Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Tv-series Discussies
SN
Stephan Nobelen
Serie voor vrouwlief
Feb 27, 2013

Hallo allemaal, Mijn vriendin kijkt op zijn tijd ook series. En dan met name de echte vrouwen series, of vooral bij vrouwen geliefd zoals: - Desperate housewives - One tree Hill - 90210 - The O.C Nu ben ik opzoek naar een nieuwe serie voor haar in hetzelfde soort genre. Wie heeft advies?

W
Werner
Feb 27, 2013

Stephan Nobelen;1926662 wrote: Wie heeft advies?

Een andere vriendin zoeken!

(sorry, kon deze trap voor doel niet laten...)

reply
0
SN
Stephan Nobelen
Feb 27, 2013

Werner;1926670 wrote: Een andere vriendin zoeken!

(sorry, kon deze trap voor doel niet laten...)

Topic kan op slot lijkt me :lol:

reply
0
EA
Evil Ash
Feb 27, 2013

Opvoeden met Twin Peaks!

reply
0
FB
Frank Bedijn
Feb 27, 2013

Past niet echt in het genre, maar ik raad je The Killing aan. (Deense versie)

reply
0
N
Nielsje
Feb 28, 2013

Girls!

reply
0
MVH
Marcel v/d H.
Feb 28, 2013

Ik kijk nu samen met mijn vriendin naar Girls, Enlightened, How I met Yout Mother en New Girl. Als wisselgeld moet zij dan bijvoorbeeld meekijken naar Banshee en Borgen. Verrassend genoeg begint ze dat nu ook erg te waarderen. Dus inderdaad ook een beetje een kwestie van opvoeden. :)

reply
0
SN
Stephan Nobelen
Feb 28, 2013

Ooh.. nu doe ik haar misschien een beetje tekort, want samen hebben we ook series gevolgd als Lost, 24 etc.

reply
0
RB
Rogier Burghout
Feb 28, 2013

Tja, ik heb mijn vriendin al heel veel series opnieuw bekeken die zij nog niet kende: BoB, Californication, X-files, Friends (kende ze niet alles van), zijn begonnen met Prison Break en nu The Shield. Maar ja, ze heeft bijvoorbeeld een hekel aan SATC...dus het heeft ook zeker met smaak te maken.

reply
0
B
Bettina
Feb 28, 2013

Stephan Nobelen;1926662 wrote: Hallo allemaal,

Mijn vriendin kijkt op zijn tijd ook series. En dan met name de echte vrouwen series, of vooral bij vrouwen geliefd zoals:

- Desperate housewives
- One tree Hill
- 90210
- The O.C

Nu ben ik opzoek naar een nieuwe serie voor haar in hetzelfde soort genre. Wie heeft advies?

Big bang theory, downton abby, gavin and stacy, castle

reply
0
C
coveragentcov
Mar 01, 2013

Sex & The City?
Big Love

reply
0
SN
Stephan Nobelen
Mar 01, 2013

Toch eens vragen of ze S&tC heeft gezien. Ik geloof de films wel iig. Bedankt!

reply
0