Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Forum
DG
Dan G.
Topic voor kleine vraagjes
Nov 01, 2012

Ik kwam deze vraag tegen in het 'Welke BR heb je als laatste gekocht' topic en die hoort daar eigenlijk niet thuis: 'Ik wil graag de Australische blu ray van Dead Man aanschaffen, maar ik ken behalve ezydvd geen andere Australische webshops. Jullie misschien tips?' Hebben we al een topic waar dit soort kleine vraagjes gesteld kunnen worden of is het een idee om iets als 'Kleine BR vraagjes' te openen in die sectie?

JB
Jordy van Buel
Nov 01, 2012

Kan daar prima lijkt me. We moeten ook niet teveel verschillende topics krijgen voor elke pietluttige vraag, dat levert ons alleen maar meer werk op ;)

reply
0
DG
Dan G.
Nov 01, 2012

Nee, ik doel meer op een algemeen topic voor kleine vraagjes die dan sticky gemaakt kan worden. Maar als het daar altijd al heeft gemogen dan kunt U mijn vraag als niet verzonden beschouwen ;)

Leek me alleen wat makkelijker en overzichtelijker.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Nov 01, 2012

Grote probleem daarmee is altijd dat iemand het dan ook actueel moet houden en daar loopt het vaak mis ;-) Zou dus geen startpost maken met een lijst met Q&A's.

reply
0
CS
Claudio Santulli
Nov 01, 2012

Eigenlijk zou iemand met een algemene vraag ook zelf een topic kunnen openen. Krijgt hij ook veel meer input. Maar in dit geval is het maar een kleine onderbreking en al opgelost.

Toch zijn Dan en ik fanatiek genoeg om dat netjes te houden. Aan de andere kant wordt dat dan vaak een mengelmoesje.

reply
0
BH
Ben H.
Feb 26, 2013

Kreeg zojuist onderstaand bericht. Kan iemand hier naar kijken?

sjefbindels wrote: Beste Benjamin,

Ik heb mij ooit in 2005 aangemeld bij het DVD.nl Forum. Sindsdien heb ik het echter nooit meer gebruikt. Zou jij mijn account voor me kunnen verwijderen? Het aanpassen van de gebruikersnaam is ook voldoende, aangezien ik het een beetje vervelend vind dat ik destijds mijn volledige naam gebruikt heb als username.

Thanks!
Sjef

reply
0
LK
Ludo Keeris
Feb 26, 2013

Zeg maar tegen Sjef dat ik de username aangepast heb naar sjef b.
kan hij DVD.nl toch nog eens gebruiken als hij het wil.

reply
0
LK
Ludo Keeris
Apr 08, 2014

Wat doen we hiermee? http://allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?90980-Teken-de-petitie-voor-Swieb!

Maar laten gaan? Aanmelden voor alleen een petitie is niet netjes, maar het gaat tenslotte wel over DVD's.
Ik vraag me af of de oproep succes gaat hebben, maar wie weet.

reply
0
CS
Claudio Santulli
Apr 08, 2014

Officieel moet er voor Crowdfunding - wat dit eigenlijk niet is - eerst toestemming worden gevraagd. Dit hadden we afgesproken en staat ook in de FAQ. Maar ja, dit is wel vrij kansloos. Van mij hoeven we daar niks mee, want het oogt vrij onschuldig. Er wordt geen geld gevraagd en spam is het ook niet echt. Dit is gewoon iemand die vast op alle forums een account heeft aangemaakt om hier steun voor te vinden. Was het een eigen project oid, dan was het een ander geval geweest. Ik denk vrij onschuldig.

reply
0
LK
Ludo Keeris
Dec 10, 2014

Dit is toch niet de bedoeling, is het wel?
http://allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?92100-TKA-WD-My-Passport-500-GB

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 10, 2014

Lijkt me niet, is gewoon een externe harde schijf voor de computer:

Het is alleen toegestaan om Home Theater / Audio / HiFi gerelateerde hardware te verhandelen. Verkoop van (spel) computers, computeronderdelen en spellen is niet toegestaan! Dus het gaat hier alleen om voorwerpen die je écht alleen voor je HT gebruikt, waaronder ook tv-meubels bijvoorbeeld. Dus geen discmans etc.

reply
0
CS
Claudio Santulli
Dec 10, 2014

Ik zag het ook en dacht hetzelfde! Durfde er niet direct een opmerking over te maken. Aan de andere kant gedogen we wel het aanbieden van games en zelfs consoles in het games-topic, dus hoe leg je uit dat dit anders is? Wat als hij het dan in het PC-topic had gezet?

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 10, 2014

Tja.. Als we zo gaan beginnen kunnen we beter alle regels opschorten. Ik kom nooit in het games topic maar dat mag dan wel eens wat strenger bekeken worden.

reply
0
CS
Claudio Santulli
Dec 10, 2014

Of verruimen... ;-)

Niet alles is zwart-wit.

En in het game topic is het sereniteit troef.

reply
0
LK
Ludo Keeris
Dec 10, 2014

Ik heb het topic gesloten. Anders gaat men straks ook nog koffiezetapparaten, blenders en wasmachines aanbieden.
Daar zijn beter plekken voor op internet dan DVD.nl

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 10, 2014

Enige juiste beslissing Ludo.

reply
0
CS
Claudio Santulli
Dec 11, 2014

Kan verder geen kwaad, denk ik, maar meld het toch even.

http://allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?92106-21-dember-Filmquiz-Cacaofabriek-Helmond

reply
0