Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Audio en Luidsprekers
T
thieso
mijn subwoofer doet het niet meer wat moet ik doen?
Feb 17, 2013

hallo allemaal ik ben nieuw op deze site en ik heb een vraag. ik heb een subwoofer genaamt http://nl.creative.com/products/product.asp?category=4&subcategory=27&product=9026 maar hij is 2e hands en hij deed het eerst nog. maar vandaag doet hij het niet meer. en hij is ook niet ontploft. waar zou het dan aan kunnen liggen. groeten thieso en bedankt alvast voor de reaties(y)

CS
Claudio Santulli
Feb 17, 2013

Allereerst welkom op dit forum. Als de subwoofer niks meer doet, ben ik bang dat hij stuk is. Echter doen de speakers zelf het nog wel? Ik neem aan dat hij analoog is aangesloten.

reply
0
T
thieso
Feb 17, 2013

beste claudio santulli de speakers doen het nog wel. en ik heb trouwens ook de subwoofer nog niet uit elkaar gehaald. kan er misschien ook binnen in de subwoofer wat doorgebrand zijn?? dat als je dat deel vervangt dat het dan wel weer doet?

reply
0
M
Murdock23
Subwoofer met rookpluimpje
Apr 20, 2013

Hallo,
Ik kocht kortgeleden een subwoofer via internet.
Harman kardon TS2BQ.
Toen ik de stekker in het stopkontakt stak, kwam er spontaan een rookpluimpje uit de switch van de level!!!
Natuurlijk direkt de stroom er af.Na het def. aansluiten geen probleem meer, maar ook geen geluid.
Hoe is de achterkant te openen van de subwoofer?:-(

reply
0
D
DVDProfilersFilmgek
Apr 21, 2013

Murdock23;1934884 wrote: Hallo,
Ik kocht kortgeleden een subwoofer via internet.
Harman kardon TS2BQ.
Toen ik de stekker in het stopkontakt stak, kwam er spontaan een rookpluimpje uit de switch van de level!!!
Natuurlijk direkt de stroom er af.Na het def. aansluiten geen probleem meer, maar ook geen geluid.
Hoe is de achterkant te openen van de subwoofer?:-(

Via internet8-)

Nieuw?

Zit er nog garantie op?

BQ, afkorting van Barbecue:roll:

Hier ook zo'n gevalletje, weet je wat je ongeveer kan aantreffen:

[IMG]http://bilder.hifi-forum.de/medium/731560/aktivmodul-ts2bq_206643.jpg[/IMG]

De Subs van H&K hebben helaas een niet al te beste naam op het gebied van degelijkheid, hoop dat de schade meevalt en dat je nog een soort van garantie hebt, immers kortgeleden gekocht.

reply
0
GS
Gerco Stuivenberg
Apr 21, 2013

Ik denk dat je het beter kunt laten onderzoeken. Het kan zijn dat er maar een paar een onderdelen stuk zijn en dat niet de hele module vervangen hoeft te worden zoals bij service-centra vaak gebeurt.

Als je het zelf wilt onderzoeken, dan hoef je vaak alleen de schroeven waarmee de module aan de kast is bevestigd te verwijderen. Het kan zijn dat je eerst de woofer los moet maken om in de kast te kunnen kijken of de module nog meer bevestigingspunten heeft.

Het beste is nog steeds om het door een reparateur te laten doen, want die kijkt vaak verder dan de onderdelen die defect zijn.

reply
0