Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Discussies
FG
funkadelic groovestar
The Warriors dvd
Feb 03, 2013

Ik weet niet juist of dit hier thuishoort maar denk het wel en hoop dat iemand me kan helpen. Bij het uitkomen van de Director's cut van The Warriors is er een heel deel met poster uitgekomen. Deze zit in het doosje maar het zou niet op de buitenkant vermeld staan denk ik. Zou de UK versie zijn,heeft soms iemand meer info over hoe ik erachter kom welke het kan zijn,de meeste op Ebay hebben gesealde exemplaren en gaan die niet openen jammergenoeg :???:

PR
Pieter R.
Feb 05, 2013

Zoek eens op youtube. Daar staan genoeg unboxing video's dus misschien ook wel hiervan.

reply
0
FG
funkadelic groovestar
Feb 05, 2013

hele goede tip Pieter maar hij stond er niet tussen,toch niet de versie waar hij zou moeten bijzitten en degene ze hier behandelen heb ik al.

reply
0
G
gompier
Mar 02, 2013

Heb hier een UK editie van The Warriors - Ultimate Director's Cut voor me liggen. Zit echter geen poster in. Zit alleen een sleave om de dvd. Op de sleave zit een sticker met daarop 'included 7 extra scenes and 4 brand new featurettes'. Die sticker zit niet op de case.

reply
0
FG
funkadelic groovestar
Mar 03, 2013

gompier;1927526 wrote: Heb hier een UK editie van The Warriors - Ultimate Director's Cut voor me liggen. Zit echter geen poster in. Zit alleen een sleave om de dvd. Op de sleave zit een sticker met daarop 'included 7 extra scenes and 4 brand new featurettes'. Die sticker zit niet op de case.

ja deze heb ik ook,denk dat de eerste druk met poster was maar dit staat niet aangegeven op de sleave precies.

reply
0