uitscheldt. En het is olie op het vuur gooien Claudio, zout doet niet veel. Het is zout in de wonde wrijven. ;)
reply
0
CS
Claudio Santulli
Claudio Santulli
Jul 02, 2013
Thanks was even een spreekwoordelijke dwaling mijnerzijds. Tja, het was natuurlijk wel in privésfeer en buiten het openbare forum om.
Thanks was even een spreekwoordelijke dwaling mijnerzijds. Tja, het was natuurlijk wel in privésfeer en buiten het openbare forum om.
reply
0
RB
Rogier Burghout
Rogier Burghout
Jul 02, 2013
No offense Claudio, maar ik vind dat een te softe opstelling. Buiten het openbare forum om of niet, het is een houding die je niet moet tolereren hier. Tesamen met zijn tradegedrag en de communicatie eromheen lijkt mij dit een beklonken zaak. Een beetje strenger mag je echt wel worden hoor...
No offense Claudio, maar ik vind dat een te softe opstelling. Buiten het openbare forum om of niet, het is een houding die je niet moet tolereren hier. Tesamen met zijn tradegedrag en de communicatie eromheen lijkt mij dit een beklonken zaak. Een beetje strenger mag je echt wel worden hoor...
reply
0
CS
Claudio Santulli
Claudio Santulli
Jul 02, 2013
Ik zeg ook niet per definitie nee. (sowieso kan ik ook niet bannen en wil dat ook niet) Echter zal dat wel altijd eerst hier uitvoerig besproken moeten worden. Dat is ook de reden dat ik het hier meld, anders had ik het wel voor me gehouden.
We zijn wel van mening dat iedereen een keer een fout mag maken. Het is ook weer niet zo dat zijn naam geregeld naar voren komt. Neemt niet weg dat ik als 'softe' antibanner allerminst vrolijk wordt van zijn verwensingen.
Ik zeg ook niet per definitie nee. (sowieso kan ik ook niet bannen en wil dat ook niet) Echter zal dat wel altijd eerst hier uitvoerig besproken moeten worden. Dat is ook de reden dat ik het hier meld, anders had ik het wel voor me gehouden.
We zijn wel van mening dat iedereen een keer een fout mag maken. Het is ook weer niet zo dat zijn naam geregeld naar voren komt. Neemt niet weg dat ik als 'softe' antibanner allerminst vrolijk wordt van zijn verwensingen.
reply
0
CS
Claudio Santulli
Claudio Santulli
Jul 02, 2013
Oh, neemt niet weg dat ik erg blij ben met je mening, dus daar niet mee stoppen omdat ik een weerwoord heb. (y)
Oh, neemt niet weg dat ik erg blij ben met je mening, dus daar niet mee stoppen omdat ik een weerwoord heb. (y)
reply
0
DG
Dan G.
Dan G.
Jul 02, 2013
Zeker niet netjes maar ben het wel met Claudio eens dat, wanneer dit niet openbaar gebeurt het heel moeilijk is om te gaan bannen. Wat nou als hij een afspraak had gehad om het op te halen en met echte woorden die uitspraken had gedaan. Hadden we dat dan ook moeten reflecteren naar het forum toe? Ik ben van mening dat dit niet mogelijk moet zijn. Sowieso vind ik bemiddelen in een trade maar een vreemd iets. Het blijft gewoon een interactie tussen twee personen, die zich doorgaans altijd afspeelt in privé sfeer. Ik ben van mening dat we daar als crew niets mee te maken te hebben. Openbaar is een hele andere zaak maar dat is hier dus niet aan de orde. De sores die twee leden buiten het forum hebben moet niet de sores worden van de crew. We zijn er om te helpen, maar wel op het gebied van openbare forumzaken.
Bannen vind ik dus in deze niet kunnen.
Zeker niet netjes maar ben het wel met Claudio eens dat, wanneer dit niet openbaar gebeurt het heel moeilijk is om te gaan bannen. Wat nou als hij een afspraak had gehad om het op te halen en met echte woorden die uitspraken had gedaan. Hadden we dat dan ook moeten reflecteren naar het forum toe? Ik ben van mening dat dit niet mogelijk moet zijn. Sowieso vind ik bemiddelen in een trade maar een vreemd iets. Het blijft gewoon een interactie tussen twee personen, die zich doorgaans altijd afspeelt in privé sfeer. Ik ben van mening dat we daar als crew niets mee te maken te hebben. Openbaar is een hele andere zaak maar dat is hier dus niet aan de orde. De sores die twee leden buiten het forum hebben moet niet de sores worden van de crew. We zijn er om te helpen, maar wel op het gebied van openbare forumzaken.
