Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Forum
CS
Claudio Santulli
Nieuw topic aangemaakt betreft: download vermeldingen
Nov 15, 2012

For the record: Even dit gevoelige topic aangemaakt omdat andere topics te ver of topic gingen. Tevens die berichten daar naar toe verplaatst. Titel: Het beleid van DVD.nl versus de mening van leden betreft: download vermeldingen Van mijn kant de vraag: Hoe staat DVD.nl hier nu precies in? Wat kan wel en wat kan niet? Het topic houd voor ons ook alles centraal.

DG
Dan G.
Nov 15, 2012

Ik vind alleen de titel wat verwarrend omdat het haast identiek is aan het beleidstopic. Als dat nog wat aangepast kan worden zou ik dat zeer prettig vinden ;)

reply
0
CS
Claudio Santulli
Nov 15, 2012

Tja was best lastig. Moest ook even door de bedrijven door. Suggesties...?

reply
0
JB
Jordy van Buel
Nov 15, 2012

Misschien is het woordje 'het' weghalen al voldoende, het werkt inderdaad verwarrend.

reply
0
CS
Claudio Santulli
Nov 15, 2012

Ik heb het iets gewijzigd, maar anderen mogen dat ook als ze iets beters weten.
Wel lijkt het me logisch om onze policy eerst te kunnen aangeven. Zoals sommige leden al aangaven staat dat nergens in FAQ of regelementen. Of spreekt DVD.nl zich daar niet over uit?

reply
0
JB
Jordy van Buel
Nov 15, 2012

Ik bespreek zelf ook wel eens een film of serie die ik heb gedownload, vermeld dat dan niet expliciet maar men kan het wel weten gezien de bekeken titel. Denk ook niet dat je daar iets aan kunt of wilt moeten doen. De precieze grens ligt denk ik gewoon bij linken naar torrents en/of het daadwerkelijk discussieëren over dit soort sites.

reply
0
CS
Claudio Santulli
Nov 16, 2012

Best goed om daar eens duidelijkheid in te hebben, voor de leden, maar vooral ook voor ons. Maar ik begrijp nu in grote lijnen waar het op neerkomt.

reply
0