Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Info over (internet)winkels en handelaren
CS
Claudio Santulli
Waar Australische Blu-rays online kopen?
Feb 25, 2013

Ik ben op zoek naar de Australische Blu-ray van The Crow. Dit omdat deze regio B is en in tegenstelling tot de UK versie 1080p met DTS HD. ( 9398710964981) Echter versturen de meeste niet naar Nederland, daarbij weet ik ook niet welke een beetje betrouwbaar zijn. Hebben jullie ervaringen of heeft iemand een goed tip?

K
kristofke
Feb 25, 2013

http://www.devoteddvd.com.au/crow-the-blu-ray-blr.html?filter_name=the%20crow

is een betrouwbare zaak!

reply
0
CS
Claudio Santulli
Feb 25, 2013

Thanks...! Gelijk besteld. (y)

reply
0
H
Hombre
Feb 27, 2013

Claudio Santulli;1926366 wrote: Ik ben op zoek naar de Australische Blu-ray van The Crow. Dit omdat deze regio B is en in tegenstelling tot de UK versie 1080p met DTS HD. ( 9398710964981)

Echter versturen de meeste niet naar Nederland, daarbij weet ik ook niet welke een beetje betrouwbaar zijn. Hebben jullie ervaringen of heeft iemand een goed tip?

Waarom altijd zo moeilijk?????

Gewoon in Duitsland te koop:

http://www.amazon.de/The-Crow-Die-Kr%C3%A4he-Blu-ray/dp/B005LZEH80/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1361954920&sr=8-2

Produktinformation

reply
0
CS
Claudio Santulli
Feb 27, 2013

Nou, omdat ik de hoes mooier vond, het kon (en dat vond ik al uniek genoeg), ik persoonlijk de kriebels krijg van Duitse tekst, hij nu al onderweg is.

Echt moeilijk is het dus niet, hij wordt namelijk bezorgt. :mrgreen:

reply
0