Bannen vind ik dus in deze niet kunnen.
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Jul 02, 2013
Ik ben het met Dan eens. Bannen zou op zich op z'n plaats zijn, als hij dit soort woorden gebruikt, maar in theorie hebben wij geen kennis van deze scheldpartij. Het is dat jdgirl het foward naar ons toe.
Ik ben ervan overtuigd dat er via PM regelmatig naar elkaar gescholden wordt. Daar hebben wij ook geen weet van.
Dan zou je, als je nu Deerect007 wel zou bannen, met twee maten gaan meten.
Ik ben het met Dan eens. Bannen zou op zich op z'n plaats zijn, als hij dit soort woorden gebruikt, maar in theorie hebben wij geen kennis van deze scheldpartij. Het is dat jdgirl het foward naar ons toe.
Ik ben ervan overtuigd dat er via PM regelmatig naar elkaar gescholden wordt. Daar hebben wij ook geen weet van.
Dan zou je, als je nu Deerect007 wel zou bannen, met twee maten gaan meten.
reply
0
RB
Rogier Burghout
Rogier Burghout
Jul 15, 2013
Dit topic ook maar even in de gaten houden: http://allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?62960-Let-op-met-wie-je-zaken-doet-!-(discussie)/page17
Roninpacino is als trader niet heel erg onomstreden en gezien zijn laatste aanvraing met rogue ook als member een beetje in opspraak. Nu hij niet reageert op berichten nadat mensen hebben betaald hoop ik niet dat dit erger gaat worden. Misschien allemaal verklaarbaar, maar welicht toch even in de ooghoeken houden...
Dit topic ook maar even in de gaten houden: http://allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?62960-Let-op-met-wie-je-zaken-doet-!-(discussie)/page17
Roninpacino is als trader niet heel erg onomstreden en gezien zijn laatste aanvraing met rogue ook als member een beetje in opspraak. Nu hij niet reageert op berichten nadat mensen hebben betaald hoop ik niet dat dit erger gaat worden. Misschien allemaal verklaarbaar, maar welicht toch even in de ooghoeken houden...
reply
0
DG
Dan G.
Dan G.
Jul 15, 2013
Ik heb in die periode ook een aankoop gedaan bij hem en die verliep geheel naar tevredenheid. Heb even een reactie achtergelaten in het topic.
Ik heb in die periode ook een aankoop gedaan bij hem en die verliep geheel naar tevredenheid. Heb even een reactie achtergelaten in het topic.
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Jul 15, 2013
Hij is vandaag nog online geweest, dus in theorie zou hij makkelijk even een berichtje kunnen plaatsen.
Ik zal 'm even een PM sturen.
Hij is vandaag nog online geweest, dus in theorie zou hij makkelijk even een berichtje kunnen plaatsen.
Ik zal 'm even een PM sturen.
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Jul 16, 2013
roninpacine heeft inmiddels gereageerd in het topic, dus ik neem aan dat het goed komt.
roninpacine heeft inmiddels gereageerd in het topic, dus ik neem aan dat het goed komt.
reply
0
JB
Jordy van Buel
Jordy van Buel
Dec 09, 2014
PM van John Sital
Ten eerste moet Voornix geen tweede account kunnen hebben/gebruiken.
Ten tweede denk ik dat John hier zelf een probleem heeft. Hij heeft een eerste PM 'niet gezien', daarna is zijn pakket in prijs verhoogd maar is de samenstelling wel veranderd. Kijkend naar zijn verkooptopic denk ik dat Voornix in deze gelijk heeft dat hij het niet eens is met wat John hem opgestuurd heeft.
PM van John Sital
Hoi Jordy,
ik heb vorige week een pakket blurays verkocht aan een member met naam Voornix.
Toen hij reageerde wilde hij de vraagprijs van eur 200 incl betalen, echter ik heb die pm om de een of andere reden over het hoofd gezien.
datum was 21-11-2-14.
In tussentijd had ik star wars 1 tm 3 toegevoegd en pakketprijs verhoogd naar eur 220.
Voornix gaf aan dat hij pakket dus wilde overnemen middels bericht in thread en stuurde pm vanaf een andere account.
