Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Muziek, Cabaret en Theater Discussies
T
TheGodfather
Jaarlijstjes 2012
Jan 01, 2013

Het jaar zit er weer op, tijd voor jaarlijstjes over 2012. Ben benieuwd naar jullie favoriete albums en concerten van het afgelopen jaar. Beste concert (top 5): 1: Pearl Jam - Ziggo http://www.youtube.com/watch?v=Jx5rQGjnWNo 2: Muse - Sportpaleis 3: Pearl Jam - Rock Werchter 4: Bon Iver - HMH 5: Birdy Nam Nam - Rock Werchter En,na heel lang wikken, wegen,knippen en plakken mijn album top 10 van 2012: Verreweg de 3 beste albums van het jaar (en die me het meest hebben verrast): 1: Muse - The 2nd Law 2: Alabama Shakes - Boys and Girls 3: Alt-J - An Awesome Wave 4: School is Cool - Entropology 5: Mumford and Sons - Babel 6: Beach House - Bloom 6: Blaudzun - Heavy Flowers 7: Netsky - 2 8: DeWolff - IV 9: dEUS - Following Sea 10: Dave Matthews Band - Away from The World

R
rrjobse
Jan 04, 2013

Ik heb niet zoveel concerten gezien in 2012, maar Coldplay op het Malieveld was wel een hoogtepuntje.

Qua albums in 2012 staat King of nr. 33 van DeeExpus voor mij bovenaan.

reply
0