Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Recensies
BH
Ben H.
Sinister [DVD]
Mar 08, 2013

Sinister Sinister houdt zich ondanks een beperkt en onorigineel plot staande. Lees dit artikel

JD
Jeroen D
Mar 08, 2013

Goede review Benjamin. Komt er ook nog een Bluray recensie ?

reply
0
BH
Ben H.
Mar 08, 2013

Thanks! We hebben voor nu enkel de DVD binnengekregen, de BD helaas (nog) niet.

reply
0
F
Franklin1975
Mar 10, 2013

De kijker die de film na afloop snel is vergeten? Nou, ik vind het een van de beste films van afgelopen jaar. En er zijn nog wel wat meer mensen hier die hem aardig goed vonden.
Je moet hem ook alleen in het donker kijken.

reply
0
K
kruspe
Mar 10, 2013

Franklin1975;1928752 wrote: De kijker die de film na afloop snel is vergeten? Nou, ik vind het een van de beste films van afgelopen jaar. En er zijn nog wel wat meer mensen hier die hem aardig goed vonden.
Je moet hem ook alleen in het donker kijken.

Sluit ik me volledig bij aan. Deze film ga ik niet vergeten maar zeker nog een paar keer bekijken!

reply
0
PR
Pastichio Rocker
Mar 11, 2013

Begin was goed, net zoals de soundtrack, maar de film verzandt al snel in een middelmatig spookhuisverhaal. En daarmee is ook meteen alle spanning verdwenen.

reply
0
P
PapillonHeroes
Apr 09, 2013

We hebben voor nu enkel de DVD binnengekregen, de BD helaas (nog) niet.

reply
0
K
kruspe
Apr 09, 2013

PapillonHeroes;1933260 wrote: We hebben voor nu enkel de DVD binnengekregen, de BD helaas (nog) niet.

Great rewards has been given to Homeland Season 2 DVD series and the excellent cast.

??

reply
0
R
rogue
Apr 09, 2013

kruspe;1933263 wrote: ??

Spammer, is al aangemeld.

reply
0