Gegevens uitgewisseld en pakket verstuurd.
Omdat ik door mijn eigen toedoen die 1e pm over hoofd heb gezien had ik in tussentijd nog paar blu rays verkocht(pakketprijs bleef gelijk gezien totale waarde)
Voornix reageerde dus na ontvangst en zei dat enkele blurays ontbreken waaronder starwars en br's die verkocht waren.
Nu constant pm heen en weer hierover maar wij zijn zelf een andere mening toegedaan, hij wil de starwars delen alsnog hebben middels brievenbuspost maar ik ga daar niet in mee dus blijft hij klagen.
ik heb inmiddels aangeboden om pakket terug te kopen of als hij dat niet wilt kan hij een klacht indienen bij de allesoverfilm.nl crew of topic hierover aanmaken,hij kan ook een min geven uiteraard.
Wat is jouw mening hierover? ik heb alle pm's nog bewaard en ik neem aan hij ook mocht dat van belang zijn.
mvg
Ten eerste moet Voornix geen tweede account kunnen hebben/gebruiken.
Ten tweede denk ik dat John hier zelf een probleem heeft. Hij heeft een eerste PM 'niet gezien', daarna is zijn pakket in prijs verhoogd maar is de samenstelling wel veranderd. Kijkend naar zijn verkooptopic denk ik dat Voornix in deze gelijk heeft dat hij het niet eens is met wat John hem opgestuurd heeft.
reply
0
JB
Jordy van Buel
Jordy van Buel
Dec 09, 2014
Hier de PM conversatie tussen John en Voornix:
hoi nee. Want pakketprijs was 220 met star wars. Maar omdat je uitging van 200 hield ik rekening met de oude lijst zonder star wars die ik wat later toevoegde.
mvg[/QUOTE][/QUOTE][/QUOTE]
Hier de PM conversatie tussen John en Voornix:
John Sital wrote:[/QUOTE][/QUOTE][/QUOTE]Voornix wrote: John,
wat bedoel je met oude lijst ? Star Wars 1, 2, en 3 stonden gewoon in de lijst op het forum toen ik 27-11 het bod deed (die heb je een week eerder 20-11 al toegevoegd).
Je vroeg 220,= en ik heb 200,= geboden voor de hele lijst en dat was OK.
The Help zit er niet bij (de enigste met een gele hoes is The Brave One).
Ik wil best de verzendkosten (door brievenbus) betalen voor het nasturen.
mvg
Walter
[QUOTE=John Sital][QUOTE=Voornix]John,
de blu-rays zijn binnen. Er zitten er een aantal niet bij die wel op de lijst staan, waaronder:
Star Wars 1
Star Wars 2
Star Wars 3
The Help
Vooral deze wilde ik erg graag hebben, vergeten mee te sturen ?
mvg
Walter
[QUOTE=John Sital][QUOTE=Voornix]OK, geef je gegevens + adres maar door, dan maak ik het geld over.
Je kunt ze dan opsturen naar:
W. Rummler
Veldstraat 19
6671BV Zetten
mvg
Walter
hoi pakket gaat vandaag op de post.
mvg
[QUOTE=John Sital][QUOTE=Voornix]Hallo John,
ik heb je gisteravond een berichtje gestuurd via mijn oude profiel TORIN met een bod van 200 Euro op je blu-rays.
Svp reageren via dit profiel (want TORIN moet ik niet meer gebruiken, was ook erg laat op de avond :roll:).
mvg
Walter
hoi.accoord.
mvg
hoi nee. Want pakketprijs was 220 met star wars. Maar omdat je uitging van 200 hield ik rekening met de oude lijst zonder star wars die ik wat later toevoegde.
mvg[/QUOTE][/QUOTE][/QUOTE]
reply
0
CS
Claudio Santulli
Claudio Santulli
Dec 09, 2014
Hmm, lastig.
Allereerst vraag ik me af in hoeverre wij ons daar mee moeten bemoeien of bindende uitspraken over moeten doen. In principe bieden wij niet meer dan de ruimte en zijn wij niet verantwoordelijk voor de deal zelf. Ik denk dat wij er vooral zijn voor als het uit de hand loopt en niet direct om uitspraak te doen over de rechtsgeldigheid van een deal, zeker niet als dit via pm gaat.
Los daarvan ligt het er ook een beetje aan hoe dat bod tot stand is gekomen. Als het bod onder zijn andere profiel is gedaan is het niet vreemd dat John dat over het hoofd heeft gezien. Als dat niet het geval is, zou Voornix recht hebben op de missende titels. Dat Voornix onder twee verschillende accounts actief is, is al een minpunt, want dat is uitdrukkelijk verboden. Maar los daarvan, is het dan aan ons om daar wat aan te doen? Ik denk dat wij kunnen bemiddelen, maar dat ze het eigenlijk zelf onderling op moeten lossen. Wij kunnen wel benadrukken dat zoals wij het nu lezen Voornix een punt heeft, maar ik betwijfel of wij daar iets aan kunnen doen. Het is verder aan de leden om elkaar daar een min voor te geven met uitleg en wij zullen met deze informatie de minnen beoordelen. Wat vind jij zelf Jordy?
Hmm, lastig.
Allereerst vraag ik me af in hoeverre wij ons daar mee moeten bemoeien of bindende uitspraken over moeten doen. In principe bieden wij niet meer dan de ruimte en zijn wij niet verantwoordelijk voor de deal zelf. Ik denk dat wij er vooral zijn voor als het uit de hand loopt en niet direct om uitspraak te doen over de rechtsgeldigheid van een deal, zeker niet als dit via pm gaat.
Los daarvan ligt het er ook een beetje aan hoe dat bod tot stand is gekomen. Als het bod onder zijn andere profiel is gedaan is het niet vreemd dat John dat over het hoofd heeft gezien. Als dat niet het geval is, zou Voornix recht hebben op de missende titels. Dat Voornix onder twee verschillende accounts actief is, is al een minpunt, want dat is uitdrukkelijk verboden. Maar los daarvan, is het dan aan ons om daar wat aan te doen? Ik denk dat wij kunnen bemiddelen, maar dat ze het eigenlijk zelf onderling op moeten lossen. Wij kunnen wel benadrukken dat zoals wij het nu lezen Voornix een punt heeft, maar ik betwijfel of wij daar iets aan kunnen doen. Het is verder aan de leden om elkaar daar een min voor te geven met uitleg en wij zullen met deze informatie de minnen beoordelen. Wat vind jij zelf Jordy?
reply
0
JB
Jordy van Buel
Jordy van Buel
Dec 09, 2014
Ik denk dat het berust op een misverstand. Toen John zijn OK gaf hebben ze het beide anders geinterpreteerd. Je hebt zeker een punt dat ze er samen uit moeten komen, maar wij zijn er om te helpen indien gewenst. Ik wacht nog even de reactie van Voornix af, ik heb zijn tweede account Torin overigens gebanned.
Ik denk dat het berust op een misverstand. Toen John zijn OK gaf hebben ze het beide anders geinterpreteerd. Je hebt zeker een punt dat ze er samen uit moeten komen, maar wij zijn er om te helpen indien gewenst. Ik wacht nog even de reactie van Voornix af, ik heb zijn tweede account Torin overigens gebanned.
reply
0
CS
Claudio Santulli
Claudio Santulli
Dec 09, 2014
Dat denk ik ook. Uiteraard is helpen wat anders dan bepalen en uitspraak doen wie er hier in zijn recht staat.
Dat denk ik ook. Uiteraard is helpen wat anders dan bepalen en uitspraak doen wie er hier in zijn recht staat.
reply
0
RB
Rogier Burghout
Rogier Burghout
Dec 29, 2014
http://allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?92158-serie-veiling-verkoper-eendje
Hier een klaagtopic vwb een streefbedragveiling.
http://allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?92158-serie-veiling-verkoper-eendje
Hier een klaagtopic vwb een streefbedragveiling.
reply
0
JB
Jordy van Buel
Jordy van Buel
Dec 29, 2014
Vind het niet kunnen wat eendje hier heeft gedaan. Ik heb ook nu pas kunnen reageren op zijn aanbod doordat de kerstdagen er tussen zaten.
Vind het niet kunnen wat eendje hier heeft gedaan. Ik heb ook nu pas kunnen reageren op zijn aanbod doordat de kerstdagen er tussen zaten.
reply
0
RB
Rogier Burghout
Rogier Burghout
Dec 29, 2014
Als dat zo is dan zeker niet. Wellicht de regels mbt het eerder sluiten van een streefbedragveiling toch nog eens tegen het licht houden? Nu wordt er wel erg makkelijk mee omgegaan.
Jordy van Buel;1993664 wrote: Vind het niet kunnen wat eendje hier heeft gedaan. Ik heb ook nu pas kunnen reageren op zijn aanbod doordat de kerstdagen er tussen zaten.
Als dat zo is dan zeker niet. Wellicht de regels mbt het eerder sluiten van een streefbedragveiling toch nog eens tegen het licht houden? Nu wordt er wel erg makkelijk mee omgegaan.
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Dec 29, 2014
Wat zou zo'n aanpassing kunnen zijn?
Zoiets als dat de eerste week na een gesloten veiling de verkoper de items niet op een andere manier mag aanbieden?
Met een min als gevolg als hij/zij het toch doet?
Of juist strikter zijn en als een streefbedragveiling is gesloten dat de bieders nergens recht op hebben en dat de verkoper mag doen en laten wat hij wil?
Wat zou zo'n aanpassing kunnen zijn?
Zoiets als dat de eerste week na een gesloten veiling de verkoper de items niet op een andere manier mag aanbieden?
Met een min als gevolg als hij/zij het toch doet?
Of juist strikter zijn en als een streefbedragveiling is gesloten dat de bieders nergens recht op hebben en dat de verkoper mag doen en laten wat hij wil?
reply
0
RB
Rogier Burghout
Rogier Burghout
Dec 29, 2014
Misschien eerst een minimale wacht-periode dat een verkoper moet aanhouden als er niet geboden wordt. Ik merk toch wel dat verkopers een beetje zenuwachtig worden als er een paar dagen niet geboden wordt. Eendje ook en dat hij zn handel vrij snel op MP heeft gezet geeft mij het idee dat hij niet veel geduld heeft (of dat hij snel geld nodig had voor zn kerstcadeaus oid). En dat na een eerder gesloten veiling de bieders een aanbieding krijgen en daarop binnen een werkdag (en dat kan dus inc een weekend en/of eventuele feestdagen zijn) moeten reageren. Een beetje commitment mogen we wel vragen denk ik, anders wordt het een ongeregeld zooitje, zo zie je nu alweer met op het eerste gezocht een erg betrouwbare verkoper.
Misschien eerst een minimale wacht-periode dat een verkoper moet aanhouden als er niet geboden wordt. Ik merk toch wel dat verkopers een beetje zenuwachtig worden als er een paar dagen niet geboden wordt. Eendje ook en dat hij zn handel vrij snel op MP heeft gezet geeft mij het idee dat hij niet veel geduld heeft (of dat hij snel geld nodig had voor zn kerstcadeaus oid). En dat na een eerder gesloten veiling de bieders een aanbieding krijgen en daarop binnen een werkdag (en dat kan dus inc een weekend en/of eventuele feestdagen zijn) moeten reageren. Een beetje commitment mogen we wel vragen denk ik, anders wordt het een ongeregeld zooitje, zo zie je nu alweer met op het eerste gezocht een erg betrouwbare verkoper.
reply
0
CS
Claudio Santulli
Claudio Santulli
Dec 29, 2014
Zoals de regels nu zijn kan de veiler bij het vroegtijdig sluiten alles doen wat hij. Wel aanbieden voor die prijs of het gewoon helemaal niet meer aanbieden. Dat hij bieders een 'aanbieding' heeft gedaan is dan op zijn minst merkwaardig, tenzij het aanbod gelijk is aan wat er geboden was. We kunnen nu niet zeggen "een week reserveren", omdat hij - volgens de regels - de hele veiling kan opschorten en alle biedingen kan laten vervallen, terwijl het andersom bindend is.
Het zal in het vervolg zo moeten zijn dat wíj eerst akkoord moeten gaan met zo'n voortijdige beëindiging en dan de voorwaarden moeten bepalen.
Zoals de regels nu zijn kan de veiler bij het vroegtijdig sluiten alles doen wat hij. Wel aanbieden voor die prijs of het gewoon helemaal niet meer aanbieden. Dat hij bieders een 'aanbieding' heeft gedaan is dan op zijn minst merkwaardig, tenzij het aanbod gelijk is aan wat er geboden was. We kunnen nu niet zeggen "een week reserveren", omdat hij - volgens de regels - de hele veiling kan opschorten en alle biedingen kan laten vervallen, terwijl het andersom bindend is.
Het zal in het vervolg zo moeten zijn dat wíj eerst akkoord moeten gaan met zo'n voortijdige beëindiging en dan de voorwaarden moeten bepalen.
reply
0